Kelly, meisje
Taylor, jongenZij, verlegen
Hij, zelfverzekerdZij, hoge cijfers
Hij, lage cijfersZij, geen vrienden
Hij, grote vriendengroepZij, jaloers op hem
Hij, jaloers op haarKelly is een heel slim meisje die veel mensen bijles geeft. Als ze Taylor, de badboy, bijles wiskunde moet gaan geven praten ze behoorlijk veel terwijl normaal niemand dat deed. Ze word jaloers op zijn leven. Hij is bekend en word gevreesd door de hele school. Ieder meisje wil met hem uit en iedere jongen wil hem zijn. Het lijkt haar zo fijn.
Taylor is niet zo slim en krijgt juist veel bijles. Als hij bijles krijgt van Kelly, het minst bekende meisje van de school, praten ze veel terwijl normaal nooit iemand iets tegen haar zou zeggen. Hij wordt jaloers op haar leven. Zij wordt met rust gelaten en staat bekend als het slimste meisje van de school. Ze kan doen en laten wat ze wil zonder dat iemand zich ermee bemoeit. Het lijkt hem zo fijn.
Als Kelly en Taylor elkaar goed leren kennen door de bijles voelen ze zich aangetrokken tot elkaar. Ze trekken steeds meer samen op. Hierdoor word zij populairder en wordt hij meer met rust gelaten. Als ze een stel zijn hebben ze beide hun doel bereikt. Ze vullen elkaar perfect aan. Kelly krijgt van een goede vriendin van Taylor een make over waarna bijna alle jongens om haar heen hangen. Taylor leert haar hoe ze van zich af moet bijten wat haar zelfvertrouwen een boost geeft. Ze word aanbeden en gevreesd. Hij krijgt meer tijd voor zichzelf en kan eindelijk wat meer lezen. Hij kan er niets aan doen dat hij ervan houd om in zijn eigen wereld te verdwalen. Nu leren ze zichzelf pas echt kennen.
JE LEEST
Verhaal ideeën
SonstigesDit boek bevat ideeën voor verhalen. Iedereen mag ze gebruiken maar je moet wel laten weten als je er een gaat gebruiken dan kan ik hem eraf halen (het liefts met een privé bericht). Ik gebruik hierin voorbeeld namen, maar die hoef je niet te gebrui...