CAN'DAN
Off okul ve yine okul. Çağlar'ların okuluna transfer olduk (yağmurla) . Sebebide okuldaki o pis velet Buğra Yağmura yavşadı. Bende bi güzel kafası ve ayaklarını yer değiştirip beyninbeynini gerekli bölümlere nakil ettim.
"Caaaaaaan"
"Efendim ABİCİM"
Kız uyuz ya bi abi diyemiyo. Ne gırtlak var lan kızda.
"Hadi avı ya çok uyuşuksun"
Bu kız ne kadar hızlı lan saçıyla falan hiç uğraşmiyo mu? Bazen yataktan kalktığı gibi mi gidiyor diye şüpheleniyorum. Ama çok güzel oluyo her gün. Aha buldum bence yataktan kalkar kalkmaz gitsin hazırlanmasın çirkin diye erkekler ona bakmaz.
"Lan bi dur ne hızlısın ana...abicim yaa!"
Ağzımı bozuyo yaa!!
"Abi hadi ama ben gidiyorum. Oha çocuk çok tatlı gidip tanışmam lazım"
Ne diyo lan bu! Geliyorum oraya öldün sen yağmur. Kapıyı açıp dışarı fırladım. Yağmur kahkaha atıyo. Niye atıyo .
"Niye gülüyon? Nerde o velet ? yağmur kim o çocuk?"
Bak hala gülüyo . Ceketimi alıp elime verdi.
"Hadi gidelim ilk günden geç kalıyoz"
Ya bu niye benim kardeşim oldu? Hayır niye yani? Ne günah isledim Allah'ım?
"Hadi ama abi kaç saattir seni bekliyorum"
Bu bakışlarım onu korkutmuyor mu? Yuh Çağlar da bile ise yaramıştı.
"Can niye bana öyle bakıyosun ay pardon abicim"
Aha Kortu dur biraz egleniyim şunla.
"Ya abi!"
Hihihihih bu iyiymiş hep bu bakışları kullanicam . Yağmura doğru ilerledim.
"Ahh!"
"Can!?"
Niye birden çekiliyon yağmur düştüm senin yüzünden.
Nasıldı? Okuduğunuz için teşekkürler inşallah begenmissinizdir. Multimedia Çağlar var.