Ara Bolum 1

23 7 2
                                    

"Dr.Noah" "Dr.Noah uyanın.Acil durum."

Asistanımın ince sesi beynimi uyuşturuyordu.Uykudan uyandırılmayı oldum olası sevmezdim.Gözlerimi açmamla laboratuvarı saran kırmızı ışığın etkisine kapıldım.Telaşla kendimi ufak odadaki lavaboya attım.Yüzüme su vurup Nora'ya seslendim."Nora neler oluyor ? Kısa geç.Bu lanet ışıklar neden yanıyor" "Yaptığımız deney pek de istediğimiz gibi bir sonuç vermedi.Ve önüne geçemiyoruz. Dr.Patch sizi uyandırmamı söyledi."Hızlı adımlarla içeriye geçtim.İşler karışık gibi gözüküyordu.Patch gözlüklerini takmış bir elinde bilgisayar öteki elinde belgeler ile oradan oraya koşuşturuyordu.Zaman kaybetmeden yanına gittim."Neler oluyor ? Ne bu telaş" "Her şey kontrolden çıkıyor.Yaptığımız antivirüs ölümcül bir virüse dönüşüyor ve bu virüsün bulaştığı herkes bir yaratık gibi davranıyor.Refleksleri yavaşlıyor.Duyma yetileri güçleniyor.Göremiyorlar ama hissedebiliyorlar.Beyinlerinin sadece bir kısmı çalışıyor.Bu virüs kan ve ısırma yoluyla bulaşıyor.Daha detaylı  anlatırım şuan.Çok işimiz var.Orada duracağına yardım etmeye ne dersin ? Yayılmasını engellememiz lazım." Ülke giriş çıkışlarını kapatmak için telefona doğru gidiyordum ki Patch'in endişeli sesi kulaklarıma ulaştı.  "Noah" "Ne var ?" "Biraz önce bir uçağın ülke sınırlarından çıkış yaptığı bildirildi.Türkiye'ye doğru gidiyor." "Ne diyorsun sen bu olamaz.Hemen Türkiyede ki üssü arayıp inişi engellememiz lazım.Nora buraya gel ! " "Buyrun" "Türkiye üssüyle iletişime geçmemiz lazım.Hemen Fiona'yı da kaldır.Tüm ülkelere acil durum çağrısı göndersin."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölümcül VirusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin