DELİBAL ♥

3K 97 46
                                    

Aynı üniversitede öğrenci olan Barış ve Füsun'un tutku dolu aşk hikayesine tanıklık edeceğiz.Mimarlık öğrencisi olan ve hobi olarak müzik (bateri) yapan Barış hayatın tadını çıkarmaktan keyif alan birisidir.Füsunu çoğu kez uğradığı bir kafede görmüştür ve hayatında hiç beklemediği bir duyguya kapılmıştır.İsmini bile bilmediği bu kıza  bir şekilde ulaşmak ister ve ulaşır da... 

 Barış beklentisiz otobüste cam kenarında otururken yanına biri oturur.Ve bu kişi Fusün'dur.Barış şaşkınlık içinde Füsun'a bakakalır ve ;

'' An itibariyle 20 bin 348'de bir ihtimal gerçekleşti.''

''Efendim?Aa merhaba!''

''Merhaba.''

Aynı anda:

''Bütün gün seni aradım''

''Geçen gün için teşekkür ederim.Beni mi aradın?''

''Yani arkadaş olsak ne iyi olur diye düşündüm.Hem babana da öyle söyledik.Sıralamaya göre ters ama toplarsan mantıklı.Yalancı çıkma riskinden de kurtulmuş oluruz.Barış AYAZ ben.Mimarlıktan...''

''Füsun ŞAHİN.Sosyolojiden...''

''Aslında tahmin etmeliydim.Sosyolojiyle ilgilenen kadınlarda bir farklılık vardır.Bütün dünyaya geniş bir açıdan baktıkları için olabilir.Kimseye fazla odaklanmazlar.Bir bakışta böyle insanı irkiten bir bakışları vardır.''

''Uyduruyorsun dimi?''

''Bütün oyunları görürler.Kısacık bir gözlem sonucunda neyin uyduruk neyin gerçek olduğunu anlayabilirler.Bunca gözlem sonucunda çok güzel derin bakışları olur.''

Füsun'un telefonu çalar.Konuşması bittikten sonra otobüsten iner. 

Başka bir gün Barış Füsun'u okul bahçesinde görür ve yanına oturur.Fakat Füsun Barış'ın kalbini kırmadan fazla zamanının olmadığını açıklar.Barış oradan uzaklaşır.

***

   Füsun bahçeye çıkar ve Onur'u görür.Ona doğru koşmaya başlar ve sarılır.Bunu gören Barış ''Hayır,hayır,hayır yapma bana bunu'' diye kendi kendine konuşur.Gizli bir şekilde Füsun'un sınıfına girer.Füsun ve yanındaki sevgili sandığı kişiyi izler durur.Bu durum onu çok rahatsız eder.Füsun kısa zamanda Barış'ı fark eder.Ve anında Barış oradan uzaklaşır.Füsun Barış'ın peşinde koşarak;

''Barış,nereye? Ya tamam özür dilerim.Fazla üstüne gittim.Ama sende neden orada olduğunu söyleseydin keşke?''

''Sende vaktim yok numarası yapacağına sevgilim var deseydin keşke...''

''Ne sevgilisi? Benim sevgilim yok ki?''

''Yapma Füsun.Al işte adam iyice...''

''Ya Barış bir durur musun?''

''Ne var? Ne oldu?''

''İyi de Onur benim sevgilim değil ki.''

Onur:

''Ya ben geyim.''

Barış:

''Memnun oldum.Yani tanıştığımıza.Barış ben.Ayrıca gey olmanıza sevindim.Yani gey olup olmaman beni sevindirecek veya üzecek bir şey değil.Füsun'la sevgili olmadığınıza sevindim.Çünkü ben bu kıza ilk gördüğüm anda aşık oldum.''

Barış daha ne dediğini bile bilmeden Füsun şaşkınlık içinde kalmıştı.Barış arkasını dönüp  Füsun'a doğru yaklaştı;

''Tabi...Bunu...İlk sana söyleseydim daha iyi olacaktı.''

DELİBALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin