İNTİKAM OYUNU..

13 1 0
                                    

Akşam oldu ve ben hazırlanmıştım telefonuma mesaj geldi bu kerem olmalıydı hemen koşarak telefona baktım ve tahmin ettğim gibi çıkmıştı.

KEREM'İN MESAJI:prenses hazır mısın? sabırsızlıkla seni bekliyorum..

BEN: hazırım konum at..

KEREM'İN MESAJI : TAMAM!

konum atmıştı ama nedense evi dağlık bir yerdeydi! belkide temiz hava almak için böyle bir yer seçmişti.. 

tam ayakkabalarımı giyerken posta kutusunda mektup olduğunu farkettim! 

 kimden geldiği belli değildi , hemen açtım ve okumaya başladım...

EYLEM'E

       BENDEN HEMEN KURTALACAĞINI SANMIŞTIN GALİBA BEKLE EYLEMCİĞİM SEN BENİ NASIL SEVDİĞİM KADINDAN ALDIN BENDE SENİ SEVDĞİN ERKEKTEN ALACAĞIM!

BENCE HEP TEDİRGİN OLMAN LAZIM HER GİTİĞİN YERDE BEN OLACAĞIM..

                           İNTİKAMIM SOĞUK OLACAK HAZIRLAN GÜZEL KIZ...


                                                                                 BİRİCİK ÜVEY BABAN...

kahrolsun yaa! bunun buralardan gittiğini duymuştum niye tekrar hayatımı kirletiyo ki şerefsiz!

ayhh! kerem'e bişi yaparsa! ben biterim uzun zamandan sonra ilk defa birinin yüzümü güldürdüğünü farkettim... 

  hemen aşağa indim ve ilk taksiye bindim.. Direk kerem'e gittim..

     evi dışardan çok güzel gözüküyodu.. ama ev umrumda deil benim tam kapısını çalcaktım ki bir not gördüm.. 

EYLEM'E

      DEMEK Kİ BU KALBİNİ ÇALAN ÇOCUK YAKIŞIKLIYMIŞ!

               YAZIK OLCAK!!

                                                 BİRİCİK ÜVEY BABAN..



korkuyorum içime bi sıkıntı girmişti ne demek istiyordu bu p*ç  resmen tehdit ediyordu..

kapıyı çaldım olanlardan kereme bahsetmeyeceğim çünkü korkup benden kaçabilirdi..

ve ben buna dayanamazdım! 

BEN:merhaba kerem (mutlu bir şekide içeriye girdim)

KEREM: sen salona geç ben geliyorum eylem.

BEN: Tamam.

Onu gördüğüm an bütün sıkıntıları unutmuştum ki salona geçtiğimde telefonuma gelen mesajla tekrar yüzüm düşmüştü..

 BİLİNMEYEN NUM.

       OKUDUKLARINI KİMSEYE BAHSETME YOKSA İŞLER DAHA DA KÖTÜLEŞECEK!

EĞER BİRİSİNE SÖYLERSEN OLMASI GEREKTİĞİNDEN İŞLER DAHA HIZLI GELİŞECEK..!


Ne demek isiyordu bu şerefsiz acık acık keremi  öldüreceğim diyordu...

benden ne istiyosun NE !! be şerefsiz adam naptım ben sana 

TEKRAR Bİ MESAJ DAHA GELDİ!

BİLİNMEYEN NUM.

    İNTİKAM.. GÜZEL KIZIM!!

duraksladım ve yüzüm fena bir şekilde düşmüştü çünkü O BURDAYDI !

 etrafıma bakmaya başladım camdan baktım ama kimseler yoktu kerem ve ben hariç!

zil çalmıştı nedense içime bi kurt düştü yoksa o muydu! 

koşarak kapıya açtım ve gelen.... 



 DEVAMI İSTİYOSANIZ OY VE YORUM BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAK!! :d :d 

BENİM HAYATIMDAKİ BAZI KIRINTILAR...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin