Hoogdstuk 1

50 6 4
                                    

Pov Nathalie

Beep beep beep beep

Ik zette mijn wekker uit en kreunde hard

Ulgh Een nieuw schooljaar, nieuwe school, nieuwe kinderen, nieuwe klas op vwo niveau

Je vraagt je zeker af waarom ik verhuist ben, mijn vader heeft een eigen bedrijf en dat gaat zo goed dat we een groter huis konden kopen. Dus hier lig ik dan in mijn kamer op mijn bed. Omringd door dozen en nieuwe meubels. Ik besloot om maar toch op te staan ik ging douchen, föhnde mijn haar deed argan olie in zodat mijn mooie zwarte krullen tevoorschijn kwamen. Ik deed foundation op, mascara en wat eyeliner zodat mijn groene ogen nog groter waren. ik deed een zwarte broek aan met gaten bij mijn knieën, een zwarte sweaters aan van Ralph lauren (met blauwe Marco polo erop). En mijn donker blauwe Nike 2016. Ik liep naar beneden at mijn ontbijt en reed weg op mijn Bordeaux rode Vespa. Ik reed het schoolplein op waar iedereen mij stond aan te staren "hebben jullie nooit een meisje op een boreaux rode Vespa zien rijden ofzo?" Schreeuwde ik letterlijk naar het groepje jongens ze keken me allemaal met open mond en grote ogen aan en gingen weer verder met waar ze mee bezig waren. Ik liep naar binnen naar de administratie waar een chagrijnige oude vrouw zat die me geïrriteerd aan keek dat het nogal ongemakkelijk was. "Euhm ik ben nieuw hier" zei ik. Ze keek me aan en vroeg mijn naam "Chimah Malik" zei ik ze begon te typen op haar computer en gaf me een sleutel en lesrooster. "Je boeken heb je al gekregen je hoeft vandaag geen boeken mee aangezien je nu pas je lesrooster krijgt" zei de vrouw en ze ging weer verder met waar ze mee bezig was. Ik heb nu mentor uur in B010. Ik ben te geconcentreerd op mijn plattegrond dat ik niet oplet en tegen iemand aan bots door de spieren wist ik al gelijk dat het een jongen was. Ik viel hard op de grond "Auuww kan je niet uitkijken" zei ik "sorry schatje ik zag je niet lopen kan je je lokaal niet vinden dat je zo diep in die plattegrond zit?" zei hij "ten eerste ik heet geen schatje maar Chimah en ten tweede ik kan inderdaad mijn lokaal niet vinden" zei ik een beetje chagrijnig " Ahhww is mevrouwtje een beetje chagrijnig kom ik help je wel welk lokaal heb je?" Vroeg hij "B010" zei ik " ik moet daar ook heen" zei hij "nou dan loop ik met je mee want ik wil niet te laat komen" Zei ik "Manir is de naam" stak ze hand uit "Mijn naam is Chimah" zei ik en nam ze hand aan "hoe oud ben je dan?" Vroeg hij "ik ben 18 jaar en jij?" Vroeg ik "ik ben 20" zei hij "heb je hobby's of iets in die richting" vroeg ik "hmmm niet echt ik hou van kickboks en voetbal maar voor de rest heb ik niet echt hobby's" zei hij "sowsow voetbal like that" zei ik "owja wie is je favo speler dan?" Zei hij met een uitdagende blik "hmmm zoveel Ronaldo is wel goeie maar als ik van me eigen land een goeie speler moet noemen is het Slimani of Mahrez" zei ik "hzo je eigen land wat is je afkomst dan?" Vroeg hij "ik ben Algerijns vandaar" zei ik "aaahhh vandaar die krullen en mooie body bedoel je" zei hij ik begon rood te worden nog nooit heeft iemand dit tegen mij gezegd "aahhwww ze bloost hoe meiden van chagrijnig naar verlegen kunnen veranderen binnen een paar minuten is ongelofelijk man" zei hij " hahahaha jeetje je overdrijft wel" zei ik "wollahme tis echt zo tis zojuist net gebeurd" zei hij "ik ga stukkkk" zei ik "moet ik je lijmen?" Zei hij "omg" en ik sloeg mezelf voor me hoofd "lm ik ben al stil loop door" zei ik lachend "haha okeoke saff ik loop al" zei hij en we liepen het lokaal in.....

----------------------------------------------
Eerste hoofdstukje hopelijk vinden jullie het iets
Beetje aangepast en wat langer gemaakt!

685 woorden

Xx Selma

Fuck?!He loves me!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu