SAHTE SEVGİLİ

93 4 1
                                    

Multimedia da Masal var.

Ne olduğunu anlamamıştım. Ama merak etmiştim. Acaba sorsam mı ? Sorayım beya nolcak amaan.

-Rüzgar. Afedersin ama bir şey mi oldu.

Ah şu dilimi eşşek arıları soksun ya. Çocuğun ağlaması dahada şiddetlendi. Sanırım ilk defa karşımda bir erkek ağlıyor . Hep biz mi ağlıcaz. Ama Rüzgar a üzüldüm acaba noldu.

-Eğer söylemek iste...

Parmağını ağzıma koyup susmayı istedi ve:

-Sevgilimden... Ayrıldım.

Ayy kıyamam ya. Bu durumu çok iyi biliyorum. Ama ben erkekleri ağlamaz bilirdim.

-Üzüldüm.

-Senin üzülmene gerek yok küçük hanım.

Bana küçük hanım demesi hiçte hoşuma gitmememişti.

-Sevgilin kim di ki senin.

-Masal.

-Bizim sınıftaki Masal.

-Evet. Tanıyor musun?

-Evet. Aramız çok iyi.

Şaşırdım m doğrusu. Aslında hiç öyle bir tip yoktu. Kızıl saçlı ve çok asabi duruyordu. Öyle kızların pek sevgilileri olmaz diye düşünmüştüm. Ama varmış işte. Ah be benimde olsa keşke.

-Sana nasıl yardımcı olabilirim.

-Olamazsın. O çocuk onu asla bırakmaz.

-Hangi çocuk.?

-Boşver.

-Ya söyler misin?

-Hayır!

Bayağı korkutmuştu beni. Bende hızla odadan çıkıp aşağı indim. Melis teyze orda oturuyordu. Bende yanındaki koltuğa oturdum.

-Melis teyze bir şey sorcam.

-Sor yavrum.

-Sence benim abim nasıl biriydi.

-Senin abin. Senin abin çok iyi biriydi.

Biraz kuşkulu söylemişti. Ama ben yinede buna inanmak istediğim için inanmış gibi yaptım. Tam bu sırada yukarıdan bir ses

-Masal

Diye bağırdı. Bende Melis teyzeden müsaade isteyip yukarı çıktım. Kapıyı tıklayarak içeri girdim.

-Ne var.

-Özür dilerim. Biraz sinirliydim.

O kadar masum söylemişti ki hemen affettim.

-Önemli değil. Herkesin başına gelebilir. Peki bana o çocuğun kim olduğunu söyleyecek misin?

Kafasını olumlu manada salladı.

-Burak. Masal onu önceden çok seviyordu. Burak ta sevdiğine gayet sadık biridir. En az çıktığı gün sayısı 2 yıl olmuştur. Yani Aslı bundan sonra asla benim olmayacak.

-Neden olmasın. Masal yı Burak tan soğutmamız lazım sadece. Ve biz bunu yapacağız.

-Biz?

- Sen ve ben. Eğer cümleden ben ve başka şahıslar varsa bu biz oluyor.

Dedim. İkimiz birden kahkaha atmaya başladık. Rüzgarı sevmeme rağmen ona Aslı yıl ayarlayacağım. Çok garip değil mi?

-Masal. Bana Masal ı ayarlama.

-Neden?

-Herkes sevdiğinin yanında olmalı.

-Ama sen değilsin.

-Merak etme yakında olurum. Şöyle biraz konuşunca anladım da Aslı kimdi ya.

-Her şöyle biraz yüzün gülsün.

Melis teyze aşağıdan seslendi.

-Çocuklar aşağı inin biraz konuşalım. Benim burda canım sıkıldı ya.

Rüzgarla birbirimize bakıp tebessüm ettik. Rüzgar:

-Masal. Bana Masal ı ayarlama dedim ya. Düşündümde-

-Tamam tamam anladım.

-Aklıma bir şey geldi.

-Ne?

-Oyun oynayacağız. Sen benim sahte sevgilim olacaksın.

Bunu oyunu bile güzel olur be paşam diyesim geldi bir an ama tabiki de demedim.

-Olur. Masal kıskandırma görevi başlasın o zaman sahte sevgili.

Aşağıdan bir ses daha gelince. Rüzgarla birlikte gülmeye başladık.

-Hadi ama çocuklar.

Tatlı BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin