Гледна точка на Луй
Най-накрая мога да я попитам това , което искам от толкова отдавна. Бях готов ! Самодоволна усмивка се появи на лицето ми.-Ще питаш ли?-попита тя като ме гледаше втренчено.
-Ъмм....-това е трябва да кажа- Щ-ще ми станеш ли гадже?-докато го казвах мисля , че се изчервих , мъничко.
Гледна точка на Кендъл
Ооооммммгмггг. Луй ми предложи, не мога да повярвам..... това не се случва на мен. Толкова много го харесвамм .... тези сини очи.... още не мога да го възприема. Не очаквах той да ми предложи. Това беше толкова нереално - на парти сме , аз съм пияна , целувах се с Хари, той ни видя , но ми предложи. Това е толкова сладко....Охх , толкова много го обичам.... Това е като в приказките , е не точно , но нищо....Започнах да се изчервявам и мисля , че вече трябва да отговоря.
-Да.-казах.
-Какво? -попита той. О, боже много съм зле.... не знам колко време съм стояла , че да забрави.
-Ще бъда твое гадже.-промълвих аз... и го целунах по бузата.
-Тогава хайде да влизаме вътре, защото май ти е студено.-каза той и хвана ръката ми. Беше толкова топла. Запътихме са към големите врати, обградени от много пияни тинейджъри.
Гледна точка на Луй
Тя прие... толкова съм щастлив. Не очаквах този отговор , но тя прие. Много бързо се влюбих в нея, а най-хубавото е , че ще учим в един колеж... ще я виждам постоянно.Хванах я за ръката и й предложих да тръгваме. А тя само ме последва. Запътхме се към големите врати , обградени от много пияни тинейджъри.
Когато влязохме вътре. Видяхме Хари , Зейн , Лиам и Найл , които си говореха с още няколко човека.
-Луй?-попита Кендъл.
-Да?-отговорих.
-Ъмм , може ли да отида при момичетата?-попита тя. Как може да ми пита това? Тя нормална ли е. Разбира се , че може , аз да не съм и шеф. Това, че сме гаджета , не означава , че трябва постоянно да е при мен. И тя има приятели.
-Разбира се.-отговорих аз и я целунах по устните.
Гледна точка на Кендъл
Ооо , той каза да. Мислех , че ще се нацупи. Когато ме целуна по устните, той отиде при приятелите си и аз тръгнах при моите.
YOU ARE READING
Never Forget Me
FanfictionМомичето стоеше в прегръдките му и плачеше. Имаха само няколко минути да се видят... Те щяха да дойдат и да я вземат от него. -Никога не ме забравяй.-каза тя, обляна в сълзи. -Обещавам , че ще те взема и нищо няма да ти се случи...Обичам те!-промълв...