Dette handler om en 16år gammel jente som har en far som altså er seriemorder hun heter Lindsey.. Hun har fått hjemmeskole. Faren har oppdratt henne til å drepe folk når dem ikke gir pengene til faren hennes. Mamman hennes er død men det Lindsey ikke vet er at faren hennes drepte mamman! Lindsey er den beste krigeren til faren hennes!
---------------------
"Få penga eller dø!" Pappa hadde sendt meg får å ta pengene en fyr skyldte pappa. Pappa eide et ganske stor firma her i Irland!
"Du skal få pengene men vær så snill å ikke drep meg!"
"Si hvor penga er og du lever fortsatt!"
Jeg liker ikke å drepe folk.. Men alt startet med da jeg var liten pappa lærte meg opp til å gjøre sånt! Jeg vil ikke men det er pappan min!
"P-P-pengene er under sete i bilen.."
"Takk!"
Jeg skøyt han i hjerte, blodet rant..Jeg gikk får og hente pengene , når jeg kom inn gikk jeg på rommet mitt. Jeg fant bildet av mamma og meg.. Jeg savner henne sånn!
Jeg hørte pappa kom hjem, men det var noen andre der å. De begynnte og snakke, de snakket om MEG!??!
"Så snart Lindsey blir 18 så må jeg drepe hun også, jeg kan ikke la hun overta firmaet! Jeg måtte drepe mamman også, så jeg må nok ta hun også"
Nei nei nei!!! Hvordan kunne han! Jeg kjente tårene komme, jeg må reise bort fra pappa! Jeg begynnte å pakke med alt jeg hadde, pistoler, kniver , klær og det viktigste av alt bilde av mamma og meg.
Hvor skulle jeg reise?!? Mamma hadde jo en søster i London ? Ja det får holde!! Jeg løp ut i garasjen, tok en av bilene. Akkurat da jeg startet opp bilen kom pappa bak fra. Jeg kjørte mitt i porten jeg orket ikke tanken på at pappa drepte mamma!
Jeg hadde endelig kommet fram på flyplassen, tok flyet til London.
Jeg hadde endelig kommet fram, jeg fant bagasjen min og gikk får og finne en taxi.
Noen minutter senere var jeg fremme, jeg banket på døra. Plutselig åpnet en dame som lignet sykt på mamma.. Tårene begynnte og presse..
"Lindsey er det deg?!?" Hun husket meg faktisk!
"Mhm.."
Plutselig kjente jeg 2 armer rundt meg . Tårene kom, tenk om jeg har funnet noen som faktisk elsker meg !
"Tante.. Pappa drepte mamma! Han vil drepe meg også"
"Jeg vet vennen. Men ikke tenk på det nå, møt heller fetteren din"
Fetter? Har jeg en fetter?
Jeg ble med inn og der sto en gutt med mørkt hår, han var på alder meg meg.
---------------
*1 år senere*
Jeg har bodd hos tante, onkel og fetteren min Brad. Vi er mer som søsken nå! Han passer altid på meg! Tante er som mamma! Hun lærte meg opp til å ikke sloss så mye.
I dag skulle jeg starte på skole sammen med Brad! Det er første gang jeg går på skole. Jeg gleder meg kjempe mye!
Vi hadde kommet fram! Skolen var egentlig ganske stor, når jeg først kom ut av bilen sto det en gjeng med skrikete jenter ??
"Brad? Hvorfor står de jentene der??" Jeg måtte bare spørre!
"Harry styles skal begynne på skolen"
"Hvem er det?"
" Så du har du ikke hørt om One direction?"
"Kanskje hørt noen sanger?"
Jeg gikk forbi folkemengden, jeg måtte bare se ossen han så ut jeg klarte faktisk å komme helt forran, det første jeg møtte var 2 grønne det var de fineste øynene jeg har sett..
Seffølgelig ble jeg dratt bakover av noen jenter..
"Lindsey!!! Hvor ble du av?!"
"Brad ro ned!jeg skulle bare skjekke noe!"
---------------
Håper dere likte kapittel 1❤️
YOU ARE READING
I cant live on a lie
FanfictionDette handler om en 16år gammel jente som har en far som altså er seriemorder hun heter Lindsey.. Hun har fått hjemmeskole. Faren har oppdratt henne til å drepe folk når dem ikke gir pengene til faren hennes. Mamman hennes er død men det Lindsey ikk...