Hoofdstuk 1

12 0 0
                                    

Nieuw verhaal! Ik ga natuurlijk nog wel verder met My F*cked Up Life! Daar komt later ook een deel 2 van! Veel leesplezier en laat even achter wat jullie ervan vinden! -Melissa

{Meghan}

Ik lig in mijn bed. Over 2 uur gaan we naar ome Rolf. Ik ga de hele familie Wilson weer zien. Dat zijn heel veel mensen. Ik sta op en loop naar de badkamer. Ik neem een snelle douche en loop dan in mijn lievelingskleren naar beneden. 'Goedemorgen.' 'Hoi papa.' Mijn vader zit op de bank met een broodje. Mijn broer zit ernaast en mijn moeder zal vast wel even naar de buren zijn, zoals altijd. Ik eet snel mijn broodje op. Een uur later vertrekken we. 'Meghan! Schiet op!' Roept mijn moeder. Ik pak snel nog even mijn
telefoon en ren naar buiten. Ik sluit de deur af en spring in de auto. Mijn vader start de auto en we rijden naar ome Rolf.

Een uur later parkeert mijn vader de auto op een kleine parkeerplaats. We lopen nog 2 minuutjes naar het huis van ome Rolf. Ik bel aan. Mijn nichtje, Clara, doet open. 'Hey Clara.' Clara is net 7 geworden. 'Hoi Meghan! Hoi Niels! Hoi ome Don! Hoi tante Bella!' Clara laat ons binnen. Mijn nicht Sophie komt de gang in. 'Hey Megh.' 'Hey Sooph.' 'Mijn beste vriend, David, is er ook.' 'Die is toch geen deel van de Wilsons?' Zeg ik grappig. 'Nee, maar hij wilde mijn familie ontmoeten.' 'Je zei toch beste ervoor?' 'Ja.' Ik lach. Ik loop achter Sophie aan de woonkamer in. David zit op de bank. 'Dit is dus Meghan.' Zegt Sophie. Ze ploft neer op de bank. David staat op en geeft me een hand. David gaat weer zit en ik ga ook zitten. De gasten stromen binnen. David stelt zich aan iedereen voor en Sophie en ik geven iedereen een hand. Na een tijdje is iedereen er. We gaan vandaag boomklimmen, en degene die dat niet willen gaan midgetgolfen. David en Sophie gaan met ons mee in de auto. Na een halfuurtje rijden zijn we er. Sophie gaat als eerst, daarna ga ik en achter mij komt David. Ik klim het trappetje omhoog. Wanneer Sophie aan de overkant van het eerste stukje is ga ik. Bijna val ik. David kan me nog net vastpakken. Ik lach naar hem. 'Dankje.'

{David}

Bijna valt Meghan. Ik kan haar nog net vastpakken. 'Dankje.' Zegt ze. Ik lach naar haar. Meghan loopt verder over het bruggetje.
Een uur later komen we aan bij de takelbaan. Sophie is al aan de overkant. Meghan staat al klaar. 'Lukt het?' Vraag ik. 'Ja. Tot zo he.' Zegt Meghan. Ze glijdt langs het touw. Als ze aan de overkant is ga ik ook. Ik beland in het net en klim op de kant. 'Ging goed David!' Zegt Sophie. Ik lach. 'Ja haha.'

Onbekend Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu