TUSEN TAKK FOR 400 lesere!!!!!!❤️
------------------
"HARRYS P.O.V"
Jeg hadde fulgt etter Lindsey når skolen var ferdig.. Jeg hadde egentlig tenkt til og spørre Lindsey om hun ville være med meg på date.. Jeg hadde fulgt etter henne en stund , men plutselig snudde hun seg! Jeg møtte de nydelige blåe øynene til Lindsey..
"Hei Harry" sa hun mens hun smilte.
"hei Lindsey..."
"Uhm var det noe?" Spurte hun mens hun så ned i bakken..
"Jo, Ehm... Jeg lurte på om du kanskje.."
"Om jeg kanskje??"
"Vil være med på date i dag!!!"
*LINDSEY P.O.V*
"Vil være med på date i dag!!!"
Tenk det! Det størtste crushet mitt spørte meg på date!!! Jeg klemte han hardt og hvisket i øre hans "seffølgelig vil jeg det!" Alt var perfekt! Harry sa at jeg skulle være klar kl.20.00 .. Shit... eg hadde helt glemmt og spørre om jeg skal ha på meg helt vanlige klær eller om jeg skulle pynte meg!!..
*kl.19.30*
Kl. var 19.30 og jeg skulle bli hentet av Harry om en halv time. Jeg hadde tatt på meg en lyse rosa kort kjole, høye hæler og sminke .. Denne kvelden skulle bli perfekt! det var fortsatt igjen 1 kvarter så jeg tok og satt meg i sofan og så på tv.. jeg bladde fra kanal til kanal helt til jeg så Harry på tv.. Jeg hadde helt glemt att harry var med i ett boyband som heter One Direction.
Mens jeg satt og koste meg mens jeg så på harry og de andre guttene synge så ringte det plutslig på døra.. jeg skrudde av tv'n og gikk for og åpne døra. Når jeg åpnet døra så sto ikke Harry der! det var Steve! En av pappas arbeidere!!! jeg løp så fort jeg kunne for og hente en kniv ellns, når jeg kom til kjøkkene tok jeg den største kniven jeg fant, jeg snudde meg og der sto steve..
"Hei steve.." sa jeg skjelven i stemmen..
"Næmmen har lille lindsey pynta seg??"
"Ja! tenk det har jeg!!"
"Så .. hvem er den uheldige?!?!" det kokte inne meg..! Harry er ikke uheldig!! ååh!!
"Han er faen ikke uheldig!" før jeg tenkte meg om var den store kniven i magen til steve.. Det ringte på døra , shit! det er harry!, Jeg tok et teppe over steve og løp for og åpne døra, når jeg åpna døra møtte de fineste øynene meg. Harry hadde på svart dress, noe som så veldiig sexy ut!!
-------------------------------------
Sorry for lite kappittel.. skal prøve og få skrivd mer! :)
YOU ARE READING
I cant live on a lie
FanfictionDette handler om en 16år gammel jente som har en far som altså er seriemorder hun heter Lindsey.. Hun har fått hjemmeskole. Faren har oppdratt henne til å drepe folk når dem ikke gir pengene til faren hennes. Mamman hennes er død men det Lindsey ikk...