"Jada, men du vet jeg er redd får att faren din kommer!"
"Jaja!"
Øynene hans var perfekte. Krøllene på håret hans,. Alt var perfekt! De første skole timen gikk ganske bra.
HARRYS P.O.V
Åååh! Det irriterer meg at jeg ikke har sett hun jenta igjen! Øynene hennes var helt perfekte håret hennes var det nydligste håret jeg har sett! Seffølgelig fikk jeg ikke så mye tid til og se etter henne når alle jentene går rundt meg hele dagen.. Ugh, timene gikk ganske bra, noen kastet lapper til meg der det sto elsker deg Harry! Følg meg på Twitter osv.
Jeg hadde blitt kjent med en som heter Brad. Så vi avtalte å sitte i kantina sammen.
Dem hadde ikke det beste utvalget av mat her..
"Harry! Der er du, det går vell greit om kusina mi Lindsey sitter med oss? Første dag på skolen får henne skjønner du!"
"Seffølgelig! Finner dere etter på"
Jeg gikk får og finne meg noe mat, når jeg kom til bordet satt hun der! Jenta jeg hadde lett etter i hele dag! Hun var så vakker!
"Harry? Går det bra?"
Jeg hadde helt glemt og sette meg ned.. Jeg nikket og satt meg.
LINDSEYS P.O.V
Den nye vennen som Brad hadde fortalt om var Harry! Jeg klarte ikke få øynene bort fra han, helt til jeg kjente noen armer på skulderen min.. Jeg snudde meg å der sto det en anen fyr?
"Nicklas! Kom deg vekk herfra!" Hørte jeg Brad si.
"Oo! Frekk i kjeften?"
"Nicklas! Hun er ny! Drit i!" Ny? Jeg klarer å forsvare meg selv..
" derfor prøver jeg meg på hu!" Æsj! Nei jeg liker Harry..
"Så søta! Date i kveld ?" Date?!?! Æææsj! Hva feiler det han..
"Aldri i livet! Jeg vil aldri gå på date med deg!" Jeg så på Harry, han satt å smilte får seg selv aha så søt..!
Nicklas hadde endelig gått.. Skole dagen var over, det føltes deilig!
"hei Lindsey.." Jeg kjente igjen stemmen den hese stemmen, Harry.
"Hei Harry!"
"Ehm, Uhm, jeg lurte på om du vil bli med på filmkveld med meg og guttene?"
"Ja! Men vet det er et dumt spørsmål men hvem er guttene?"
"Louis tomlinson, Zayn Malik , Liam Payne og Niall horan"
"Okei. Når skal jeg komme?"
"Kl 20.00 :) "
" Her er nr mitt så du kan txt meg adressen!"
"Hade Lindsey"
"Hade harry sees etterpå!"
----------------------------
Blir mer spennendes senere i kapittel 3 ❤️
YOU ARE READING
I cant live on a lie
FanfictionDette handler om en 16år gammel jente som har en far som altså er seriemorder hun heter Lindsey.. Hun har fått hjemmeskole. Faren har oppdratt henne til å drepe folk når dem ikke gir pengene til faren hennes. Mamman hennes er død men det Lindsey ikk...