ÇAĞLA'DAN
Su an abimle arabada Hasibe teyzeye gülüyoruz .
"Artık bizim eve adımını atmaz."dedi
abim gülerken.
"Koşușunu gördün mu? "
bir kahkaha daha patlattık. Şimdi siz ne olduğunu merak ettiniz. Abimle beraber oturma odasına iki üç tane böcek yerleştirdik. Hasibe teyze böcekten çok korkar. Ama koșușunu görmeliydiniz. Okula geldik. Ayy çok özlemişim. Tamam. Vurmayın. Sadece şakaydı. Hiç ozlemedim.Arabadan indim ve derin bi nefes aldım. Bu arada derin demişken o nerde acaba ? Dün en son benden kaçmıştı.
"Geliyolar"
Dedi .abime döndüm kafasıyla işaret ettiği yere baktım. Derin ve Damla ikizleri (evet ikizler) Berke'nin koluna girmiş buraya geliyolar. Bize yaklaşınca derin durdu.
"Dün için özür dilerim"
Yanına gittim. Biraz geriledi. Kolumu omzuna attım.
"Hadi sınıfa gidelim"
Çok merhametiyim kahretsin.Derin siritti. Okula doğru yürüdük. Sınıfa girdik ve tabikide cam kenarına en arkaya oturdum. Abim bi üst sınıfta. Berke benim sıramın yan tarafındaki sıraya oturdu.Sınıfta tek oturan sadece ikimiz varız.Tek oturmayı seviyorum. Zil çaldı. Bu başkan nasıl bi kafa yaşıyo? Kolbastıdan zil sesi mi olur. Gördüğüm yerde okulun ortasında kolbastı oynaticam o gerzeğe. Berke yanıma geldi.
"Canım kankim. Yanına oturabilir miyim?"
"Olmaz"
"Niye" deyip dudağını büzdü.
Buna katlanamam.
"Sadece sırana git"
"Küsüm senle konuşmuyorum işte"
Ah nerde o günler. O tenefüs uyuyarak geçti. Zil çalınca hoca içeri girdi. Ve tahmin edin ilk kelimesi ne oldu. Tamam uzatmıyorum.
"Susuuuuuuuuuun"
Herkes yerine geçti ama sustuklarını söyleyemem.Aha dünkü kız yağmur. Napıyo burda?
"Evet aramıza yeni bi arkadaşımız katıldı. Tanıt kendini tatlım"
"Herkese merhaba. Adım Yağmur. Yağmur Coşkun. Atatürk kolejinden geldim."
"Hoşgeldin. Boş yerlerden birine geçebilirsin."Bi berke bi bana baktı. Tereddüt etmeden yanıma oturdu.
"Selam"
"Hoşgeldin"
"Hoşbuldum. Cağların kız kardeşisin dimi?"
"Malesef öyle"
"Can dan iyidir"
"Sanmam"
Gülümsedi. Tabikide dersi dinledim.
&20 dk sonra&
Oh be sonunda zil çaldı. Berke kolbastı oynamaya baslayinca göZlerimi devirdim.
"Ulan su okul başkanı ne kral adam be. Beni düşünmüş en sevdiğim şarkının bu olduğunu nerden biliyo lan. Yoksa bana aşık mi?"
"He berke kaan sana aşık" dedi damla.
Yanına gittim. Arkasını döndü. "Küsme"
"Yanına beni değil tanımadığın bi kızı oturttun" kollarını birleştirip dudağını büzdü.
"Küsersen küs"
Dedim ve yerime oturdum. İkizler Exo dan Luhan'ın resimlerine bakıyorlardı.Berke arkamdan geldi.
"Tamam kız şaka yaptım valla bak küser miyim sana ben hiç"O kim. Sevimli tipli bi çocuk bize doğru geliyo. Nereli lan bu çinli mi?
"Oo rocky kardeşim gelmiş"
Berke'nin bilmediğimiz bi kankasi var. Rocky mi? Nereli bu çocuk? Damla ve Derin yanımıza bir uçuş gerçekleştirdiler.
"Koreli misin?"
Diye sordular aynı anda.
"Exo'yu tanıyo musun?"
Çocuk kızlara garip garip bakıyodu.
"Bi dakika"
Dedi Damla.
"Sen...Astro'dansın"
Rocky gülümseyip kafasını salladi.
"Vaay benim kardeşim ünlü mu"
Berke çocuğun üstüne çullandı.
Damla rocky ye sarıldı. Yagmur bana döndü.
"Kantinde gidicem benimle gelir misin?"
"Olur gelirim"
Rockye memnun oldum derecesine başımı salladım. O da aynısını yaptı. İkizler koluna girdi.
"Ben kantine gidiyorum "
Dedim . Aynı anda elleriyle git işareti yaptılar.Merdivenlerden inerek kantine girdik. Yağmur çikolata ve su aldı ben birşey almadım. Sınıfa doğru yürümeye başladık.
"Vaaay selam kızlar"
Ne işi var lan bunun burda??Geciktirdim özür dilerim internetim yoktu. Umarım beğenirsiniz.
Multide Berke var.