1.bölüm-ben şok ben vefad

53 13 0
                                    

Yolda okula giderken mesaj gelmişti

-akıllı bıdığım- "coğrafya ödevini getirmeyi unutma"yazıyordu.Hay aksi evde unuttum.Ahmet amcaya "eve geri dönebilirmiyiz"dediğimde dikiz aynasından baktı gülümseyerek başını salladı.Geriye dönerken akıllı bıdığıma "tamam çok thank you very much teperim gerikaç :D"diye mesaj gönderdim.Yola baktımda evime yaklaştığımızı gördüm.Size kendimden bahsetmeyi unuttum merhaba ben ayça duman 17 yaşındayım istanbulda oturuyorum .Normalde çok neşeli ve soğuk espiriler yapmayı seven bir tipim.Sinirli veyaüzgün olsam bile espiri yapabiliyorum.Ağlarken birden gülebiliyorum. .Babam duran holdinginde - ki mehmet duranın kızı benim 1 numaralı kankamdir- finans müdürü.Annem ise okuduğum lisede müdür.Birde 6 yaşında kız kardeşim var.Adı peri .Doğruları söylemek gerekirse babamı annemden daha çok seviyorum.Sebebi öz annem değil.Annem beni 14 yıl önce terk etti ama ben hala onu seviyorm ve asla aramayı bırakmayacağım .Ahmet amca "geldik kızım" deyince arabadan indim.Bahçenin önünde indiğimiz için eve mutfak kapısından girdim.Üşengeç olduğumdan değil acelem var diye.Neyse,mutfak kapısından içeri girdiğimde seri bir şekilde merdivenleri çıktım.Odama girip içnde ödev olan dosyamı aldım.Aşağıya indim.Salondan gülme sesleri gelince merakıma yenik düşüp salona doğru adımladım.Sa-sanırım hayel görüyordum.Derin bir nefes alıp gözlerimi kapadım.Üç'e kadar sayıp gözlerimi açtım yine aynı manzarayla karşılaşınca heyecandan elimdeki dosyayı düşürdüm.Çıkan sesten dolayı ikiside bana baktı gözlerim dolduğu için bulanık görüyordum.

Merhaba ilk kitap yazışım bu yüzden çok heyecanlıyım umarım okunur çok kısa oldu maalesef.Sanki çirkin oldu.her türlü yoruma açığım

Bir B'aşk'A HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin