Marcelina:
Siedziałam właśnie w samolocie słuchając mojej ulubionej piosenki '' Z buta wjeżdżam''. Może nie ma jakiegoś szczególnego przekazu ale mi pasuje. Wyjęłam z torebki lekko pogniecioną kartkę w kopercie aby ponownie przeczytać jej treść:
Zaproszenie!
Koreański program telewizyjny Celebrity Mix ma przyjemność zaprosić zespół ''Cherries'' do uczestniczenia w naszym Show jako goście specjalni [...]
Razem z moimi przyjaciółkami z zespołu - Aurorą, Noą i Polą mamy uczestniczyć w Koreańskiej dosyć popularnej ekranizacji. Z tego co wiem to polega ona na tym że miesza się członków różnych Koreańskich zespołów i daje im się jakieś zadania do wykonania... Najdziwniejsze jest to że my z tego kraju się nie wywodzimy. Ja i Pola pochodzimy z Polski, Noa z holandii a Aurora z norwegii. Organizatorzy chcieli wprowadzić coś nowego do swojego programu z powodu malejącej oglądalności. Jesteśmy całkiem znane w ich państwie, społeczeństwo dość długi czas oczekuje na nasz koncert. Inicjatorzy uznali że wprowadzenie nas jako specjalnych uczestników jest idealnym sposobem na ponownę wybicie się. Nie jestem zbyt chętna aby jechać do Korei, tam jest zupełnie inna kultura! Nie wiem nawet jak jeść pałeczkami! Jednak zostałam przegłosowana, dziewczyny uważają że dzięki temu będziemy mogły bardziej się rozwinąć itp..
Witajcie!
Mam nadzieję że ten krótki prolog Wam się spodobał. Wiem że na razie wszystko jest nieco pokręcone ale to w przyszłych rozdziałach się zmieni (chyba).
Nazwa zespołu ''Cherries'' jest wymyślona, nie wzorowana - nie ma takiego zespołu. Podobnie jest z mianem ''Celebrity Mix''.
W następnym rozdziale pojawi się BTS