2.bölüm-istenmeyen evlat

36 15 0
                                    

Evden koşarak çıktım.Arkamdan "ayça  kızım dur yanlış anladın düşündüğün gibi değil " gibi sesler geliyordu.Ama duyduğum tüm sesleri uğultu olarak duyuyordum ve algılayamıyordum.Koşarken bir yandanda hıçkırarak ağlıyordum.Beş dakika önce yaşadığım herşey gerçekmiydi?Babamı ve üvey annemin en yakın arkadaşı selma teyzeyi öpüşürkenmi görmüştüm.Hem yorulduğum icin hemde ışıklara denk geldiğim için durmak zorunda kalmıştım.Arkama baktığımda kimse yoktu.Peşimden bile gelmemişti.Demek babamda beni sevmiyordu.Bu gördüklerimi anneme anlatmalımıydım yoksa anlamamalımıydım.çok kararsız kalmıştım.Sonuçta üveyde olsa annemdi.Bilmesi gerekiyordu.Bunları düşünürken korna sesiyle kendime geldim.Kornayı çalana baktığımda 3 numaralı olan kankam  can'dı.2 numaralı kankamın adıda aylin.Ceyda ben aylin üçlüsü aynı okulda.okuyorduk.Arabadan inip yanıma gelmişti."selam güzellik" Yere sabitli olan bakışlarımı can'a çevirip "selam" demiştim.Selam kelimesi aklıma yine selma teyzeyle babamı getirince yine ağlamaya başlamıştım."n'oldu neden ağlıyorsun"deyip yüzümü ellerini arasına almıştı.Boyu benden uzun olduğu icin hafif başını eğmişti.Parmaklarının uçlarıyla göz yaşlarımı silip "bak birisi bir şey yaptıysa veya söylediyse gidip döveyim"demişti.Son söylediğinden sonra daha fazla ağladım ve sarıldım."babamla selma teyze bişey yaptı yinede dövücekmisin"dediğimde" selma teyze ve baban.Selma teyze handenin annesimi?"dediğinde başımı salladım."Sana ne yapmış olabilirlerki?"dediğinde"BİZİM EVDE ÖPÜŞÜRLERKEN GÖRDÜM"diye bağırınca duraktaki insanlarında bakışları bize dönmüştü.Söylediğimi algılayınca"NE!"diye bağırmıştı.Bileğimden tutup beni arabaya bindirmişti.Tam konuşacakken telefonu çalmışı.Arayan can'ın sevgilisi benimse 1.numaralı kankimdi.Telefonu açıp"efendim prenses"demişti.Ceydanın söylediğine karşılık "benin yanımda" demişti.Galiba beni sormuştu.Çünkü okula gidiyordum.Ama gidememiştim.Aklıma yeni dank eden ödevim "hiiiihhihh"diye bağırmama sebep olmuştu."coğrafya ödevim"diye bağırmıştım.Can"son teslim tarihi bugünmüş"dedi.Hala ağlamamın verdiği etkisiyle kısık sesimle "evde unuttum"dedim.Arabayı çalıştırıyoken "hadi gidip alalım"demişti."Asla ve asla o eve geri dönmem"demiştim.Konuşurken hem kekeliyordum hemde ağzımda hıçkırık çıkıyordu.Bana bakıp kafasını çevirdi ve"manyakmısın kızım sen sıfır alırsın"demişti.Tam ağzımı açıp itiraz edecekken "sen dışarda beklersin bende alıp gelirim"demişti."zaten evde kalıcak yüzleri kalmamıştır"deyince ağzımdan bir tane daha hıçkırık kaçmıştı."Ceydayla ne konuştunuz"dedim."Sadece yanımda olduğunu söyledim.Olayı kendin anlatmak istersin diye düşündüm. Ödevlerin son günü olduğunu getirmeyenlere sıfır vereceğini söyledi.Ne yap ne et berfini buraya getir dedi."

Selma teyzenin ağzından

Ayça muratla bizi öpüşürken görünce hemen evden çıktım ve muratın karısı benim çok yakın arkadaşım olan seldanın görev yaptığı okula doğru gitmeye başladım.Ayçadan değil benden duyması daha iyidir diye düşünmütüm.Okulun önüne gelince arabayı durdurdum ve indim.Tırnaklarımı yiyerek okula doğru ilerledim.İçimden dua ediyordm berfin anlatmamış olsun diye.Okula girdiğimde herkes dersteydi.Seldanın odasına doğru gittim.İçeri girdiğimde elindeki dosyayla uğraşıyordu.Beni görünce elindeki dosyayı bıraktı ve yanıma doğru geldi sarılarak "hoşgeldin tatlım"dediğinde sınav notu okunan öğrenci gibi heyecanlanmıştım. Çünkü çok imalı konuşmuştu.Heyecanlı olduğum için keloğlan masallarındaki bülbül iksirini içmiş gibi"Ayça yalan söylüyor muratla birlikte değiliz"demiştim."Ne! muratla birliktemisiniz ve bunu ayça biliyor"Birkaç saniye öylece yere baktı anlamadı herhalde yada algılamakta zorlanıyor yada anlamak istemiyo off " Demek muratla birlikte olan her gece 1'lere kadar eve gelmemesinin sebebi sensin.Demek murat bu yüzden bana bu kadar soğuk davranıyordu.demek son 1 ay muratı görmememin sebebi sensin"dediğinde konuşmama izin vermeden "çık dışarı !"diye bağırdi.Tam çıkacakken "2 yıl öncede böyle birşey oldumu?"diye sorduğunda hiçbirşey söyleyememiştm.Doğru söylüyordu çünkü.Cevabımı anlamış olucakki tokat atmıştı.Bana iğrenç bir şeye bakıyormuş gibi bakıp"yılların dostluğu boşunaymış.2 yıl öncede sırtımdan bıçaklayan kişi senmişsin.Hiçmi utanmadın .Hiçmi bir nebze bile olsa sevmedin beni.Meğersem 5 yıldır koynumda yılan besliyormuşum."işaret parmağıyla kapıyı gösterip "çık dışarı,defol git burdan!"diye bağırınca umursamaz bir tavırla dışarı çıkmıştım.Sanırım bundan sonra görüşmeyecektik.Görüşmesek daha iyi tabi

Açmanın ağzından

Camdan 30 dk önce koşarak dışarı çıktığım eve bakıyordum.1 kaç dk sonra can gelmişti.Elinde dosya vardı.Dosyayı elinden alınca yine gözlerim dolmuştu."selda teyzeye söyliycekmisin"Bunu çok düşünmüştüm.Ama kesin bir cevap daha bulamamıştım.%90 söylememe tarftarıdım.Söylersem boşanma ihtimalleri çok yüksekti.Daha öncede böyle bir olay yaşanmıştı çünkü."Galiba söylemiycem.Söylersem boşanma ihtimalleri çok yüksek burçin zarar görsün istemiyorum"Okulun önüne geldiğimizde arabayı durdurmuştu."Kanka çok sağol "dedim.Kolumu sıvazladı ve gülümsedi."Prensesime selam söyle"dedinde "tamam söylerim"dedim.Anneme bu olayı anlatmıycaktım.Yinede yanına uğramak istedim.Odasına girdiğimde ağlarken kutunun içine eşyalarını dolduruyordu."noldu neden toplanıyorsun" deyip odasına girdim."Demek selma ile murat birlikteydi ve sen bunu bana anlatmadın.İzmire annemin yanına gidicem sadece peri  ve ben.Seninde babandan farkın yokmuş.Baban beni aldattı.Sende ona çomak tuttun" demişti .Ne yani beni istemiyormuydu."beni 5 yıldır bir kere olsun sevmedin zaten. Asıl ben senle gelmek istemiyorum.Hangi cehenneme gidersen git üvey annecim"dedim ve dosyamı yere atarak odadan çıktım.
   

Sanırım bölümleri kısa yazıyorum ama ilk kitabım olduğu icin fazla uzun yazamıyorum sizce ilk kitaba göre güzelmi yorum yaprsanız çok sevinirim

Bir B'aşk'A HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin