Autor: Okay, sa curga intrebarile.
De la FlorinaTomescu: 1)Pentru Motan Noir: Cine ai vrea sa fie Buburuza?
A: Aaaa, staai trebuie sa ma duc la baie.
*ritualul acela magic cu lumini care si-l imagineaza*Mn: M-a chemat o domnita la ananghie? A, pai nu stiu cine Bugaboo a mea dar sa fie oricine inafara de Chloe.
M: Nu sunt Bugaboo a ta! Aaadica vreau sa zic caa....aaa... *fuge sus*
Mn: Okay...?
2) Pentru Marinette: Parintii tai sunt chinezi?
M: Sincer, niciodata nu m-am interesat dar presupun ca da.
3)Pentru Marinette: Cand le vei spune tuturor adevarul?
M: C-c-ce adevar? Eu? N-n-ascund nimic. De ce ma priveste lumea asa? A-a-a-aa...
Al: *poker face*
4) Pentru Adrien: Daca Marinette ar fi Buburuza, ce ai face?
A: Pai cred ca ar fi ok, nu m-ar deranja dar asta ar fi imposibil.
M: D-de ce spui asta?
A: Paai, Bugaboo este curajoasa, indrazneata si frumoasa. Tu esti destul de timida dar frumoasa.
M: *in soapta* M-a facut frumoasa... *viseaza cu ochii deschisi*
De la Raluacular: 1) Pentru Marinette: Ce ai face daca Motan Noir ar fi Adrien?
M: Umm, c-ce?!?
A: Ce? De unde stii? A-adica...
Autor: Ii raspunzi fanei tale azi?
M: Umm...p-ai presupun ca ar fi okay...dar n-nu m-ar deranja fiindca eu nu sunt Buburuza si nu -ar afecta dar astfel s-ar intelege de ce el se crede cel mai frumos si are aceiasi ochi verzi si parul auriu....*se gandeste la asemanari*
A: *Zambeste foooarte panicat*
M: Eh, se pare ca nu vom stii niciodata.
T&P: *epic palm face*
2)Pentru Adrien: Care e cea mai mare dorinta a ta?
A: Pai sa aflu cine e Buburuza iubirea mea....
M: *roseste puternic* N-nu, trebuie sa pastrez secretul, trebuie sa pastrez secretul...
3) Pentru moi: Ce erou ai vrea sa fii daca ai fii in serial?
Autoare: Umm, niciodata nu m-am gandit la asta. Dar presupun ca as vrea sa ma transform ori intr-un lup sau panda :>
De la emmasuper: 1) Pentru Motan Noir: Cum te-ai simti daca Chloe ar fi Buburuza?
A: Cee???
C: Da iubire, nu ti-ai dat seama? Eu sunt Buburuza! Iubirea vietii tale!
B: Aham, intrerup ceva? De ce minti Chloe? Esti doar "fetita lui tati" altceva nu stii.
C: CUM INDRAZNESTI!? NU MAI SUNT FANA TA NR.1 SI VWI REGRETA ASTA!
M: Seegur...
De la Miraculous_CatBug: Pentru moi: Care e ship-ul tau preferat?
Autoare: Se poate spune ca pe toate le ador? Nu? Okay. Cred ca aleg LadyNoir.
De la Twila-Twila: Marinette ce crezi despre Motan Noir?
M: E incapatanat, increzut, totimpul crede ca poate avea ce vrea de fiecare data.
A: Chiar asta crezi despre el? *fata trista*
M: Chiar asa.
De la EmmaSunLight11: 1)Ce reactie ar avea Marinette cand ar afla ca Adrien e Motan Noir?
M: O.o
A: D-de unde stii?
Autor: Da'ce, toata lumea va stie identitatile secrete si voi nu? Cat de chiori puteti fi sincer, daca Buburuza nu ar avea masca ti-ai fi dat seama imediat ca ea e Marinette fiindca nici parul sau vocea nu e schimbata iar tu Adrien la fel. Zau acum, cat de greu in pana mea a fost sa va dati seamaa?
Fandom: *epic palm face*
De la Andreea_coptu24: 1)Pentru Marinette/Ladybug/Adrien/Chat Noir: De ce nu puteti vedea ce e in fata ochilor vostri?
M: Am raspuns sus la asta.
A: Intradevar Bugaboo.
M: *poker face*
De la AlexandraGeorgiana76: 1) Pentru Motan Noir: De ce nu-i spui Buburuzei ce siimti pentru ea?
Mn: Acum stie.
De la Ioana412005: Daca ai intra in serial ce ai face?
Autor: As ajuta Parisul, fiecu un kwami sau fara.
Al: Stai ce? Asta e un serial?
Autor: Pai da, ce credeai?
M: Viata mea nu mai are sens...
N: Adica nu suntem reali?
Autor: Nope, dar mi-as dori tare mult.
Toata lumea: -_-
Okay, repet ca-mi cer scuze ca am intarziat atata cu Q&A-ul dar l-am pus intr-un final.
Vreau ca (,) capitolul urmator sa fac un concurs si il voi posta azi.❤️Marinette❤️
CITEȘTI
Miraculous Official Fanclub Romania
FanficAcesta este primul fanclub Miraculos din Romania, plin cu concursuri, poze, Q&A-uri, detalii picante, alte chestii care vi-le imaginati voi si eu nu intr-un fanclub in toata regula. Deci cred ca trebuie sa ma prefac seriosa. Incerc. Pana cand imi va...