İzmir de her zamanki gibi sıcak rüzgarlar esiyordu. Bizde hazırlık yapıyorduk. Çünkü canım gibi sevdiğim İzmir den taşınıyorduk. Burada bırakacağım tek şey evim değildi. Arkadaşlarım , okulum , öğretmenlerim ve en önemlisi anılarım...
Uçağa bineli yaklaşık 2 saat olmuştu. Uçak bir süre sonra inişe geçti. En sonunda Bursa ya geldik. Burasının güzel bir yer olduğunu söylüyorlar ama ben İzmir i hiçbir yere değişmem. Burada yeni arkadaşlarım olacaktı. Ama diğer okulumda fenomen bir kızdım. Burada da olursam ne mutlu bana. Bavullarımızı alıp evimize doğru yürümeye başladık. EN sonunda eve de vardık. Ben yanlış mı görüyorum yoksa burası villamı. Ayyy ilk defa bir villada kalıcam. Çok heyecanlandım. Hemen içeri girdim. İçi çok güzel döşenmişti. Direk odama çıktım. Odam da çok güzeldi. Pembe , tatlı bir havası vardı. Eşyalarımı yerleştirdikten sonra aşağıya indim. Yemek yiyip yatacaktım. Çünkü hem aç hem yorgunduk. Annem yemekleri hazırlarken yanağına bir küçük öpücük kondurdum ve ona yardım ettim.
Yemeğimizi bitirdikten sonra biraz tv izledik. Sonra hemen yattık. Çünkü yarın okul vardı.
***************************************************************************************************
Bugün okulun ilk günüydü. Okulum nasıl göründüğü hakkında bir fikrim yoktu. Ama kolej de okuyacaktım. Sadece bildiğim şey buydu.
Okula gelmiştim. Güzel görünüyordu. Listeye baktığımda 10/A sınıfında olduğumu gördüm. Ama sınıf neredeydi? Birine sorayım bari.:) Oradan geçen ilk kişiye sınıfın yerini sordum ve sınıfıma doğru yürümeye başladım. Sınıfa girdiğimde sınıfta 2-3 kişi vardı ve boş yerlerden bir yere oturdum. Kimseyi tanımamak ne kötü. Herkesin gözü üzerimdeydi. Aralarında fısıldaşmaya başladılar. Kendimi çok yabancı hissediyordum. Zil çaldığında herkes içeri girdi. Yanıma bir kız geldi ve ellerini göğsünde birleştirerek bana baktı ve:
-Yerimden kalkar mısın küçük bayan?? dedi alaycı bir gülümsemeyle. Bu kıza ilk günden sinir olmuştum. Tam kalkacakken kolumdan biri tuttu. Adını daha ne olduğunu bilmediğim kız o gerizekalı kıza doğru yürüyüp:
-Burası senin topulu yerin mi Aslı? Kız yeni gelmiş ve boş bulduğu yere oturmuş. Sende başka yere oturuşun ne olcak.
dedi ve bana küçük bir gülümseme atıp yanıma oturdu.
-Selam. Ben Rüya
dedi ve bana elini uzattı. Bu kızı sevdim sanırım. Bende uzattığı eli sıkarak
-Selam. Ben de Masal.
Sanırım bu ilk arkadaşım. Çok sevindim. En azından artık kendimi yabancı gibi görmüyordum. İlk der biyoliji idi. Normalde bu dersi sevmezdim. Ama sanki burada biraz eğlenceli geldi. Burayı çok sevdim. Dersler bittiğinde çıkış zili çaldı. Kitaplarımı çantama koydum ve sınıftan ağır adımlarla çıktım. Okul bahçesinde babamı gördüm koşarak ona sarıldım ve yanağına bir öpücük kondurdum. Hemen arabaya bindik ve evin yolunu tuttuk.
Eve geldiğimde annem güzel bir masa hazırlamıştı. Oturdum ve bir güzel yemeğimi yedim.
-Eee ilk günün nasıldı bakam.
dedi anneciğim. Anlatacak çok şey vardı.
-Çok güzeldi. İlk günden birine sinir oldum ve bir arkadaşım oldu yani hem dost hem düşman edindim. Hoclar dersi çok güzel ve eğlenceli anlatıyorlar....
Çok yorgundum. Hemen yatağıma yatıp uyumak istiyordum. Odama koşar adımlarla çıktım ve pijamalarımı giydiğim gibi yatağa uzandım. Gözlerimi kapattığım gibi uyumuştum zaten.