Hoofdstuk 2

23 1 1
                                    



Pov Chimah
we liepen door allerlei gangen en kwamen bij het lokaal. Malik deed de deur open en liep naar binnen en ging op zijn plaats zitten. in tegenstelling tot ik bleef ik staan in de deur opening. "Wat leuk dat je ons ook komt vrijgezellen maar zoals gewoonlijk te laat" zei een docent die blijkbaar onze mentor is "sorry hoor maar het is misschien mijn eerste schooldag" zei ik vol ongeloof " praat niet op zo'n toon tegen mij aub ik ben hier je mentor en docent plus ben ouder dus heb een beetje respect voor oudere" zei ze " excuseer me maar ik heb respect voor bejaarden met grijs haar of die boven de 55 zijn en u lijkt me nog net onder de 55 en u heeft geen grijs haar dus stil maar weer" zei ik geïrriteerd alle Marokkaanse en Algerijnse jongens stonden achter mij omdat ik dat durfde te zeggen "nou goed dan ik ben trouwens mevrouw Dijkenveldt en ben je mentor voor dit jaar" zei ze " ja joh dat weet ik nou ook wel" zei ik " ga maar tussen Jamila en Maisa zitten" zei mvr. Dijkenveldt. Ik loop naar mijn plek en de meiden kijken me vol ongeloof aan doordat van net "Hey ik ben Jamila aangenaam" zei ze vrolijk ze lijkt me aardig "en ik ben Maisa leuk dat je bij ons in de klas zit" zei ze net zo enthousiast als Jamila wat een leuke meiden Jamila lijkt op mij miss is ze wel stiekem me tweeling zusje haha oke nee Chim dat kan gwn niet LOL. Maar maisa OMG als je haar ogen ziet je verdrinkt erin het zijn 2 verschillende kleuren 1 is bruin en de ander is blauw (😍) "OMG maisa je hebt kkr mooie ogen ik verdrinkt er gwn in" zei ik helemaal overstuur " HAHAH dankjewel bae hoor ik wel vaker" zei ze "ewa hoe oud ben je dan" zei Jamila "Ik ben 19 jaar" zei ik " Mooww je bent de oudste van ons haha heb je auto of scooter?" Vroeg ze ik moest lachen "ik heb ze allebei heb een mat boraeux rode Vespa sprint alleen me auto rijbewijs moet ik nog krijge sws krijg ik me auto van me pa" zei ik "OMG kom we gaan een keer Toure ik ga bij jou achterop en maisa op der eigen Vespa" zei ze "haha Iscool kom we gaan strand dit weekend" zei ik enthousiast " isgoed gurl"

Pov Malik
Ik en Chimah kwamen aan bij ons lokaal en ik ging gelijk zitten en ze bleef staan omdat ze niet wist waar ze moest zitten meskina. Mevrouw Dijkenveldt ging gelijk tegen er tekeer maar Mooww die meid heeft pit om op zo een manier tegen haar in te gaan vind ik wel leuk. Ze heeft ook een mooi lichaam damnn...Malik  concentreer je op wat ze zegt. Ze krijgt een plaats aangewezen naast Jamila en Maisa en zo te zien klikt het snel tussen die meiden. "Gaan we dit weekend Touren dan" zei Jamila. Zozo die meid heeft een scooter en auto Hmm interessant, ik zeg tegen Chimah"dus jullie gaan Touren dit weekend?" Vroeg ik ze "ja hzo wou je joinen?" Vroeg Chimah "ik weet nii of ik tijd heb maar kan wss wel" zei ik "saff als je kan moet je naar Lelylaan komen dan spreken we daar af om 7 uur" zei ze "isgoed als ik kan he geef je nummer dan dan app ik je als ik kan" zei ik "hahha zo makkelijk ben ik nii daarmee meneer je krijgt me snap chimsss_dzx (verzonnen snap😉)" zei ze

---------------------------------------------------
Sorry dat ik niet zo lang had geüpdatet maar heb gwn bijna geen inspiratie meer voor dit boek maar ik ga me best doen
Xx Selma

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 24, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Fuck?!He loves me!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu