Yine annemin sesleri doldurmuştu evi. Yerimden kalkmadım, aynı şeyler biliyordum. Tahammülüm kalmamıştı o adamın yüzünü görmeye, Kulaklığımı taktım kitap okumaya başladım odamın kapısı hızlıca açıldı ve üstüme doğru yürüdü kulaklığımı çıkarıp yanıma koydum yüzüme birden inen tokatla neye uğradığımı şaşırdım ne olduğunu anlayamadım sormaya kalmadan bir daha bir daha bir daha...
'Ne oluyor?' diye bağırdım ama dinlemiyor beni hala dövmeye devam ediyordu. Yine içmişti belli oluyordu kokusundan gözlerinden. Kocaman cüssesine karşı gelemiyordum.
Uyandığımda halının üstündeydim, ağzımda kan tadı vardı her yerim sızlarken ayağa kalkmaya çalıştım. Salona doğru yürüdüm annem koltukda amansızca yatıyordu uyadırmaya çalıştım onunda her yeri kan içindeydi. Kolanyayı aldım masanın üstünde duruyordu , annemin ellerine, yüzüne sürdüm sarstım seslenmeye başladım kendine geldi canının acıdığını hissettiğinde ne olduğunu sordu.
-Anne iyi misin? Ambulansı arıyım?
-Yok arama,nerede o şerefsiz?
-Bilmiyorum, gitmiş ne olubaşardım. neden yine saldırdı bize yine neye kudurmuş?
-Pazara gidicekdim para istedim tek suçum bu.
-Anne bıktım bıktım ne yapıcaz bıktım çaresizlikden
- Az kaldı dayan yavrum geberir yakında dayan.
Elimi yüzümü yıkadım annemi banyoya götürüp onunda kanlarını temizleyip pansuman yaptım annemi yatırdım, kendimde odama dönüp ortalığı toplayıp yatağıma girdim gece yarısı olmuştu çoktan uyumaya çalıştım biraz zordu ama başardım.Sabah uyandığımda yer yerim ağırıyordu, ama mecburdum okula gitmeye finallerim yaklaşıyordu, arkadaşlarla kütüphanede çalışma ayarlamıştık. Üniversite son sınıf ögrencisiyim bitirip bir an önce mesleğimi elime almak kendimi bu hayattam kurtarmak sonrada annemi çekip almak istiyorum.
Kampüse girdim, arkamdan biri sesleniyordu. Serkandı bu.
- Hayat
- Efendim Serkan
- Nasılsın?
-İyiyim teşekkürler, sen nasılsın?
-İyiyim bende, vaktin varsa birşey konuşucakdım.
- Serkan ders çalışmam lazım başka zaman konuşsak?
-Kaç gibi çıkıcaksın okuldan bir yerlerde oturup birşeyler içsek.
- Olur saat üç de karşıdaki kafede olurum.
-Bekliycem, görüşürüz.
Bende 'görüşürüz' diyerek ayrıldım yanından çok merak ediyordum acaba ne konuşcaktı benimle çok muhabbetimiz yoktu Serkanla çünkü.
Kütüphanede arkadaşlarımın yanına gittim, Sevtap sarıldı yüzümdeki morluğu farkedince minik bir çığlık atıp
-Bu da neyin nesi?
-Ya banel gelecek ama cidden kapıya vurdum.
Cenk atladı;
-Hayat, doğruyu söyle birşey yok dimi?
-Kardeşim olsa anlatmazmıyım yok diyorum ya size yok işte
- peki öyle olsun.
Hangi genç kız babasından yediği dayağı arkadaşlarına anlatabilirdi ki gerine gerine , oysa ki bir ton makyah yapıp kapatmak istemiştim becerememisim anladılar. Ders çalışmaya başladı anlamadığım bir konu vardı Uğur'a rica ettim anlattı onunla ilgili sorular çözdüm genel bir tekrar yaptım birazda haftaya başlıycak olan sınavlar için konulara göz attım artık kafam almıyordu bıraktım bende
'Ben artık gidiyim' dedim ve kaçtım yanlarından saat daha ikiydi bir saat vardı Serkan'la buluşmaya ona dediğim kafeye gittim oturdum zaman geçmiyordu canım sıkılıyordu geçmişe döndüm çocukluğuma kadar indim ve dün geceden çıktım. Daha gelmemişti, bende çantamdan bir roman çıkarıp okumaya başladım omzunda bir el hissettim acımıştı çünkü morarmıştı bir an irkildim baktım Serkan'dı.-Ne oldu, acıttım mı?
-Yok korktum sadece
-Anladım, nasılsın
-Aynıyım
-İyi bakalım, ne içelim
-Bir kahve içeriz
Kahvelerimiz geldi, bir yudum aldım. Serkan' a döndüğümde ter atıyordu konuşmasını bekledim fakat ses gelmeyince ben girdim muhabbete.-Serkan benimle konuşmak istediğin konu nedir?
-Hayat, nasıl anlatsam bilmiyorum, beni çok iyi tanımıyorsun birbirimizle selamlaşmakdan, hal hatır sormakdan öteye gitmedik hiç, Hayat, nasıl denir bilmiyorum ama ben senden çok etkilendim, çoğu kez konusucam dedim ama duygularımdan emin olmak istedim senden başka birşey düşünemez oldum.Serkan'ın dediklerine karşı şok olmuştum neye ugradığımı şaşırdım
-Serkan, inan bende şuan ne diyeceğimi bilmiyorum.
- Hayat, damdan düşer gibi oluyor biraz ama bana bir şans versen?
-Gerçekten,damdan düşer gibi oldu neyse benim kalkmam gerekli Serkan kendine iyi bak görüşürüz.
- Birşey demiycekmisin?
-Ne denilebilir ki?
-Görüşürüz
Kafeden çıktım, durağa doğru yürümeye başladım lanet otobüs gelmek bilmedi bir türlü. En sonunda geldi, bindim eve ne sürprizler bekliyor beni acaba