5.bölüm-Sanırım sakar şakirim

73 14 7
                                    

Selam arkadaşlar batunun şaşı baktığı halini multi'ye koydum.Zaten bölümü okuyunca anlıycaksınız demek istediğim yeri.

Sabah uyandığımda ilk iş olarak saate baktım.Hiiihhhh saate bak 10 olmuş.Artık çalışan bir kadın olduğum için yataktan apar topar kalktım.Benim canım arkadaşım kıyafetlerimi yerleştirdiği için dolabın kapağını açtım.Ne giysem diye düşünürken zaten geç kalmıştım. bu yüzden etek giymek istedim.Turkuaz renginde mini bir etek giydim.Üstümede straplez beyaz bir bluz giydim.Beyaz kalın bir kolye taktım.Ayakkabı olarakta turkuaz renginde yazlık kalın topuklu bir ayakkabı giydim.Çanta olarakta bez, işlemeli bir çanta aldım.Saçımı açık bıraktım.

Evden koşa koşa durağa gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Evden koşa koşa durağa gittim.Otobüs geldiğinde bindim ve yer olmadığı için ayakta beklemeye başladım.Otobüse roman bir kadın bindi.Sonrada elindeki sallayarak oynamaya başladı.Güldüm"abe gençler oturmayamı geldik"dedi göbek atarak.Bende"ayakta duruyorum zaten"dedim.Espirik olsun diye.Teyze birden somurtmaya başlayınca tüm otobüs gülmeye başladı.Teyzede gülmeye başlayınca bende göbek atmaya başladım.Otobüstekinler el çırpıyordu biz teyzeyle karşılıklı göbek atıyorduk.İneceğim yere gelinde"teyzecim sen kendin oyna ben gidiyorum"dedim otobüsten indim.Sabah sabah keyfim yerine gelmişti.Geç kaldığım aklıma gelince koşa koşa gittim.Kafeden içeri girince nefes nefese kalmıştım.Fazla kalabalık değildi.Batuhan"selam"dedi.Belimi doğrultmadan yaşlı teyzeler gibi konuşup"ve aleyküm selam nasılsın evladım"dedim.Güldü.O gülünce bende güldüm."teyzecim huzur evi alt sokakta"dedi."Teyzecim dedin"dedim.Belimi doğrultuk yüzüne baktım.Göz kırpamadığım için 2kaşmıda birkaç defa havaya kaldırıp indirdim.Saçlarımı savurup dönücektimki birisine çarptım."Aaa burnum!"diye bağırmaya başladım.Batuhan burnuma bakmaya çalışırken furkan özür diliyordu.Refleks gereği gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı.Buse teyze elinde buzla yanıma gelmişti.Buzu batuhana -artık batuhan demiycem batu diycem-verdi.Batuda burnuma koydu.Buzu koyunca irkildim ve geri sıçradım.Batu bileğimden yakalamıştı ve "kaçmak yok bu buz o burunda duracak"deyince güldüm."tekerlemeye benzedi"dedim.Oda güldü.Salon kahkaha attı.Tamam çok iğrenç."hadi kalk hastaneye gidelim"dedi."yok yok hiç gerek yok"dedim."İtiraz istemem"dedi.Bende zorlamadım ama gitmek istemiyordum nedense.Galiba çocukluk yapmamak için kalktım.Kafenin önündeki arabasına bindik.

Hastanenin önüne gelince istemiye istemiye arabadan indim.Batuda inince arabanın kapılarını kilitledi.Çok cool bir şekilde yanıma geldi.Hastaneye doğru yürümeye başladık.Yan taraftaki bir genç topluluğu bana bakıyordu.Batu"niye bu kadar kısa giydin?ağzına düşücekler şimdi"dedi."Ne o kıskandınmı"dedim.Kıskanabilirsin sıkıntı yok gerçide.Bunu ona şöyliycek kadar cesaretli değildim."yoo ne kıskanması ya ne alaka"dedi."kel alaka"dedim."sen espiri yapmadan duramuyormusun.Yemin ediyorum iki günde verem oldum"deyince kahkaha attım."Kızım yolun ortasında bağırarak gülmesene"dedi.Cinsiyetimle hitap ettiği için sinirlenmiştim.Lise 1'e giderken matematik öğretmenimiz argo kelime kullandığımızda ve cinsiyetimizle hitap ettiğimizde çikolata cezası veriyordu.O yıldan sonra bana kız denmesinden hoşlanmam."efendim ne dedin duyamadım"dedim bağırarak.Ağzımı kapayıp iteliye kakalıya hastaneye sokmuştu beni."Sen niye bağırdın öyle?"dedi."Boşver sonra anlatırım"dedim.Yukarıya çıkmak için merdivenlere yöneldiğimde"niye merdivenden çıkıyosun asansör varken"dedi.Hastalığımın olduğunu söyleyip söylememek arasında kaldım.Ama ona güvendiğim için söylemeye karar verdim ve "klostrofobi"dedim anlamasını umarak.Bakalım batu zeki çocukmu?"tamam o zaman yukarda görüşürüz"dedi ve asansöre bindi.Öküze bak ya.Zeki olmuş ama insan olamamış.İnsan 'tamam o zaman merdivenlerden çıkalım'der.Aşk yeniden'deki mukaddes gibi elimi havaya kaldırıp boşver deyip salladım.Gülerek merdivenleri çıktım.Batu merdivenlerin karşısındaki duvara yaslanmış beni bekliyordu."yıllar oldu saçın beyazladı hala merdiven çıkıyorsun ya hu.Kaplumbağalar bile daha hızlı"dedi."hahaha"diye sahte bir gülüş attım ortaya.Ama yakalayamadı.Tamam kötü espiriler yapıyorum ama elimde değil hayat felsefem bu.Karşıdaki resepsiyon'a pansuman için sıra varmı diye sorduk.Şansımıza pansuman yapan doktor boştaymış.Perdenin arkasındaki yatağa oturdum ve doktorun gelmesini bekledik.Doktor geldi ve"sorun nedir?"diye sordu."Burnumu çarptım"dedim.Kafasını salladı.Burnuma dokunmaya başladı.Fazla acımamıştı ama refleks gereği bağırdım"aaa"."Kırılmamış ama biz yinede bir pansuman yapalım"dedi.Başımı salladım.

Bir B'aşk'A HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin