ÖMERDEN;

5 0 0
                                    

İrem o zaman beni çok yanlış anladı o zaman elimi tutmak yerine kaçtı sevdiği için yaptığı harekette olsa o orospunun yanında elimden tutmak yerine gitti canım demışti o kız aslında güzeldi ama artık irem vardı hayatımı adadığım kadın geçmişimi benle sildi beni benle kabul etti onun gözlerinde masum ve saf bakışa aşık olmuştum ama belkide o mavı gözleri uzun kumral şaçları bi daha göremeyecektim hak etmedik ama elimden gelen herşeyi ypacaktim şımdi arayıp öl ömer öl dese yapardım hiç düşünmeden telefonumu aldım açmayacağını ve ağlamaası için aramadım faceye girdim ve mesajlaşmalara baktım oha amk aşkım güzelim ömrümle arama beş altı saat mi girmişti MERSİN,TARSUSnedir amına koyduğum kiminle kalıyordu bu kız neredeydi ve yanında kim vardı iyimiydi nazlıyla konusurken seni seviyorum dememe izin vermeden telefonu kapattı bi dakika MERSİN,TARSUS mu yazıyordu aa ben oraya 4 yıl önce onların yazlıgında kalmaya gitmiştim nerdeydi bu yazlık amını sikeyim kuş beyinliyim hemde ömde gideni hemen aysel teyzeyi aradım iremin annesiydi bişey söylemedim iyi uyuyo dedim inandı kızı gibi anneside saftı işte yazlıgın adresini aldım sabah 06da yola cıkacaktım kadınımın hernekadar söylemesede ihtiyacı vardı bana kesin ağlıyordur rimeli akmış mavileri kopkoyu olmuş kumralları dagılmıştır kızlik iç güdüsüyle onu sevmediğimi gamze orospusuyla aramda birşey olduğunu sanıyordur ama benn ilkkez bi kızda böyle anlamsız karmakarışik duygupar hissediyordum evet altıma aldığim kız çoktu ama ireminde onlardan farkı güzelliği özelliği çoktu kalbimde ireme aşık olacağımı söyleseler inanmazdım ama oldu beynim ona aşık olduğumu kabul etmiyor ama kalbim onu çoktan benimsemiştii ona bi başkasının düşüncesi bile canımı yakiyor o mavilere baskasinin bakması icimi ürpertiyordu elini elimde olmamasının verdiği acının tarifi bile yoktu o orospu gelmese beni sevdiğini kabul ettiğinii sö icyledigi ilk günü mutlu gecirmemizi sağlayabilirdi nazlı için gelmisti nazlınin onun kişiliğinden zerre kadar öz ablası gibi seviyordu nazlı hele ben canımdan vazgeçerdim onuniçin kücüklukten beri beni sevdiğini anlamıştım ma onun icin küçüklük aşkı ve geçici bi aşk olduğumu ailelerimizin zoruyla koleje gönderilmiştik ben arada şirkete gider bi kaç minik is yapar kızlarla gezerdim iremde zengin ama para onun için zerre kadar önemli değil olsada olmasada mutlulugu olsun yeter sevdikleri ailesi belkide BEN sanmıyorum niye sevsinki artık kirli geçmisinle onuda kirletemezsin ömer seviyorsam giderim ve gideceğim küçük caplı bi kavga olacak ama şu an tek istediğim yanımda olup ona sarılmak saçlarıyla oynamak kıyamadığım gözlerine bakmak beyaz teniyle tezat duran ellerimizi birleştirmek en iyisi spora gidip bi kaç yumruk atıp rahatlamam lazım sancak-bırak şarkısını açıp eşofmanlarımı giyip kulaklığı takıp arabaya i dim bizimkiler çoktan odalarına çekilmişlerdi annem iremi çok sordu ama işi var deyip geçiştirdim irem diyerleri kadar cesur acılarını saklayan bunu başaran bikız degildi küçükken elini tuttuğumda küçük kalbinin atışı kulagımdaki müzikten çok kulağımı doldurdu ve müziği daha cok artırıp engellemeye çalıştım aklımda onunla ilgili anılar yaşanmışlıklar vardı öndeki arabaları sollayarak devam ettim onunla bugün küs meden önce hızlandıgımdaki korkusiu ve endişeli yüzü geldi gözümün önünden gitmiyordu gerci seni seviyorum dediği an yüzümdeki soğuk ve ıslaklıkla elim yüzüme gitti onun icin ağlıyordum inanmıyorum ben ikinci kez aglamıştım onun küçükken beni sevdiğini kabul etmediğim zaman birkaç hafta önca kızlarla ilişkiye girmek beni mutlu ederdi ama öyle sanardım şimdi ireme dokunmak varken neden onlara dokunayım onun ilk öpücüğü bendeydi başka birşey istemiyordum onun dışında ne para ne pul ama şimdi o mersinde aglıyordu yanlızdı yada degildi kesin anılarımız onunda önünden gitmiyordur o narindi kırılgandı sakin öfkeli durgun dalgalı kararlı yaşından olgun ve hayalleri olan bi kızdı ben ise tek hayalim oyken niye başkası olsun ki baska birşey olsunki nasıl bu kadar kapıldım ona ne zaman oldu bu salonz geldigimde iceri girdim t-shirti çıkarıp eşofmanla kaldım kum torbasına ilerledim kimseyi takmıyordum yumruklamaya başladım onu öpüşüm-aşkım-sevgim-küçüklüğümüz-masumlugu-öptügümdeki kızarıklıgı-utangaclığı yuruklarım acayip ve bilinçsiz hızlanmıştı acı hissetmiyordum tek hissetiğim iremin yumuşak pamuk misali elleriydi beyaz teni oldugum yere çöktüm hareket olanağım kesildi nefeslerim azaldı aglamaya başladım kücükken ki gibi küçük bi erkek gibi ağlıyordum dayanamayıp soyunma odasına koşup kıyafetlerimi aldım anahtarıda arabaya koşup sürdüm noluyordu bana aşkla dalga geçen ben şimdi onun içine hapistim iremin gözleri onun sesini arıyordum ellerini saçlarını şakalarini umutsuz olmayışıyla onamo kadar ihtiyacım vardı ki o bana 6yaşindayken beri ilk deffa bu kadar uzak olmuştu uyku hapı alıp eve gittim 2tane alıp içtim ve odaya çıktım yatrağa yattım.....

HEDİYEM SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin