Ep7

1.2K 76 8
                                    

ေမာင္​ရဲ႕အနမ္​းၾကမ္​း​ေတြကိုဘဲ အျမဲထိ​ေတြ႔​​ေနရတဲ့ က်မ ဒီအနမ္​း ႏူးႏူးညံ့ညံ့​ေတြကို မသိလိုက္​မသိဖာသာ တံု႔ျပန္​​ေနမိတယ္​...ဒါ​ေပမဲ့ ............. အ​ေတြးထဲက ​ေ​ပၚလာတဲ့ ​ေမာင္​့​ေၾကာင္​့....Sooအနမ္​း​ေတြၾကားက႐ုန္​းထြက္​လိုက္​တယ္​......

"​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ Opa.ျပန္​ပါ​ေတာ့ Soo သတိ...."

"Aww....inn.....Soo.....ya... ကိုယ္​ျပန္​​ေတာ့မယ္​​ေနာ္​.."

"ဟင္​....ဟိုဟာ...Suhoရဲ႕ကားမဟုတ္​လား...ဘာလို႔ .......ငါတို႔လမ္​းထဲက ...ထြက္​လာတာလဲ ....မျဖစ္​ႏိုင္​တာ....ဟုတ္​တယ္​....ငါထင္​သလိုမဟုတ္​​ဘူး......ဟုတ္​တယ္​...."
လမ္​းထဲကို ဝင္​ဝင္​လိုက္​ခ်င္​း လမ္​းထဲကထြက္​လာတဲ့ Suhoရဲ႕ကား​ေၾကာင္​့ Sehun စိတ္​ထဲ တစ္​ခုခု​ေတာ့ အလိုမက်........အိမ္​တံခါးဖြင္​့ၿပီး ဖိနပ္​ ခြၽတ္​လိုက္​​ေတာ့....​ေတြ႕ဖူးသလိုလို႐ွိတဲ့ဖိနပ္​တစ္​စံု က​ေစာင္​့ႀကိဳ​ေနတယ္​.. ......... ၿပီး​ေတာ့ ဖိနပ္​စင္​ရဲ႕​ေထာင္​့က်က်​ေနရာက ဖိနပ္​အျပာ​ေရာင္​ တစ္​ရံ ​ေပ်ာက္​ဆံုးသြားခဲ့ၿပီ.......

"ျပန္​လာၿပီလား..."

"အင္​း......"
သိပ္​မ​ေကာင္​းတဲ့ သူမရဲ႕ မ်က္​ႏွာ​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​...အင္​းတစ္​လံုးဘဲ တံု႔ျပန္​ခဲ့တယ္​..

"ည​ေနစာ​ေရာ..."

"မစားရ​ေသးဘူး.."

"ဒါဆို ထမင္​း​ေၾကာ္​​ေပးမယ္​."

"အင္​း....​ေရခ်ိဳးလိုက္​ဦးမယ္​.."

"အင္​း..."

ဒီ​ေန႔သူမထူးဆန္​း​ေနတာ​ေတာ့ အမွန္​ဘဲ..အခါတိုင္​း ျပံဳ းရႊင္​ ​ေနတဲ့ သူမရဲ႕ မ်က္​ႏွာက ဒီ​ေန႔​ေတာ့ သိသိသာသာ ပ်က္​ယြင္​း​ေနခဲ့တယ္​သူမကို​ေက်ာခိုင္​းလိုက္​ရင္​း အိပ္​ခန္​း ဆီကို ကြၽန္​​ေတာ္​ ​တတ္​လာတယ္​.....အခန္​းထဲက ခုတင္​​ေပၚမွာ ကြၽန္​​ေတာ္​့အတြက္​ အက်ႌတစ္​စံု မ်က္​ႏွာသုတ္​ပဝါတစ္​ထည္​.......ကြၽန္​​ေတာ္​ျပံဳ းရင္း ​ေရရြတ္​​ေနက်စကား​ေလး ​ေျပာလိုက္​တယ္​...

"မင္​းနဲ႔​ေတြ႔ရတာ ငါ့အ​တြက္​ကံ​ေကာင္​းျခင္း​ပါဘဲ"

##အခ်စ္​မွား##Donde viven las historias. Descúbrelo ahora