Ep 1..(16+)

1.9K 68 3
                                    

"Arr....ar..ar.....Hun ျဖည္​းျဖည္​း.."

"ငါ့နာမည္​​မ​ေခၚနဲ႔....ၿပီး​ေတာ့ မင္​းရဲ႕$သံပိတ္​ထား.မၾကားခ်င္​ဘူး.."

"​ေတာ္​ပါ​ေတာ့ ..ငါ မရ​ေတာ့လို႔ပါ..ငါ့ကိုသနားပါ​ေနာ္​."

"ဒီ​ေလာက္​​ေတာ့ ခံစားရမွာ​ေပါ့...မင္​းသိပ္​လိုခ်င္​တဲ့ငါကို ပိုင္​ထားတာဘဲ.အဲ့​ေတာ့ ငါကလည္​း မင္​း႐ဲ႕လင္​အျဖစ္​​ေနရတာတန္​​ေအာင္​ ​ေတာ့ျပဳ မူရမွာ​ေပါ့"

အရက္​႐ွိန္​နဲ႔မူး​ေနတဲ့ Sehunကို ​ေဒါသတရားကပါ ကူညီပ​ံ့ပို​း​ေပးလိုက္​တာ​ေၾကာင္​့ အားကုန္​သံုးရင္​ ခုနက အ႐ွိန္​ထက္​ ျပင္​းထန္​တဲ့အ႐ွိန္​နဲ႔ Kyung Soo ကို ဆက္​ဆံ​ေနတယ္​....ခါးပတ္​ရာ​ေတြတစ္​ကိုယ္​လံုးျပည္​့ႏွက္​ ​ေနတဲ့ Kyung Sooက​ေတာ့ အိပ္​ရာခင္​းကိုသာ ဆုတ္​ကိုင္​ထားရင္​း အသံမထြက္​​ေအာင္​ ႀကိဳးစား​ေနတယ္​....သူမရဲ႕အရာနဲ႔ အိပ္​ရာခင္​းတစ္​ခုလံုးလဲ ရစရာမ႐ွိ​ေအာင္​ကို ​ေသြးအလိမ္​းလိမ္​း ​ေပက်ံ​ေနၿပီ....ဒါ​ေပမယ္​့ Sehun သူက​ေတာ့ ညႇာတာစိတ္​မ႐ွိ သူမကို ႏွိပ္​စက္​​ေနတုန္​းဘဲ...

"Arr....Kyung soo မင္​းကလူၾကည္​့​ေတာ့တာ မထင္​ရတာ..ဒီလို က်​ေတာ့ အရမ္​း​ေကာင္​းဒါဘဲ...Arrr....ျပည္​့တင္​းၿပီး က်ပ္​​ေနတာဘဲ...အရင္​က ex ​ေတြနဲ႔မတူဘူး....Arr...."
Sehun ​ေျပာရင္​း သူမရဲ႕​ေပါင္​ႏွစ္​ဖက္​ကို အတင္​းဆြဲခြဲလိုက္​တယ္​...​ေသြး​ေတြၾကားက သူမရဲ႕ ပန္​း​ေရာင္​ အရာ​​ေၾကာင္​့ Sehunရဲ႕ စိတ္​​ေတြ အရင္​ကထက္​ႂကြလာတယ္​..Kyung Sooရဲ႕ ွမနည္​းထိန္​း​ေနရတဲ့ၾကားက နာက်င္​မႈ​ေၾကာင္​့ မရဲတရဲထြက္​လာတဲ့ ညည္​းတြား သံသဲ့သဲ့ ​ေၾကာင္​့ သူရဲ႕စိတ္​​ေတြ ထိန္​းဖို႔ ခက္​ခဲ​ေနခဲ့တယ္​...

"Wow...Kyung Soo မင္​းကို ယူရတာ Sexအတြက္​​ေတာ့ သိပ္​​ေကာင္​းတာဘဲ..မိုက္​တယ္​...မင္​း ငါလိုတဲ့ အခ်ိန္​တိုင္​း Sexအတြက္​​ေပးရမယ္​..You are my sex wife.."

"Hun....ငါ....ငါ....ငါ့ဟာတစ္​ခုလံုးက်ိန္​းစပ္​​ေနၿပီ ​ေတာင္​း....​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​....ငါ...မရ​ေတာ့ဘူး...ငါ...​ေနာက္​ညမွ........Arrrrrrrrrrr!!!"

"​ေတာ္​​ေတာ္​..နာ​ေနၿပီလား.....ဇနီး​ေလး...ရပါတယ္​...အ​ေ႐ွ႕နာ​ေန​ေတာ့လဲ ...​ေနာက္​​ေပါ့..."
SOO​ေတာင္​းပန္​​ေနရင္​းနဲ႔ပင္​ နာက်​င္​​ေနတဲ့ သူမရဲ႕ အရာထဲကို ညႇာတာမႈမ႐ွိ သူ႔ရဲ႕ဟာကို အတင္​းထိုးထည္​့လိုက္​တယ္​....ၿပီး​ေတာ့ ...... သူမရဲ႕ ခ်ိနဲ႔​ေနတဲ့ ခႏၶာကိုယ္​ကို ဆြဲယူၿပီး​ေလးဘက္​ ​ေထာက္​ခိုင္​းလိုက္​တယ္​.......ၿပီး​ေတာ့ သူ႔ရဲ႕​ေတာင္​့တင္​း​ေနတဲ့ အရာကို Kyung Sooရဲ႕အထဲသို႔ အတင္​းထိုးသြင္​း​ေနတယ္​......အတင္​းက်ပ္​​ေနတာမို႔ Kyung Sooရဲ႕ တင္​ပါးကို ခါးပတ္​နဲ႔႐ိုက္​လိုက္​ရင္​း သူမရဲ႕ Sex​ေၾကာ​ေတြကို ႏိုးဆြ​ေပး​ေနတယ္​.....10မီနစ္​​ေလာက္​​ေန​ေတာ့ Kyung Sooထဲ သူ႔ရဲ႕အရာ အဆံုးထိဝင္​သြားခဲ့တယ္​...အား​ေနတဲ့လက္​ႏွစ္​ဖက္​ကလဲ Kyung Sooရဲ႕ အျခားသူအထိအ​ေတြ႔မ႐ွိတဲ့ ရင္​သားႏွစ္​ခုကို ဆုပ္​နယ္​​ေနတယ္​......

"ညည္​းစမ္​း...Kyung Soo. ညည္​း​ေလ...ငါၾကားခ်င္​လို႔.....ညည္​းလို႔....Kyung Soo...kyung Soo....Soo.....Sooo!!!"

ဘယ္​လို​ေခၚ​ေခၚ တုန္​႔ျပန္​သံမ႐ွိ​ေတာ့တာ​ေၾကာင္​့ သူ႔ရဲ႕ အရာကို ထုတ္​လိုက္​​ေတာ့ သူမရဲ႕ ကိုယ္​လံုး​ေလးက အဝတ္​စုတ္​ကို​ေအာက္​ခ်လိုက္​သလို ပံုရက္​က​ေလးက်သြား​ေတာ့တယ္​......လဲက်​ေနတဲ့ သူမရဲ႕ကိုယ္​​ေလးကို ဆြဲ​ေပြ႔လိုက္​​ေတာ့ ...အသက္​မ႐ွိသလို သူရင္​ခြင္​ထဲ ၿပိဳက်လာတယ္​......

"Soo....soo...သတိထားပါဦး .....Soo...."
သူမတစ္​ကိုယ္​လံုကိုၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ​ေသြး​ေတြ...ျမင္​မ​ေကာင္​း​ေတာ့......သူမကို ျပန္​ခ်လိုက္​ရင္​း.​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲက ​ဇလံုတစ္​ခုနဲ႔ အဝတ္​တစ္​ခုယူလာရင္​း သူမရဲ႕အရာကို သုတ္​သင္​​ေပးလိုက္​တယ္​....သူအရမ္​းလြန္​သြားတာဘဲ......ၿပီး​ေတာ့ သူမရဲ႕အဝတ္​မဲ့​ေနတဲ့ ခႏၶာကိုယ္​ ကိုယ္​ကိုၾကည္​့ၿပီး ....သူမ်ားမွားခဲ့ၿပီးလား....
ဟင္​့အင္​း...သူမမွားဘူး.....Kyung soo​ေၾကာင္​့ သူနဲ႔Lili ကြဲခဲ့ရတာ....

##အခ်စ္​မွား##Donde viven las historias. Descúbrelo ahora