Önlüğü yere fırlatıp cafe'den dışarı çıktım. Aferin bana 1 hafta içinde 4. işimden de atılmış bulunuyorum. Sakar olduğum için başıma gelmeyen bela kalmadı. Ayaklarımı yere vura vura evimin olduğu sokağa doğru döndüm. Bahçenin kapısından girip çantamda anahtarı aramaya başladım. İşte burda!!! Kapıyı hızlıca açtıktan sonra ayakkabılarımı çıkartıp kendimi koltuğa bıraktım.
Evdeki bu sessizlikten nefret ediyorum 2 yıldır böyle annem ve babam öldüğünden beri. İkiside doktordu şehir dışındaki seminerden dönerken kaza yaptılar o yıl lise son sınıftım şimdi ise güzel sanatlar Üniversitesinde 1. sınıfım. Ailemden kalan maaş bana yetse bile çalışmam ve üniversiteyi bitirmeden para biriktirmem lazım ama ne zaman iş bulsam bir kaç gün sonra duyduğum cümle " Kovuldun Berfin".
Sürekli bir şeyleri kırıp döküyorum buda güç bela bulduğum işten atılmama sebep oluyor.Ben ailem gibi doktor falan olamam sesim güzeldir 10 yaşından lise 3'e kadar ses eğitimi aldım piyano ve gitar çalıyorum bu yüzden para biriktirip üniversiteyi bitirdikten sonra kendi iş yerimde ses eğitimi vermek istiyorum işte bu yüzden iş bulmam lazım. Kira derdim olmadığı için mutluyum ailemden kalan tek katlı evim ve maaşları bana yetiyor.
Düşüncelerimi bölen telefon sesiyle kendime geldim. Tekrar ayağa kalkıp çantamdan telefonu çıkardım ekrandaki "Eylem" ismini görünce yüzümde büyük bir tebessüm oluştu bir kaç gündür onu ekiyordum. Telefonu açıp kulağıma götürdüm "alo" dediğimde hemen ardından
- Naber kaçak?. Cümlesi geldi.
- İyidir güzellik iş arayışı falan arayamadım.
- Buldun mu bari?. Dedi imalı imalı.
- Evet ama bugün atıldım.Derin bir iç çekişten sonra :
- Kahve suyu koy geliyorum hemde sana iş buldum. Dedi ve cevabımı beklemeden yüzüme kapattı uyuz. Bende telefonu koltuğun üstüne fırlatıp mutfağa gidip ketila su doldurup kaynaması için çalıştırdım. 2 kupaya kahveleri koydum kapının sesi gelince kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açar açmaz üzerime Eylem atladı aslında uçtu desek daha doğru olur.
-Tamam Eylem boğuldum. Yeter!
- Sus özledim bana sevgi göster.
Bu cümlenin ardından ona sıkıca sarıldım. Bende özlemiştim onu 3 gündür görüşmüyorduk. Kapıda hasret giderdikten sonra oturma odasına geçtik. Eylem kendini her zaman ki yeri olan büyük koltuğa bıraktı. Tabi bende onun yanında ki küçük koltuğa.
- Eee bakalım neler yaptın?
- Hiç sorma bir hafta içinde 4 işten atıldım tam 4 tane insan ömrü boyunca toplasan 4 işten atılır ve ben bunu 1 haftada başardım.
- Ben senden 6-7 işten atıldım demeni bekliyordum 4 de güzelmiş.
Deyince. Sinirle ona baktım bana öpücük atıp gıcık gıcık sırıttı.- Sen ne işi buldun bana?. Diye sordum ters ters hadi ama benimle dalga geçti.
- Ablan onu halletti. Egosunu kasmasına göz devirip elimi devam et dercesine salladım.
- Şimdi senin sesin güzel ya
- Eeee?
- Rampa Bar'ın grubu kız bir solist arıyormuş. Deyip çantasından çıkarttığı afişi bana uzattı. Afişe bile bakmadan.
- Saçmala Eylem öyle bir mekan benim gibi birini solist diye mi alır? Hayal dünyan cidden çok genişmiş.
- Kendini bana dövdürtme Berfin sen sesinin farkında değilsin galiba?
- Sesim ne kadar güzel olsa da benden daha güzel sesler gelir sonuçta ünlü bir mekan.
- Off tek hücreli misin kızım sen? Oraya gelen kızlar sırf grubu görmek için seçmelere girecek hem denemekten zarar gelmez hem de buna ihtiyacın var sen bu sakarlıkla iç falan bulamazsın.
Deyince haklı olduğunu düşündüm. Hem denemekten cidden zarar gelmezdi.
- Tamam deneyelim bakalım ne zamanmış seçmeler?
- Haa şöyle Pazartesi 12:00 da. Deyip afişi uzattı.
- Umarım seçilirim.
- Seçilirsin seçilirsin. Kızım düşünsene Rampa'nın kız solisti Berfin Fırat. Hem grubun solisti çok yakışıklı.
- Banane yakışıklısından çirkininden Eylem bana para lazım. Ne kadar alacam acaba?
-Afişin üstünde yazıyordu.
Afişi alıp göz gezdirdim gördüğüm rakamla o göz gezdirdiğim gözlerim neredeyse dışarı çıkacaktı.
- Aylık 3.500 mü?. Diye bağırınca benim verdiğim tepkiyi çok geçmeden Eylem 'de verdi
- Oha Berfin hemen çalışmaya başla seçmelere 2 günün var mutlaka seçilmem lazım.
Umarım diye fısıldayarak ayağa kalkıp mutfağa gittim. Yapmayı yarıda bıraktığım kahveleri yapmaya devam ettim.
Kahvelerimizi içtikten sonra Eylem' in annesi arayınca gitti bende mutfağı toplayıp odama geçtim biraz uyusam iyi olacak. Pijamalarımı giyip canım yatağıma atladım. Şu Rampa Bar'ın seçmeleri takıldı aklıma telefonumu alıp Google'ye Rampa Bar yazdım. Hemen grup çıktı bakalım kimmiş bunlar.
Yankı Sökmen : Grubun solisti. Yaş: 20
Tuna Ak: Grubun gitaristi. Yaş: 20
Şafak Işık: Grubun bateristi. Yaş: 21
Sadece bu kadar bilgi var birde fotoğrafları gerçekten üçüde yakışıklı ama bana aşk değil para lazım. Bende hemen havalara girdim sanki seçildim. Telefonu bırakıp annem ve babamın sarılırken çektiğim fotoğrafı elime aldım.
Onları özledim hem de çok insan hayatında sevdiği birilerini kaybedince büyük bir boşluğa düşüyor bunu 2 sene önce hastanede doktorun "Başınız sağolsun" demesiyle anladım onlara son kez sıkı sıkı sarılıp sevdiğimi söylemek isterdim ama olmadı öldükleri ilk yıl kendimi toparlayamadım kimseyle konuşmadım sonra yıllardır yanımda olan Eylem ve müzik beni tekrar hayata bağladı. Akrabaların yok mu diye sorarsanız ailem öldükten sonra maaşın peşine düştüler acımı çekmeme bile izin vermediler. Mahkeme evi ve ailemin maaşını bana verdi bende zaten mahkemeden sonra onlarla görüşmedim onlarda pek umursamadı. Bir tek amcamın oğlu Deniz'le görüşürüm yanımda olanlardan biride oydu ama artık eskisi gibi acıtmıyor onlarla görüşmemek Eylem'in annesi annem babası babam gibi. Gözümden akan yaşı fark edince elimle silip daha fazla ağlamamak için kendimi uykuya teslim ettim. Pazartesiye 2 gün var yarın şarkımı seçip başlamam lazım. Başka şansım yok..EVET İLK BÖLÜM DÜŞÜNCELERİNİZİ BEKLİYORUM YENİ BÖLÜM BİR KAÇ GÜN SONRA GELİCEK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amatör Aşk
Teen FictionTürkiye'nin en iyi mekanlarından biri bu mekanda çalan bir grup genç erkek arkadaş. Solistleri olan sesiyle ve yakışıklı oluşuyla herkesi kendine hayran bırakan "Yankı Sökmen". Tek eksikleri kız bir solist. Solist olmak için seçmelere katılan bir...