Paa caoo.Danas vam pricam o serijama.
Serija koju trenutno gledam je The Vampire diaries
Evo vam malo slika.Uglavnom serija je odlicna.Ima 7 sezona.Ja gledam 2.
Ovo je opis.Ali vjerujte mi mnogo je zanimljivije i zamrsenije od ovoga sto je napisano.
Zatim serija koja je predobra takodje je Ljubav na medji.To je turska serija i ja inace ne gledam turske serije ali ova mi se mnogo svidjela.Gledala sam je na prvoj.
Zatim Sila.Nju nisam do kraja odgledala ali sto jesam svidjelo mi se.
Sledeca serija je Budva na pjenu od mora.To je crnogorska serija i meni se svidja.
Kud puklo da puklo.Hrvatska serija i jos uvjek traje na prvoj.Po meni zanimljiva i veoma smijesna.
Serija Sindjelici mi je jedna od favorita.Serija je pogodna za sve uzraste i veoma je zanimljiva pogotovo ako imate od 10 do 20 godina.
Kassandra.Uuuuu predivna serija.Ja sam nju gledala kad sam imala ja mislim 5,6 godina.I prije 2,3 godine sam vidjela tu seriju na Bnu i ja pitam mamu:Mama jel ovo ona serija Kassandra?Mama mi kaze da jeste.Ja sam pocela skakati od srece.Bila sam stvarno presrecna sto cu je ponovo gledati.
Zatim Andrija i Andjelka.Vrlo smijesna serija ili emisija kako god.Jos uvjek traje na prvoj.
Pa to je to (barem mislim).
Sledeci nastavak uskoroo🙈🙉🙊
STAI LEGGENDO
Thoughts of one crazy girl
CasualePa ovde cu pisati sve i svasta.Ovo je random knjiga.