Auzeam fiecare sunet scos de aparatul foto ca de sub apa, in timp ce incercam sa deslusesc ce indicatii imi da noul fotograf, pentru ca era important sa ii intru in gratii, daca vreau sa am ce manca sau unde locui de acum incolo. Mi-am mutat bratul drept mai sus, pentru a putea face vizibila cureaua jacketei de blugi cu care eram imbracat.
Am auzit un "gata, multumesc" si am vazut corpul zvelt al Alyssei venind spre mine.
- Buna treaba, Deny, fii sigur ca ii va placea cum ai iesit in poze!
Incurajarile prietenei mele m-au mai linistit, asa ca i-am multumit si am mers cu ea spre perete unde, intr-un dulap, erau hainele mele. M-am descaltat de ghete si de blugi, luandu-mi pantalonii meu rosii si tenisii. Mi-am dat jos jacketa si tricoul, dandu-i-le si pe acestea brunetei, si m-am imbracat cu pluoverul.
- Am vorbit cu seful si a spus ca poti sa iei blugii si jacketa, dar baga-le in geanta sa nu te vada ceilalti!
Nu am mai spus nimic, am strecurat hainele pe care mi le-a dat ea in geanta si am luat cei o suta cincizeci de dolari de la ea, multumindu-i. Ma conduse pana la usa si imi facu cu mana.
Odata iesit din cladire, am mers pe strada principala pana am ajuns in zona blocurilor. Am scos pliantele din geanta si am inceput sa bag cate unul in fiecare casuta postala din holul blocurilor, treaba pentru care mai primeam cincizeci de dolari pe luna. Cand eram aproape de a-mi termina pliantele, mi-am simtit telefonul vibrand. L-am scos din buzunar si am vazut ca ma suna Josh.
- Da, Josh, am raspuns in timp ce mai bagam un pliant intr-o cutie postala.
-Nu vii pe la mine? l-am auzit intrebandu-ma.
Am privit cerul.
- Cat e ceasul?
Dupa felul in care se intunecase, parea sa fie sase.
- Vreo cinci juma', cred, ca a inceput emisiunea aia retardata la TV.
Aveam timp sa ajung la el.
- Pe la sase si ceva sunt la tine, i-am spus si el a inchis.
Mi-am bagat telefonul la loc si am continuat pana am terminat plantele, si apoi mi-am indreptat pasii spre depozitul in care locuia Josh. Seful lui acceptase sa il lase sa locuiasca acolo cu un alt coleg de munca, pentru ca oricum nu il folosea la nimic, iar Josh si colegul lui l-au amenajat si i-au facut o baie, pentru a fi locuibil -in afara de un dus si un frigider in care sa tina berea, Josh nu avea nevoie de nimic altceva pentru a trai-. Ar fi fost bine sa pot locui cu el, insa nu lucram acolo, asa ca celalalt baiat avea mai multe drepturi decat mine.
Totusi, asta nu ma impiedica sa imi petrec o buna parte din zi acolo, atunci cand nu eram acasa sa desenez.
Afara adia vantul, iar pluoverul meu era subtire, asa ca m-am oprit si am scos geaca din geanta. Inca mirosea a nou, desi era prototip si din cate stiu de la Alyssa, era creat de ceva timp. Josh iar avea sa rada de hainele mele noi, insa asta era.
Dupa ceea ce a fost, cred, jumatate de ora de mers pe jos prin strazile aglomerate, am ajuns in fata usii metalice de la "imobilul" prietenului meu si am batut in ea.
L-am auzit pe Josh tipand din interior sa intru, am deschis usa si am parcurs holul, gasindu-l pe Josh in sufrageria-dormitor-bucatarie pe care o impartea cu colegul sau. Practic, o camera imensa cu o canapea langa un perete si o saltea langa cel paralel, undeva in spate, intr-un colt, un aragaz si un dulap cu un cuptor cu microunde pe el, prin mijloc o masa destul de mare incat sa iti poata incapea picioarele sub ea cand stai in sezut si cu multa aparatura pentru calculatoarele aflate la intrare, peste tot.
CITEȘTI
Dincolo de aşternuturi || in curs de editare ||
RomanceCe ai fi în stare să faci atunci când toate visele tale sunt pe cale să se năruie? **IN CURS DE EDITARE, VARIANTA VECHE O PUTETI GASI PE http://kimseokdae.tumblr.com/post/124006584278/dincolo-de-asternuturi , DE ASEMENEA GASITI LINK-UL SI PRIN COMEN...