H3 the SKO de kleintjes

31 4 0
                                    

POV Meddy

Yesss yess yess denk ik alleen maar, zo lang op een rij staan is een verschrikking. Ik ben blij dat Tax niet meer zo moeilijk doet over dat je niet precies op volgorde van nummer moet staan. Je moet natuurlijk wel in de buurt staan maar hoe het eerst was...... Dat was niet normaal. Nu moet ik Agent 227 even zoeken. Ja.... Ik weet het. Misschien heb ik inderdaad een beetje gelogen over dat ik wist waar ze was maar ik kon dat stil staan niet meer aan en we waren pas bij de 4e agent. Agent 227 is ook nog mijn beste vriendin. Ik zie haar nu bijna nooit meer want zij moet de hele dag trainen en ik zit gewoon alles schoon te maken. En ik krijg toch al geen eten meer dus het zal niet veel erger worden. Het was het risico dus zeker waard!

Je zou het misschien wel raar vinden dat de telling begint bij agent 224. Ik zal het wel even uitleggen.

Heel lang geleden was het SKO een normaal agenten bureau waar mensen zich op konden geven, getraind konden worden en er dan uiteindelijk hun baan van kunnen maken. Je was dan een undercoveragent en kon altijd stoppen als je van baan zou willen switchen. Dit ging zo een paar jaar door. De SKO werkte ook zo toen ik hier ging werken.

10 jaar geleden,
stopte de alle agenten behalve agent 224 tot 230, mijzelf. Toen maakte de SKO een grote groei mee. Ze wilde weer meer agenten en er werd veel onderzoek gedaan naar nieuwe technologie.

9 jaar gelden,
zijn er toen in dat jaar 500 agenten bij gekomen. Zij gingen hier vrijwillig werken en hadden ook nog veel tijd voor familie en vrienden! Toen agent 730, de laatste aangenomen agent, wilde stoppen hield de SKO haar tegen. De SKO wilde niet dat uiteindelijk weer alle agenten gingen stoppen, netzoals het vorige jaar!

8-6 jaar geleden,
Toen werd de SKO gesloten. Niemand kon er vrijwillig uit. Alles werd strenger en iedereen moest luisteren naar Tax Jerai. Het enige wat je deed was trainen trainen trainen. Als je heel goed was mocht je op echte geheime missies. Omdat de agenten die er toen werkte ineens nooit meer terug kwamen moest de SKO vluchten voor de politie. Ze gingen naar een onbewoond eiland en hebben daar hun agenten service gebouwd.  Ze hadden hun eigen helikopters en hun technologie was sterk verbeterd. Omdat de agenten nu ook van 6 uur 's ochtends tot 's avonds laat met trainen bezig zijn winnen ze bijna alle gevechten.

De enige tegenstandster die ze nooit hebben gepakt is Lexa, Lexa Parker. Zij werkte vroeger ook bij de SKO. Agent 215. Ze stopte, net voordat de SKO gesloten werd. Zij wist alles over dat de SKO gesloten zou worden en wist ook waar ze naar toe gingen verhuizen. Ze chanteert nu de SKO door te zeggen dat ze de SKO gaat verraden.... tenzij ze elke maand het geld bedrag krijgt natuurlijk. De SKO probeer haar nu al jaren te vangen maar dat is nog niet gelukt.

5 jaar geleden,
De SKO ging mensen kidnappen omdat ze meer mensen wilden. Ze lieten een paar agenten 9 mensen kidnappen. Die mensen hun vrijheid werd dus ineens afgenomen. Toen ze bij de SKO aankwamen verliep dit dan ook niet goed. De mensen waren bang en kregen veel paniek aanvallen. Ze misten thuis dus konden niet goed functioneren. Na een jaar is dit wel weggetrokken maar toch moest de SKO een andere manier vinden.

4 jaar geleden,
De SKO is met een idee gekomen. Vanaf nu zouden ze alleen maar kinderen gaan kidnappen want die onthouden toch niks op zo een jongen leeftijd. Ze leren dan te vechten vanaf jonge leeftijd dus zijn er heel goed in en ze weten ook niks over de echte wereld. Eerst dacht de SKO dat de andere agenten hen misschien over het echte leven zou vertellen maar dat zal toch nooit gebeuren. De agenten weten hoe agenten 731 t/m 739 zich voelde. Dit wilden ze niemand gunnen.
De kinderen werden random uitgekozen. Wel wil de SKO de echte naam van het kind weten en de leeftijd. Het begon bij Julie Arkestone. Na een paar weken was ze het hier gewend en had de SKO zekerheid: dit is een goede methode. De tweede agent was Lea Parker, die zoals jullie weten, nu vier jaar vermist is

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 25, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

I'm not a killerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu