GİRİŞ

62 21 11
                                    

Özlemek kadardı benim lügâtımda "SEVMEK". Ben sevince özleyenlerden değilim.Özlemek için sevmeye ihtiyacım olmadı. Ama özlediğim için çok sevdiğim oldu. Sevmek her insanın kalbinde farklı bir anlam taşır. Sana göre sevmek onun yanında olmaktır belki lakin bana göre sevmek özlemektir. Özlemek neydi? Onu uzun süre görmedikten sonra bi an da karşına çıkınca hissettiğin anlık duygu değişimi mi? Ya da onun yanında olmadığın süre zarfında onu göremediğin için hissettiğin acı mı?
Bu kadar mı senin gözünde özlemek ?Eğer bu saydıklarım kadarsa senin hissetmiş oldukların üzgünüm ama özlememişsin sen hem de hiç...
Sevgi sadece karşılıklı hissedilmez. Tek başına da sever insan. Onun yanında olmayı,onunla konuşmayı, birlikte vakit geçirmeyi, yakından gözlerini izlemeyi geçtim ona yakından bir kez bakmışlığım bile olmadı benim. Sevmek nedir biliyor musun? Ona bir kez bakarak yüz hatlarını ezberlemektir. O güldüğünde otomatik olarak sırıtmaktır " Onu görmeden de onu özleyebilmektir. Karşında otursa saatlerce gözlerine bakıp seyredecegin , onun neye kızıp kızmayacağını ondan daha iyi bilmektir SEVGİ... Artık düşünmekten yorulduysanız pes edebilirsiniz, bütün yıkılmışlıklarınızın üstünüze kalın bir perde çekmeyi deneyin. Eğer bunu da yapamıyorsanız ordan uzaklaşın, ama ilk pes eden siz olmayın çünkü insan en çok da vazgectikleri için pişmandır. Hayatta iyi ,kötü ;acı, tatlı çok şey yaşamışızdır hepimiz ama sonunda iyi bir yola çıkabilmek için sabretmeyi bilmek zorundayız. Sonsuzluğa açılan bir perdenin önünde koskoca yıldızlar engel olabilir. Ve o sonsuzluğa çıkmak ya da yıldızlara sahip olmak daima sizin elinizdedir...Belki o yıldızla beraber hayatında hep parlak, mucizevi olaylar olacak. Ya da elinle ittiğin yıldızların arkasında sonsuz bir mutluluk vardır kim bilir ?

BENİM LÜGÂTIMDA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin