Şile Tatili

96 4 41
                                    

Sabah herkes sadece 6 saat kadar uyuduğu için herkese birer yatak vermiştim ve nihayet kendi odama çıktığımda Tolga yatağımda yüzüstü yatıyordu.
'Tolgaaa... '
'Tolgaaaaa.. '
'Toooolgaaaaa'
'Efendim' dedi mırıldanarak.
'Sen yan odada yatıyosun canım hadi'
'Ya Hande noolur bak naapabilirim ki sana zaten'
'Hmm, o zaman güzel sevgilin yan tarafta Berkle aynı odada kalsın'
'Ya hayır tamam gitme oraya'dedi bileğimden yakalayarak.
'Ama bende gitmiyim lütfeeen' dedi ellerini göğsünde birleştirerek.
'Bak sadece bi gece, sarılmaktan öteye gitmicem lütfen. Hem ben senin kokunla uyumayı herşeyden çok istiyorum'
Son söylediği beni yumuşatmıştı,öyle ki aptal aptal gülüyordum.
'Eeee, ne diyorsun? 'Dedi suratını olduğundan daha sevimli bi hale getirerek.
Tembelce kafamı salladım. Ardından 'Tamam' dedim.
Mutlulukla yatağa fırladı, ellerini başının altındaki yastığa koydu ve beni izlemeye başladı. Bende yatağa yattığımda ise şaşkınca baktı ve sordu
'Senin pijaman falan yok mu? '
'Var ama şuan çok üşendim ben ya'
'Hande kalk giyin ama aaaa olmaz böyle daracık kotlarla yatmak'
'Peki Tolgacım' dedim dolaptan pijamaları çıkarırken. Zevkten dört köşe olmuş, pişkin pişkin sırıtıyordu.
'Ben bunları hemen banyoda giyip geliyorum'
'Yaaa handeeee tamam dur, ben gözümü kapatırım sen giyin'
'Yanlız Tolgacım, 21inci yüzyıldayız ve biz kızlar ne yazıkki artık böyle kur yapma numaralarını yemiyoruz'
'Yok ama Hande valla, hatta bak'
Dedi göz bandımı suratına geçirirken.
PANDAlı( pizzaistt :) gözbandımı gözüne taktığında yanakları her yandan fışkırmıştı ve çok sevimliydi.
'Tamam, hadi sen giyin. '
'Giyinicem, ama önce yapmam gereken bişey var' dedim yatağa doğru adımlayarak. Ve Tolganın yanaklarını bi o yana bi bu yana sallayarak sıktım. Sonra canını acıtmış olabileceğim aklıma geldi ve her iki yanağına da birer buse konurdum.
'Bu neydi şimdi? ' dedi gülerken.
'Buu, bu kadar tatlı olmanın cezasıydı'
Dedim bende gülüşüne karşılık vererek.

'Tamam, açabilirsin. '
'Bunlar la mı yatıcaksın? ' dedi üstümdeki kısa siyah beyaz şortu ve askılı bluzu gösterek. Kafamı sallayarak cevap verdimdiğimde çoktan yatağa hoplamıştım. Işıkları kapatıp uykuya dalacakken belimde bir el hissettim, ardından gözlerimin önünde zor seçebildiğim Tolganın göğüsleri. Kafamı zorla çektim ve
'Dakka bir gol bir Tolga! ' dedim bir nefeste.
'Ne var ya sarılıyorum, söz verdiğim gibi, ha bide kokunu içime çekiyorum o kadar'
'İyi Tamam hadi' dedim ve göğsüne kafamı yasladım,ellerimi de sırtına koydum ve yaklaşık iki saat 'o' kokuyla uyudum.

~~~

Sabah herkes kalktığında, kahvaltı yapıp sete gittik. Biçok sahnemiz vardı, ve ilk defa buna seviniyorduk.
İlk sahneler AlSel sahnesi olmadığı için karavana doğru yol aldığımda, camdan Tolga'yı içerde çikolata yerken gördüm ve cama tıklatıp dil çıkardım. Ardından Tolga da ağzını iki eliyle yanlara doğru çekerken bana dil çıkardı ve eliyle gelmem için bi işaret yaptı. Karavana girdiğimde koltukta ayaklarını uzatmış, göbeğindeki çikolatayı yerken kafasını saran beats kulaklığıyla müzik dinliyordu. Ben geldiğimde ise kulaklığın tekini çıkardı ve 'Şeref verdinizz'dedi. Gülümseyerek cevap verdim ve göbeğindeki çikolatadan kendime pay aldım.
'Oooo, Hande hanım çikolata yemezsiniz sanıyordum, şaşırttınız' dedi kaşlarını kaldırırken.
'Bende Twitterda paylaştığın cool şarkıları gerçekten dinliyorsun sanıyodum' dedim kulaklıktan son ses yükselen 'cuppa' adlı tarkan şarkısı odayı doldururken.
'Demek beni stalkladın'
'Demek röportajımı okudun'
İkimiz de gözlerimizi kısarken rekabet gittikçe deli bir hal alıyordu, ama gözlerindeki ifadeden anlamıştım bırakacağını.
'Tabi okuycam olum sevgilim değil misin? 'Dedi elinin birini omzuma atarken.
'Ağırsiklet maço olmadık mı Tolgacım? Sana bi özgüven bi bişiy gelmiş, noolmuş? (Şebnem Gürsoy'a selam olsun, çok özledik:(
'Harbiden nooldu şimdi' dedi ve kahkahalar karavanı doldurdu.

Hantol Ozel✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin