Cap. 6

9K 566 30
                                    

Melodia este foarte potrivita pentru Dana! Sper sa va placa, la fel de mult, cum imi place mie!

      -E o poveste lungă! L-am cunoscut cu doi ani în urmă, când a fost detașat aici. Pentru mine, a fost dragoste la prima vedere și ceva îmi spune  că și pentru el sau poate mă amagesc singură,   zâmbește tristă.

      -De atunci suntem împreună, însă  mi-a spus de de la început, că are pe cineva cu care o să se însoare. La început nu mi-a păsat prea mult, trăiam clipa și mă bucuram de el, dar acum mă doare atât de tare și  nu vreau sa-i arăt. El crede că nu-mi pasă, niciodata nu i-am spus ca-l iubesc și nici el mie, îți vine să crezi? continuă să spună tristă.

      -De ce nu i-ai spus ca-l iubești?

      -Tipa cu care trebuie să se însoare, e fata unor prieteni de familie și prin liceu au început să iasă împreună. Intr-o zi, mama ei a venit mai repede de la muncă și i-a prins în casa în timp ce si-o trăgeau. A făcut urât, iar el si-a dat cuvântul că o va lua de nevastă, după ce termină facultatea, până acum a tot amânat, din diverse motive. Ba că lucrează la țară și ea nu vrea aici, ba că n-are bani de nuntă și trebuie să strângă, dar părinții ei s-au enervat și l-au constrâns iar, au stabilit data. Se însoară la anul, imediat după Paște! îmi spune, strangandu-si ochii.

Cred c-o doare rau sufletul !

      -N-am putut sa-i spun ca-l iubesc, pentru că el a fost sincer cu mine si mi-a spus să nu-mi fac speranțe, dar inimii nu-i poți comanda pe cine și când să iubească! oftează adânc.

      -Mie mi se pare că te iubește! Eu nu prea mă pricep, dar ai văzut, ce criză de gelozie a făcut când te-ai urcat în masină cu altcineva!  încerc s-o incurajez.

      -Așa credeam și eu, că mă iubește și o sa-si dea seama intr-o zi,  dar timpul a trecut. Mereu suntem împreună, vine și doarme cu mine sau mă duc eu la post, nu suportă să mă vadă cu altcineva și știu sigur că nici el nu umblă cu nimeni de aici. Uneori, mă comport ca o ușuratica și flirtez cu alți bărbați, dar numai ca sa-l enervez, dar mă crezi că am fost doar o singură dată cu altcineva? S-a întâmplat când eram în liceu și am crezut ca-l iubesc, dar după ce am făcut sex, mi-am dat seama, că de fapt eram mai mult amici, decât iubiți și ne-am simțit ciudat amândoi. Cu Cristi,  am făcut dragoste pentru prima dată, probabil el nu m-ar crede dacă i-as spune. Am preferat să tac și să astept sa-si dea seama, însă  mereu îmi spune că el e om de cuvânt și dacă și-i l-a dat o sa-l respecte,  începe iar să plângă încet.

O, Doamne, cum s-o ajut? Ce prost e!

      Se vede c-o iubește, dar o sa-si strice atât viața lui cât si a celor două femei. Mereu se va gândi la Dana și va suferi, facand-o și pe cealaltă să se simtă neiubita, doar pentru o promisiune făcută când era prea tânăr.

      -Nu mă băga în seama, așa plâng o dată pe lună, când pleacă acasă la el. Mă gândesc, în timpul ăsta, că poate e cu ea, poate o mângâie sau o alintă, spune continuând să plângă.

      O las să plângă în liniște, până adoarme și mă îndrept spre camera mea.

Aparentele te inseala mereu!

      Credeam că e o fată plină de admiratori și profită de asta, își trăiește viața la maxim, când,  de fapt, ea umblă și suferă doar după iubirea vieții ei.

      A doua zi, a trebuit să ne revenim, să ne întoarcem la serviciu și să fim calme și liniștite pentru a ne face datoria și a ne ocupa de copii cât mai bine. Așa am făcut toată săptămâna, am încercat să evitam discutiile serioase și ne-am concentrat doar pe muncă.

PREJUDECĂȚI ( I) Incompletă- PUBLICATĂ LA EDITURA BOOKZONEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum