BÖLÜM 2

44 5 0
                                    

Hadi ama Berfin son bir kez daha söyle. Diyen Eylem'in ağzının ortasına yumruk atmamak için kendimi zor tuttum. Bugün pazar ve ben 2 gündür aralıksız seçtiğim şarkı üstüne çalışıyorum.

Eylem'de sağolsun beni hiç yalnız bırakmadı sürekli ;

Hadi Berfin'im bir daha söyle.

Bence bu şarkıyı seçelim Berfin.

Yok o şarkının o kısmı güzel değil Berfin. Diyerek beni verem etti.

Rampa'nın grubu internet sayfasından son anda yaptığı duyuruyla türkçe  bir şarkı söylememizi istedi.  Neymiş efendim ses tonunu daha net seçmek istiyorlarmış bende son anda Birol Namoğlu ve Gripinin Muhtemel Aşk şarkısını seçtim tabi Eylem'in de baskısı olabilir neyse konumuz bu değil hem bende seviyorum bu şarkıyı.

Eylem'in

Hadi Berfin.   Demesiyle kendimi yatağa bıraktım odam geniş çift kişilik yatağı olan beyaz ve turkuaz tonun hakim olduğu bir odaydı küçük makyaj masam ve beyaz gardırobum hoş bir görüntü katıyordu makyaj masamın  yanındaki kapı ise küçük  banyomundu evde banyo ve tuvalet var ama misafirler için artık orası.

Telefonumu alıp saate baktım 12 ye geliyor ve ben Eylem'in bana şarkı söyletmesiyle uğraşıyorum.

Sesim yoruldu zorlama kafir.  Deyip yastığıma sarıldım.

Haklısın aslında.  Deyip üstüme yorganı örttü beni iyice sarıp sarmaladıktan sonra.

Kapıyı giderken kapatırım yat dinlen ve erken kalk uykucu geç kalma akşam gelir haberleri alırım senden. 

Ona gülümsedim ve kafamı salladım öpücük atıp kapıyı kapattı. Dış kapınında kapanma sesi gelince yatağa iyice yayıldım. Yarın 12 de orada olmalıyım. İyice mayışınca gözlerimi beni kendine çeken tatlı karanlığa bıraktım.

______________________________________

  Sinirle inledim saat 13:30'a geliyor ve benim çağırdığım taksi hala gelmedi. Geç kaldım işte son şansım da elimden kayıp gitti. Gözlerim dolunca yukarıya bakıp kirpiklerimi kırpıştırıp yaşları geri yolladım.

Koşar adımlarla caddeye çıkıp gözlerimi hızla etrafta dolaştırıp taksi aradım.  Koca caddeden bir tane taksi geçmiyor. Şansıma sıçıyım. Hızla karşıya geçmek için yürüdüğüm de gelen korna ve acı fren sesiyle gözlerimi sımsıkı kapattım.

Vücudumda bir acı hissetmeyince gözlerimi yavaşça açtım. Soluma baktığım da arabadan inen adam iyi misin?  Gibi sorular soruyordu. Kekeleyerek iyim demekle yetindim.  Adam derin bir nefes verip :

Neden etrafına bakmadan yola atlıyorsun ne bu acele.  Diye azarladı beni

Gitmem lazım. Deyip  uzaklaşırken kolumdan tutup :

Gel götüreyim gideceğin yere acelen varsa.  Dedi yabancı bir insanın arabasına binmek bana göre değildir. Ama acele etmem lazım  etrafıma tekrar göz atıp taksi aradım göremeyince adama bakıp ;

Şey teşekkür ederim. Deyip arabanın kapısını açıp bindim.  O da şoför koltuğuna bindi.

Nereye bırakayım seni. Dedi Rampa Bar diyerek kısaca yanıtladım.

Napıcaksın ki orada?

– Seçmeler var onun için. Dedim. Bir süre yüzüme baktıktan sonra

Pekiiiii.  Deyip i'leri uzatarak arabayı çalıştırdı.

Bu arada ben Furkan.

– Memnun oldum. Bende Berfin.

Gülümsedim. Sonra konuşmadık ve o arabayı sürerken  bende yandan yandan onu izledim taş çatlasa 23-24 yaşlarında esmer uzun boylu kahverengiye çalan gözleri var.

Araba durunca geldiğimizi anlayıp teşekkür etmek için adama döndüm.

Çok teşekkür ederim.

– Sorun değil iyi şanslar.  Dedi çantamı alıp arabadan çıktım. Hızlı adımlarla kapısında mükemmel diyebileceğim grafitti olan kapıdan içeriye girdim. Bir kaç ışıkla aydınlatılmış siyah merdivenlerden inmeye başladım. Son basamağa gelince kafamı kaldırıp içeriye baktım.

Karşımda kocaman yüksek bir sahne etrafta 4-5 tane büyük loca, onlar dışında küçük localar ve siyah masalar konulmuştu. Sol tarafta içkilerle dolu büyük bir camdan duvar hemen yanında ise barmenin yeri vardı. Tahmin ettiğimden daha güzeldi.

Sahnede Rampa 'nın Grubu oturuyordu merdivenlerin oradaydım ve beni daha fark etmemişleridi. İçlerinden sarışın olanları ofladı yüzünde bir kaç beni vardı ve yapılıydı  araştırmalarıma göre gitar çalan çocuktu diğerlerine bakıp:

– Napıcaz abi elimizdeki kızların çoğu göt göstermeye gelmiş bir kaçıda idare eder ama bizimle çalışacak kadar iyi değil. Deyip somurttu.

Solistleri olan meşhur Yağız Sökmen sahneden havalı bir şekilde yere atladı

Yapacak bir şey yok.  Diyerek sarışın olanı yanıtladı.

Sahnedeki masaları kenara çekmişler ve oturdukları sahnenin karşısına mikrofon koymuşlar. Yavaş adımlarla sahnenin önüne doğru yürüdüm.

  Topuklu botlarımın bıraktığı tok sesler sayesinde üçüde bana döndü. Grubun bateristi olan hafif kumral minyon tipli çocuk :

– Kapalıyız. Dedi.

Şey ben aslında seçmeler için geldim.

Yağız beni süzdükten sonra

– Senin de göt göstermeye geldiğin belli. Sen göt göstercen diye o iğrenç sesini duymak istemiyorum. Sessizce geldiğin gibi sessizce git.
Dedi ve arkasına bana döndü. Beni tanımadan böyle konuşması sinirimi bozsada  vazgeçmiycektim. Bir kaç adım ilerim de olan mikrofona baktım hızla ona doğru yürüyüp mikrofonu tuttum son şansımı bu kadar kolay kaybetmiycektim. Boğazımı temizledikten sonra gözlerimi kapatıp şarkıyı söylemeye başladım.

Muhtemel aşk için
Aştım bendimi
Yolculuk nereye
Dinlemeden kendimi
Ah ah muhtemelen aşk

Bir anda çocuk oldum
Saklandı kederlerim
Yumdum gözlerimi
Sana açtım kendimi
Ah ah muhtemelen aşk

Ahhh muhtemel aşk için

Virane oldum
Bir an-ı aşk ömrüme
Divane oldu.

Hiç canım acımdan
Aşık oldum sandım
Dikenlerin üstünde
Bir tebessüm yüzümde
Ah ah muhtemelen aşk

Ahhhh muhtemel aşk için
Virane oldum
Bir an-ı aşk ömrüme
Divane oldum.

   Şarkıyı bitip gözlerimi açtığımda üçüde bana beğeni dolu yüzlerle bakıyorlardı. Yankı bana bir kaç adım atıp söylediği cümleyle hayatımda büyük bir değişimi başlattı.

İŞE ALINDIN.

______________________________________

EVET ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM GELDİ. İYİ OKUMALAR.

Amatör AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin