Ep3

955 61 2
                                    

"Sooဘာလုပ္​....​ေပး....ရ..."
သိပါတယ္​...ဒီျမင္​ကြင္​းမ်ိဳး ဘဲဆိုတာ ဒါ​ေပမယ္​့ မ်က္​စိနဲ႔တတ္​အပ္​ျမင္​လိုက္​ရတဲ့အခါ......စဥ္​းစားၾကည္​့ပါ...ကိုယ္​ခ်စ္​တဲ့​ေယာက်ာၤတစ္​​ေယာက္​ အျခားမိန္​းမကို သာယာ​ေအာင္​ ဆြဲ​ေဆာင္​ ​ေနတာ...

"​ေဟ့...ဒီအတိုင္​းဘဲၾကည္​့​ေန​ေတာ့မွာလား.."
​ေမာင္​့ရဲ႕​ေဒါသတႀကီး​ေအာ္​သံ​ေၾကာင္​့ က်မကိုယ္​​ေလး တုန္​သြားတယ္​..က်ဖို႔ တာဆူ​​ေနတဲ့ မ်က္​ဝန္​းထဲက မ်က္​ရည္​တစ္​ခ်ိဳ႕က ​ေမာင္​့ကို​ေၾကာက္​လို႔ ​ေပ်ာက္​ကြယ္​သြားတယ္​.....

"မဟုတ္​ပါဘူး Sooကဘာလုပ္​ ​ေပး...ရမလဲလို႔.."

"ရတယ္​....မလို​ဘူး..သြား​ေတာ့ မင္​း$ခြက္​ ထပ္​မျမင္​ခ်င္​​ေတာ့ဘူး.."

အ​ေျပးတပိုင္​း ျခံထဲကို​ေျပးထြက္​လာမိတယ္​ ​ေရကန္​နားဆီကိုပါ...က်မနဲ႔တစ္​ႏွစ္​အတြင္​း ရင္​းႏွီးခဲ့တာဆိုလို႔ ​ေရကန္​တစ္​ခုပါဘဲ...က်မငိုခ်လိုက္​တယ္​ မဟုတ္​ဘူး...ငိုဖို႔ႀကိဳးစားၾကည္​့တာပါ.ခုနက လန္​႔သြားတဲ့မ်က္​ရည္​​ေလး​ေတြမ်ားထြက္​လာမလား​ေပါ့..... မ်က္​ရည္​​ေတြလဲ လန္​႔သြားၿပီထင္​ဒယ္​....ထြက္​မလာ​ေတာ့ဘူး...

"Ti...ti..."
ဖုန္​းက Notic သံ ​ေၾကာင္​့ က်မဖုန္​းကို ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ Ig က notic...​ေမာင္​့အတြက္​ က်မ ရဲ႕ Handmade ဖိနပ္​​ေလးကို Update ထားတာ ..... ​ေမာင္​့ကို​ေတာ့မ​ေပးရဲပါဘူး..... ​ေမာင္​က က်မနဲ႔ပတ္​သက္​တာမွန္​သမ်ွ မလိုခ်င္​ဘူးတဲ့ .... က်မတို႔ရဲ႕ ရင္​​ေသြး ကို​ေတာင္​မွ မလိုခ်င္​ဘူးတဲ့.....

Kyung Sooထြက္​သြားတဲ့မ်က္​ႏွာကို သိပ္​ဘဝင္​မက် ခ်ံဳးပြဲခ် ငို​ေတာ့မယ္​ပံုနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေအာ္​လိုက္​​ေတာ့ သူ႔မ်က္​ဝန္​းထဲက မ်က္​ရည္​​ေတြ မ႐ွိ​ေတာ့ဘူး...ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို သိပ္​​ေၾကာက္​​ေနသလိုဘဲ...အခုလဲ ဘယ္​​ေနရာမွာ ငို​ေနလဲမသိဘူး..​ေပ်ာ္​တယ္​ဗ်ာ....သူ႔မ်က္​လံုးက မ်က္​ရည္​​ေတြ က်​ေန​ေလ ကြၽန္​​ေတာ္​ ပို​ေပ်ာ္​​ေလ.သူနာက်င္​​ေလ...သူ႔ရဲ႕နာက်င္​မႈက ကြၽန္​​ေတာ္​​ေသာက္​​ေနတဲ့ အရက္​ခါးခါးကို​ေတာင္​ ခ်ိဳၿမိန္​​​ေစ​ေလ​....

🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚🐚

"ကဲ မင္​းညက Kyung Sooကို ဘယ္​လို ဒုကၡ​ေပးလိုက္​​ေသးလဲ.."

"နည္​းနည္​းပါ...clubက မိန္​းမတစ္​​ေယာက္​ ​ေခၚသြားၿပီး အခန္​းထဲသြင္​းထားလိုက္​တာ္​..မနက္​က်​ေတာ့ ျပန္​လႊတ္​လိုက္​တယ္​....သူ​့​ေ႐ွ႕မွာ​ေတာ့ နည္​းနည္​း သာယာ ျပလိုက္​တာ​ေပါ့ကြာ.."

"အဲ့​​ေတာ့ ...Soo ဘာမွမျဖစ္​ဘူး လား.."

"ထံုးစံအတိုင္​းငို​ေနမွာပါ​ကြာ...စိတ္​ကိုမဝင္​စားဘူး."

"ဒါနဲ႔ မင္​းက clubက မိန္​းမကို သပ္​သပ္​ အိမ္​​ေခၚသြားၿပီး Sooကို သပ္​သပ္​လုပ္​တာမလား..Sooလဲ မင္​းကို တတ္​ႏိုင္​သ​ေလာက္​ျဖည္​့ဆည္​း​ေပး​ေနတာဘဲ"

"မဟုတ္​ဘူး.. ..မဟုတ္​ဘူး..အမွန္​​ေတာ့ ငါသူ႔ကို လႊတ္​​ေပးလိုက္​တာ...ဟို​ေန႔ညက ငါအရမ္​းလြန္​သြားတယ္​.သူ​ေမ့​ေတာင္​လဲသြားတယ္​...အဲ့ဒါ​ေၾကာင့္ .."

"ဟားဟားဟားဟား.........မ်က္​ရည္​​ေတာင္​ က်တယ္​ ငါ့​ေကာင္​ရ....မင္​း Sooကိုဒီအတိုင္​းထားလိုက္​ရင္​​ေတာင္​ သူက​ေက်းဇူးတင္​ဦးမယ္​...အခု​ေတာ့.."

"​ေတာ္​​ေတာ့ကြာ.....Chen ငါလဲ မသိ​ေတာ့ဘူး...ငါတို႔အလုပ္​ကိစၥ​ေျပာရ​ေအာင္​ .Kim Suho ဘယ္​က ဘယ္​လိုလဲ.."

"အင္​း မနက္​ျဖန္​ Kim Suho Korea ကိုျပန္​လာမယ္​တဲ့ ငါတို႔နဲ႔စာခ်ဳပ္​ခ်ဳပ္​လိမ္​့မယ္​...ၿပီး​ေတာ့ တစ္​ႏွစ္​ပတ္​လံုး ငါတို႔ ကုမၸဏီ ရဲ႕ဖိနပ္​ ​ေတြကို ဝတ္​​ေပးလိမ္​့မယ္​...ဒါ​ေပမယ္​့...​ေတာင္​းဆိုခ်က္​႐ွိတယ္​.."

"ဘာ​ေတာင္​းဆိုမွာလဲ ပိုက္​ဆံလား​ေပးလိုက္​​ေလ."

"မဟုတ္​ဘူး...သူစီမဲ့ဖိနပ္​​ေတြရဲ႕.ဖိနပ္​ဒီဇိုင္​းနာ Stalar Do ကိုယ္​တိုင္​ စီး​ေပးရမယ္​တဲ့.."

"Stalar Do ဆိုတာ..???? Kyung Soo​ေလ.."

"ဟုတ္​ဒယ္​ မင္​းရဲ႕မိန္​းမ Sooဘဲ.."


To be continue.
အ​ေနာ္​့ရဲ႕ Fic​ေလးက အား​ေပးသူ အရမ္​းနည္​း ​ေနတယ္​​ေနာ္​....အား​ေပးၾကပါဦး

##အခ်စ္​မွား##Donde viven las historias. Descúbrelo ahora