To become QUEEN

99 1 0
                                    

Syra Jones is een doodnormale jonge meid. Ze woont in een saai boerendorp op het platteland in Ferix, het machtigste koninkrijk van de wereld. Er wordt aangekondigd dat de prins opzoek gaat naar een vrouw. Hiervoor zal hij alle dorpen en steden in Ferix bezoeken. De legerofficier gaat ook mee om in de dorpen op zoek te gaan naar nieuwe soldaten tussen de vele jongens. Iedereen in het dorp waar Syra woont kent haar. Ze zorgt voor veel dieren in het dorp; De paarden, vissen, vogels, konijnen, katten, honden en haar eigen trouwe donkergrijze wolf die ze altijd bij zich heeft. De jongere kinderen uit het dorp helpen haar vaak maar ook haar beste vriend Anton. Als prins Eric in hun dorp is en iedereen zich op het plein moet bevinden is Syra nog bij de dieren aan de rand van het dorp. De soldaten van prins Eric controleren het hele dorp op mensen die zich proberen te verstoppen. Mensen die gevonden worden moeten ze vastgebonden naar het plein brengen zodat prins Eric over hun lot kan beslissen. Als de soldaten Syra vinden bij de dieren schrikt ze ervan dat ze niet op de tijd heeft gelet. De soldaten geloven haar niet en nemen haar gewoon gevangen. Als ze Syra het plein op duwen en prins Eric moet beslissen over haar lot maakt hij haar tot zijn personal assistent. Hierdoor moet ze mee naar de laatste paar dorpen en hem dienen totdat hij haar vrij laat. Anton daarentegen wordt uitgekozen om mee te gaan in het leger. Tijdens deze reis leren Syra en Eric elkaar steeds beter kennen en wordt prins Eric verlieft op Syra hoewel hij geen fan is van haar wolf (ze mocht 1 ding meenemen voor zichzelf waar hij niets over mag beslissen). Nadat hij terug in het paleis haar de mooiste kamer en veel luxe geeft nadat hij haar heeft laten weten wat hij voelt. Eerst wil ze niet en haat ze hem, omdat hij haar heeft weggehaald bij haar familie. Ze ruziën veel maar toch gaat ze steeds meer van hem houden. Als hij haar uiteindelijk laat gaan, omdat hij ziet dat ze haar familie mist gaat ze toch. Maar na een week stuurt ze hem een brief waarin staat dat hij haar moet komen halen omdat ze hem mist en bij hem wil komen wonen. De families van Syra en Eric zijn eerst fel tegen, maar naarmate ze steeds verliefder worden en Syra in het paleis gaat wonen is het wel oke. Ook omdat de familie van Syra ook in het paleis mogen komen wonen. Haar wolf Zullen ze gaan trouwen en kinderen krijgen? Of gaat alles fout en worden Syra en haar familie weer gewone arme burgers?

Verhaal ideeënWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu