Kapittel 9

343 15 1
                                    

*LINDSEY'S P.O.V.*

Jeg kunne ikke tro det.. Det Harry hadde sagt til meg... Jeg trodde ikke mine egene ører..

"Hhhvordam visste du Harry?" Presset jeg fram mens tårene rant..

"Blair.. UNNSKYLD!! Hun jobber for en mann som vil ha deg drept og !! JEG ELSKER DEG FOR HØYT TIL AT DU SKAL DØ" Jeg trodde aldri Harry skulle si de ordene til meg.. De fineste og nydeligheten ordene noen har sagt til meg! Jeg kunne ikke noe annet og og klemme Harry! Mens jeg og Harry klemte hvisket jeg "Jeg elsker deg og, Vær så snill og aldri forlat meg!"

*1 uke senere*

Den siste uka har jeg tilbrakt tiden min med Harry hele tiden , jeg har ikke hørt noe fra Blair eller pappa.

Men i dag så pakket jeg og Harry for og reise til hytta! Jeg gledet meg virkelig til og møte Louis og Eleanor!! Kanskje jeg faktisk får en bestevenn her! Som er jente liksom,,.

"Harry!!! Hvor er den brune bamsen miin???" Jeg kan seriøst ikke reise fra den bamsen!!!

"tror den ligger i senga på gjesterommet!!!" svarte harry

Jeg gikk inn på gjesterommet og så etter bamsen, istedet for og finne bamsen fant jeg en lapp?? Jeg kjente en kald bris , jeg snudde meg og så at vindue var oppe.. Jeg tok lappen og leste den , på lappen sto det

- Hei Lindsey.. du trodde kanskje jeg hadde gitt opp ?? men nei! Er det lenge siden du kanskje har sett tanta de???...-

TANTE?!!? Jeg løp ned trappene ned til Harry.

"HARRY!! Jeg MÅ gå!!."

"Lindsey vent!.."

*HARRYS P.O.V*

Hva skjedde nå?!?! Har jeg gjort noe galt?!?! jeg løp opp trappene og inn på gjesterommet! Jeg så en lapp som lå på senga...

I cant live on a lieWhere stories live. Discover now