ALLAH BELANİ VERSİN ÖMERCİM

18 1 1
                                    

Akşam dediği saatte kapıdaydı ve benim inmeye niyetim yoktu halbuki esmayla melike beni gayet güzel hazırlamıshazırlamıslardı ama ben o elbisenin fazla açık olduğunu bildiğim içın "he bu elbiseyle gideyimm ömere kesmesi içın fırsat mi vereyim "diye çemkirdim esma güldü melikeye kızgın falan değildim olabilir sadece taş gibi çocuktu yani melike"aşkım misafirliğe gitmiyorsun bara gidiyorsun "dedi aslında biliyorlardi oyle ortamların beni sıktığını ve bilmiyorum en son tercih edeceğim yerlerdendi  iğrenç mekanlardı o yerler ben bunları düşünürken düşüncelerim yarıda kaldı çünkü öküzün biri karşımda dikiliyordu ellerini belinde birleştiren ömere hayırdır açıkta bişey mi gördün bakisimi attım "Bugün baya bi dayak atacağım "dedi sadece güldüm alaycı bir sesle "dikkat ettde sen yeme o dayağı "dedim bi sus der gibi yüzume baktı kapıya yöneldi ben gitmedim tabi "hadi güzellik gidelim "dedi "gelmiyorum amk  bu elbiseyle cok açık bu elbise demeye şahit ister "dedim o yaklaştı kızlar bizi izliyordu pür dikkat sonra elini dizimin altında geçirdi yürümeye başladı çıglık attım sus diye bağrınca sustum merdivenden inerken bize kahkaha atan kızlara "siz nasıl kardeşsiniz amk kaçırıyo resmen beni "deyip yavru kedi bakışı attım ama ise yaramadı annemle babam allahtan is yemegindelerdi yoksa ömer feci dayak yiyordu şu an sonra kendi arabasinin kapisini acip beni iceri itti kizlar villanin bahcesinden bize bakiyorlardi "kendi arabamla gideceğim ben"dedim o coktan yanima oturmustu arabayi caliştirdi yarım saat yani bara gelene kadar sustuk kendi arabam olsa müziğı son ses acip bagırarak soylerdim ama mzlum yanimda oturan bi ömer vardi ...

HEDİYEM SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin