Her şeyi unutmaya başlamaya karar verdiğim gün başladı ona karşı olan çaresizliğim bir an olsun vazgeçmemek için söz verdim kendime bile itiraf edemediğim şeyleri hayata geçirmeye nalet ettiğim bir gün daha hayatımı yaşadıkça nefret ettiğim gün sayısı artıyordu. Yaşamaktanda sıkılmıştım artık derdim onun beni sevmemesi değildi ama en ağırıyda buydu dertlerşmin içinde hayat yaşıma göre oldukça ağır seyler yüklüyordu sırtıma. Onunda beni hiçbir zaman sevmediğine inanmıştı kalbim ama aklım izin vermiyordu unutmama. Her gün yeni bir güne ben onu düşünerek uyandığım için ağlamayı unutmuştum hepsi onun sayesindedi. Artık onun ismini kullanmıcaktım yazdığım hikayelerde hayattada ona hep YERDE BULDUĞUM GÖKYÜZÜM diyordum isminaz'a da öyle. Ağlıyordu zaten o. Her gün gözlerinin içine baka baka nasıl soğuyacaktım?! Zordu biliyorum ama her şey onun mutluluğu içindi benim ona olan sevgim hoşuna gitmiyordu biliyordum mesaj atmayı gurur meselesi yapmadım hiçbir zaman gururum onun olabilirdi tamam grurumu belkide en çok o kırıyordu ama yine o kırılan gruru benim ona olan sevgim kapatıyldu. Onun sayesinde erkeklere tekrar tekrar güvenmeye başlamıştım. Ama şimdi her şeyin son bulduğu yerdeyim bu sefer yukarıdaki gökyüzündeyim. Her şey onun mutluluğu için feda olsun hemde her şey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCAMAN APTALLIK
RomanceOnu her şeyden çok sevmiştim. Kendimi sevmeden onu sevdim ben. Ona zarar vermedim hiç. Ama ta ki beni sevmediğin kendimi inandırana kadar.