nightlife

220 2 0
                                    

Bella is geadopteerd toen ze drie was. Nu woont ze bij het zoveelste pleeggezin. Als ze weer naar een ander gezin moet komt ze in een klein dorpje terecht dat midden in het bos ligt. Op haar zestiende verjaardag slaapt ze met haar klas in het bos in de open lucht. Om middernacht word ze wakker met enorme dorst, geen dorst voor gewoon drinken, maar voor bloed. Ze staat snel op en wanneer iemand zich in zijn slaap omdraait komt een heerlijke geur haar tegemoet. Ze wil op de onschuldige jongen afspringen om zijn bloed te proeven als ze een zes paar handen haar voelt tegenhouden. De handen trekken haar terug en nemen haar mee een eind verderop waar ze hard tegen een boom word geduwd. 'Rustig aan jij nieuweling.' zegt een grote brede jongen met zwart haar en helderblauwe ogen. Meer kan ze niet zien omdat het daar te donker voor is. De mensen nemen haar mee naar een huis in het midden van het bos. Daar vertellen ze haar dat ze een vampier is en haar gaan helpen ermee om te gaan. Één jongen uit de familie is van haar leeftijd, ze vindt hem leuk. Hij haar ook en daar groeit een mooie relatie uit. Ze trekt zelfs bij de familie in uiteindelijk. Na een week vermist te zijn komt ze weer terug, omdat ze alles onder controle heeft. Haar vrienden weten van niets en denken dat ze verdwaalt was in het mega bos en toen ergens in een hoge boom is gaan slapen. Er is veel veranderd nu ze een vampier is, en dat komt ze zeker te merken. Ze leert ook vechten doordat ze word bedreigt met de dood. Zal ze het overleven? Of gaat het mis en word ze niet meer wakker...

Verhaal ideeënWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu