Part 2

31 1 3
                                    




De wekker ging , zoals gewoonlijk om 07:00. Ik opende langzaam mijn ogen en ging langzaam rechtop zitten. Niet veel later liet ik me weer naar achter ploffen om vervolgens weer opnieuw in me bed te gaan zitten. Ik pakte mijn telefoon , en scrolde door de berichtjes die ik had gekregen terwijl ik sliep. Ik stond op en liep de badkamer in om te gaan douchen. Ik zette luid muziek op as usual , en zong keihard mee. Nadat ik gedoucht had kleedde ik me om , en maakte ik me op. Ik liep naar beneden en ging naar de keuken. Ik legde mijn telefoon op het koude keukenblad van het keukeneiland. Ik liep naar de koelkast en zocht moeizaam naar wat lekkers te drinken. Ik hoorde mijn telefoon trillen en het scherm lichte op. @Dave___ Heeft je een instadirect gestuurd. Mijn ogen werden groot en ik kreeg een kleine lach op mijn gezicht. Ik stuurde het naar Melissa , die niet veel later een bericht terug stuurde. 'Reageer er op slut '. Ik rolde met mijn ogen , dat is typische Melissa. Ik klikte instagram aan en klikte op het gesprek. Er stond eigenlijk niet meer dan 'Hey' , maar dat is wel oke ik bedoel zo gaan gesprekken toch. Ik besloot om niet te enthousiast terug te reageren dus ik typte maar ' Heyyyy'. Nee , dat zijn teveel Y's. 'Heei' , Nee dan lijk ik net alsof ik 5 jaar ben. Na een lange tijd treuzelen besloot ik maar om gewoon standaard 'Hoii' te zeggen. Ik keek nog een tijdje naar het beeldscherm en toen legde ik mijn telefoon weer terug waar het lag. Ik keek op de klok en ik zag dat ik langer de tijd heb genomen dan ik bedoelde. Ik haastte me naar mijn tas en jas en pakte mijn sleutels. Ik deed de deur open en zag dat het erg warm was buiten. En dan kwam ik aan met mijn winterjas en trui. 'Nja fuck it ' Dacht ik bij mezelf. Ik gooide me winterjas terug naar binnen en deed de deur dicht. Ik pakte mijn fiets en reed hem uit de voortuin. Onderweg viel het niet mee. Na een paar minuten fietsen ging mijn ketting eraf , alsof dat ik me helemaal gehaast had nog niet genoeg was geweest. Ik pakte mijn telefoon en appte Melissa ; ' Mijn ketting is er af , kan je even aan iemand vertellen ofzo dat ik later ben x ?'. Na een paar minuten opende Melissa het berichtje. Maar negeerde. Want ze zat natuurlijk al in de les. ' Dick ' Dacht ik. Nadat ik 20 minuten lopen aankwam op school , en mijn fiets op slot zette liep ik naar mijn kluisje waar niemand was. Ik zag een paar jongens van een andere klas gebaren naar me maken dat ik er leuk uitzag. Ik rolde met mijn ogen en gaf er geen aandacht aan. Ik pakte mijn boeken en ging in de aula zitten. Lekker een appel eten because i was lonly af. Maar dat maakte niet uit. Ik appte Timo. Een vriend van mij uit de 2e die ik heb leren kennen op een feestje. We waren erg goed bevriend , totdat ik ging verhuizen. We praatte veel minder met elkaar en hij is inmiddels wel erg veranderd. 'Hoii Timo , ... ' Ik kwam niet verder dan dat. Ik wiste het weer en sloot mijn telefoon af. Ik vond het een beetje raar om nu opeens Timo te appe. Ik keek op de klok. Nog 20 minuten wachten. Ik plugde mijn oortjes in mijn telefoon en luisterde Justin Bieber - Company . Okal was ik geen fan van hem. Na een paar minuten tikte iemand op mijn schouder. Het was Patrick. Hij zat in een andere klas dan mij , maar we kende elkaar door een festival. Ik glimlachte en trok mijn wenkbrauw op. Ik draaide me hoofd weer weg. Hij kwam  naast me zitten. 'Hoe is het ?' Vroeg hij met een vriendelijke stem. ' Ja gaat wel , met jou ?' Vroeg ik. Hij knikte dat alles wel oke was. Na een paar awkward minuten van stilte stond ik op. Ik zei dat ik naar de wc ging. Hij knikte en stond ook op , hij scande me nog even met zijn ogen en stak zijn hand op ' Later'. Ik zwaaide terug , en vervolgde mijn weg naar de wc. Ik liep de wc in en hoorde 1e klas meisjes giechelen , en ze praten over jongens. Zoals gewoonlijk , dat is niet nieuw hier.  Ze zagen me aankomen en gaven een arrogante blik. Ik gaf er 1 terug en liep het wc hokje in. Gelukkig gingen ze vlak daarna weg. Na een paar minuten liep ik de wc uit en zag dat de aula bomvol zat. Het was inmiddels al pauze. Ik liep naar een groepje kinderen uit mijn klas en vroeg of ze Melissa hebben gezien. Ze wezen naar boven. Ik bedankte ze en liep erheen. Nadat ik Melissa had gevonden ging ik erbij zitten. Laura vertelde wat ik heb gemist deze les. Niet veel blijkbaar , want ze gingen een film kijken. Nadat de bel gegaan was , en de enorme menigte op gestaan was liepen iedereen langzaam naar zijn of haar lokaal. Nadat we door vele gangen gelopen hebben kwamen we aan bij ons Biologie lokaal. Nadat we allemaal onze boeken hebben gepakt en de leraar aangekomen was gingen we een saai proefje doen met water. Proefjes was niet mijn ding. Ik haatte bio en het is vreselijk saai. 'Waar gaan jullie heen op vakantie trouwens' Vroeg Larissa. 'Kroatië' Zei Melissa. ' En jij Lau ?' Vroeg Larissa. ' Waarschijnlijk Ibiza of Miami' Zei ik. 'Oh Tuuuuurlijk Lau lekker ver' Zei Melissa sarcastische' Ik lachte maar diep van binnen weet ik best dat ze een beetje jaloers is. We praatte de hele les door en we dont give a fuck om dat proefje die we eigenlijk moesten doen. De hele dag ging vrij sloom voorbij. Ons laatste les van Engels en dat was gelukkig net voorbij. Ik liep naar mijn fiets , en nam afscheid van mijn vrienden. Ik kwam Patrick tegen bij de fietsen. Ik lachte vriendelijk naar hem maar hij niet. Hij gaf een arrogante blik. Ik besloot om het maar te negeren , en pakte mijn fiets en liep weg. Nadat ik op mijn fiets stapte pakte ik mijn oortjes , en zette weer muziek op. ' Snel naar huis' Dacht ik.

Secret QUEEN - DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu