Bu sabah cehenneme gidiyorum aaa daha çok gençsin demeyin çünkü şu an cehenemde yanıyo bile olabiliriz ben Mert beyimizin getir götürünü yapıyoruz Mert'inevindeyiz onlar havuz başında keyif çatıyorlar.
Mert:
- Suuuu.
Su:
- Efendim.( lanet olası kibarlık)
Mert:
- Bu kola buzsuz git bana buzlusunu getir.
( buzlusunu getirdim ve içti)
Havuz başından bir gel sesi daha işitim ve Mert'in yanına geldim havuza eğildim.
Su:
- Ne istiyosun.
( beni elimden tutup havuza çekti ve ıslandım)
Havuza baktığımıda ise bütün kızların suda olduğunu gördüm hepimiz o kadar sinirliydik ki suyun içinde ateş yakabilirdik resmen.
Ebru,Azra,Biricik,Su:
( aynı anda söylüyorlar)
- Köleliğin canı ceheneme canınızı okiycaz.
Biz evde koşuştururken herkes bir birini kovalıyodu ben ise Mert'i kovalıyodum merdivenlerde birbirimizi kovalarken ben Mert'i tutum ve kendime çekiyim derken merdivenlerden yuvarlanmaya başladık merdivenlerin sonu geldiğimizde ise ben alta Mert üste kalmıştık ve o gözlerimin tam içine bakıyodu ne yalan söyliyim Mert'in gözleri harika ama bu bir klişe ve ben o şom ağızımı açtım.
Su:
- Mert dizi çekmiyoruz biz öyle uzun uzun bakıştıktan sonrada reklama girelim kalk üstümden be adam.
( afaladı ve sonra üstümüzden kalktı)
Ama durun şu anada tüm ev ahalisi bize bakıyodu ve Ebru tabikide işe karıştı.
Ebru:
- Ormantik çok erkek gördüm ve hatta bir tanesiyle çıkıyorum ama ormantik bir kız görmemele birlikte erkeklere taş çıkartıcak odun bir kız olsun pes yani.
Savaş:
- Bir dakika sen kaç tane ormantik erkek gördün sevgilim.
Ebru:
- Sen tanıdıklarımın hepsine bin basarsın ormantiklikte aşkım .
Su:
- Bi dakika şimdi sen laf mı soktun yoksa övdün mü ben anlayamadım.
Ebru:
- Hem övdüm hem dövdüm .
Caner:
- Siz kızlar ne güzel kıvırıyosunuz ya biz azcık sağdan bile kıvıramıyoruz.
Azra:
- Kıvırma ihtiyacı mı duyorsun yani Caner.
( birden telefonum çaldı ve herkes bana baktı)
Telefonu açtım.
Su:
- Aloo.
❓:
- ...
Su:
- Ordamısınız.
- Bakın yine telefon sapıklığı yapıcaksanız kapatıcam.
( yine o huzur veren melodi çaldı)
Su:
- Siz kimsiniz.
❓:
- Ben hiç kimseyim.
Su:
- Ben hiçliklerle değil varlıklarla vakit geçirmeyi tercih ederim.
( deyip kapatım)Herkesin tuaf bakışları üzerimdeydi hepsi bana noldu bakışı atıyordu.
Su:
- Anlatiyim yani illa.
Sert çetesi+Mert+Semih:
- E bi zahmet anlat.
Su:
- Arkadaşlar ben aylar önce annemin mezarına gittim ve birileri o günden sonra ara ara arayıp ses vermiyo normalde de bana çok hoş bir melodi dinletiyor ama bu gün ses verip hiç kimse olmadığını söyledi yani uzun lafın kısası tatliş bir telefon sapığım var.Keklerim bölüm sonu geldi kısa ama dönem sonu geliyor cici öğrenci olmam gerek bu yüzden sizin için tatmin edici olmasada bir bölüm atım ve artık her güzel şeyin bir sonu var olduğu gibi önümüzdeki ay final yapmayı düşünüyorum sizce nasıl bir final olmalı keklerim ( mutlu - hüzünlü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert Kız (kitap kaldırılıcaktır)
Novela JuvenilKitap 1 hafta içinde yayından kaldırılacaktır burdaki bölümleri silip başka bir kitap yazmayı düşünüyordum ama bu kitabı dönüştürmeye karar verdim kitap şiddet içerikli ve oldukça tutarsız bir kitap kitabı ilk 2016 yılında yazmaya başlamıştım ve son...