BALO:)

126 3 5
                                    

Biricik AlSelforeverAlSel 'e💘
CUMARTESİ 20.30
' Hadi ama Handee'
Merdivenlerin aşağısından sıkılmış bir o kadar da seksi bi Tolga bağırışı duydum. Burcu da beni beklemekten sıkılarak Berk'le gideceğini söylemişti. Bahçeden duyduğum korna sesi Berk'in geldiğine işaretti. Aldığı nefesi şükür nidalarıyla veren Burcu Tolga'ya veda ederken'3 asır sonra gelirsiniz inşallah' dedi. İkiside sırıttılar ve ben yukarıdan bağırarak cevapladım'Ha-ha-ha çok komikmiş gerçekten'
CUMARTESİ 8.30
Sabahın sekizinde Burcu'nun telefonumu tam 5 kez arayışının ardından altıncı arayışta açıyorum.
Uykulu halimle 'Efendim Burcu?' diyorum âdeta sitem ederek.
Sonra Burcu 'Allahıma şükürler olsun yaşıyo İrem yaşıyo..' uykumu bu sebeple böldükleri için daha bi sinirleniyorum 'Sabahın bu saatinde beni kafa bulmak için mi aradınız siz ya?' İrem telefonu eline alıyor ve 'Tamam prenses sakin ol,alışverişe gelirsin diye tahmin ettiğimiz için aradık da' derin bir nefes alıyorum ve 'İremcim evet normal bir cumartesi alışverişe çıkarım amaaa SABAHIN SEKİZİNDE DEĞİL!' İrem hala temkinli halini koruyarak 'Sorun orda bebeksi, bugün normal bi gün değil' Afallamış surat ifadem devam ederken Burcu telefonu devralıyor ve 'Benim salak Hande'm bu gece balo var balooo' demesiyle telefonumdaki takvime bakıyorum ve gerçekten ayın 28 olduğunu görüyorum. Bi an bütün stratejik düşüncemi topluyorum ve nerde olduklarını sorduyorum. Neyseki yakınlarda bi AVM. Hemen üzerime bir şort ve bir bluz giyip en yakında duran çantamı ve telefonumla anahtarımı da alıp hızla çıkıyorum.Işık hızıyla bi taksi bulup AVM ye doğru koşturuyorum.

Kızları bulduğumda elimize birer milk shake alıp gezmeye başladık. Bir sürü balo elbisesi gördük ama en beğendiğim siyah-beyaz tüllü bir balo elbisesiydi (Multide var) Sonrasında ise hemen çanta ve ayakkabı aldık. Ardından kuaföre gittik. Ağda, oje,cilt bakımı... En sonunda üçümüzde hazırdık. Ancak işlerimiz bitmiyordu. Tekrar benim evime gittik,esas elbiselerimizi giymek için. Ancak özel bir gün ya;aksilikler bitmiyordu. Saçım elbiseme takılıp bozulmuş,göz makyajım mahvolmuş,ojelerimde bu olaydan nasibini almıştı. Tekrar saç maşasını taktım,ojelerimi sildim. Ben fark etmeden saat 7 olmuştu bile.

Kızlar beni beklemenin sıkıntısındandır herhalde İrem Sarp'ı
Burcu ise Berk'i çağırmıştı. Telefon konuşmaları bitip yanıma geldiklerinde;rimelimi sürerken bi yandan konuşmaya başladım'Valla kızlar sizin deli cesareti bende de olsa keşke..' Burcu atıldı 'Bizde fazladan da varmış demekki' dedi ve İremle kahkaha attılar. Ben kahkahalarını böldüm ve 'Aaııım üzgünüm ama ben galiba gülmem gereken kısmı kaçırdım da,neler oluyor? Aniden ardı ardına 3 korna sesi duydum ve İrem'Aaa geldiler,üzgünüm beybisi artık ne olduğunu kendin anlamak zorundasın. Hadi biz çıktık güzellik sende çabucak in aşağıya' dedi ve tekrar güldüler ben ne olduğunu hala anlamamıştım oysa.

Kızlar aşağı indikten bir süre sonra,Burcu aşağıda birisiyle konuşmaya başladı. Kimin geldiğini öğrenmek için kafamı biraz koridora çıkardığımda Tolga'yla konuştuklarını gördüm. Beynimde şimşekler çaktı. Demek bu yüzden öyle söylemişlerdi. Veda sesleri gelince kendime geldim ve makyajıma devam ettim.

Bir süre sonra üst kata birinin geldiğini duydum.Tolgaydı bu. Tam zamanında geliyordu. Elbisemin fermuarını çekerken içeri girdi.
#Model-Mey#
'Handee?'
'A aa Tolga hoşgeldin!'
'O kadar hoş buldum ki' dedi üstün bi hayranlıkla. Konuyu değiştirerek
'Fermuarımı çeker misin?' dedim bebeksi bi aksanla. Tolga fermuarımı çektikten sonra yüzümü ona döndüm ve ellerimi göğüs kaslarında gezdirirken 'Sende fena sayılmazsın..' dedim.Ellerini saçlarında gezindirdikten sonra dudaklarıma bakarak konuştu ve:
'Bu balo kaçtaymış yaa?'
'Sekizdee'dedim sorgulayıcı bi ifadeyle
'Acaba diyorum gitmesek mi diyorum'dedi muzipçe. Kollarını belime dolamıştı.
Gözlerimi belerttim ve 'Aaa hayatta olmaz sabahtan beri ben neye kime hazırlanıyorum?'dedim azarlarcasına.
'Çalışmadığım yerden sordun gerçekten ya,kime hazırlanıyosun bakiim sen?'
Hafifçe gülümseyerek kısık sesle 'Sana'dedim. 'Duyamadım?' dedi.
'San-'dedim ve birdenbire dudaklarıma yapıştı.

Hantol Ozel✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin