umut

8 1 0
                                    

Hepsinin bir başlangıcı olacaktı bu başlangıçta yeni tanıştığım arkadaşım Nisan bana yardım etti. Onları unutmama değil yeniden sevmeme. Nisan, benim tek arkadaşım olsada o benim canım ciğerim olmuştu. Onla vaktimi geçirirdim. Yeni okulum yeni arkadaşlarım yeni çevrem derken hayatımın yarısı uçup gitti. Ta ki eski arkadaşlarımı göresiye kadar.
  Beni görünce sevinen arkadaşlarım şimdi suratsız olmuşlardı. Kimin sesi çıkardı ki buna. Onlara bakacak yüzüm yoktu ama sanki onlar bir hata yapmışlar gibi yüzüme bakmıyorlardı. Sadece sessizce yanlarından süzülüp geçtim. Arkamdan konuştular mı bilmiyorum ama mutlaka konuşmuşlardır. Birden aklıma o eski günlerimiz geldi. Beraber parklar oynar, sallanırdık. Tartışırdık. Ama hayat her zaman yüzümüze gülemez değil mi? Ben kendi kendime konuşurken arkamdan biri gözlerimi kapamıştı. Beni affettiniz değil mi ? Yaşasın! !! Bak Tarık sen misin? hey kızlar ! Hadi ama inat etmeyin özledim sizi ne olur !
- Eymen :Kusura bakma hevesini kırmak istemezdim ama ben Eymen

- Yağmur : ufff Eymen senin yüzünden içimi dökecektim bir de oturmuş beni dinliyorsun hayret bir şey .

- Eymen : Özür dilerim ama çok garip değil mi sen bu kadar kötü bir yalan söylemişsin bu arada sen ne yalan söyledin ki?

- Yağmur : bende zaten eve gidiyorum . Geç kalmıyayım yoksa ödevler bitecek gibi değil görüşürüz .

- Eymen : Ama Yağmur bir şey sormuştum .

Eymen sonra içinden ; garip kız ama niye kaçtı ki benim bu yalanı bulmam lazım enazından onun için.
Bu sırada Eymen 'ın yanına Sıraç gelir .

- Sıraç : Yine ne söyleniyorsun içinden

- Eymen : Hiçççç öyle işte şarkı falan

- Sıraç : Sen ve şarkı yeme beni söyle hadi yine yağmur meselesi mi?

- Eymen : yine derken?

- Sıraç : Yeme beni Yağmur ' a deli gibi aşıksın ama bana bakmaz diye açıklıyamıyorsun bunu sen hariç herkez biliyor. Onun gözüne girmek için onun arkadaşlarınla konuşup barıştırmaya çalışacaksın .

- Eymen : Vayyy canına Dök ıçini abi Dök dök . Saçma saçma konuşma öyle bir şey yok maşallah taş gibi çocuğum istesem dünyanın en güzel kızıyla da çıkarım da işte canım istemiyor kız havalanır falan diye yani

- Sıraç : Eymen abi yapma kim  baksın sana tamam taş gibi çocuksun da dünyanın en güzel kızı daha seçilmedi bile yani hem doğru söylüyorum abi işte

- Eymen : Uzatma abi ben eve gidiyorum.

Ah Be eymen bir de kabul ettirsen kendine ama aşk işte
Vayyy be Eymen bile birine tutuldu biz atılmayı bekleyen çöp gibiyiz yaaa neyse belki bir gün bizimde olur.
 

YAZSAM ROMAN OLURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin