3 Years Of Miraculous?

219 15 2
                                    

Gosh, nici nu stiu de unde sa incep.

Anul acesta nu voi mai face ceva special, ma voi rezuma la acest capitol ridicol de lung.

Miraculous m-a ajutat mult intr-o perioada mai sensibila din viata mea. M-a facut sa imi dau seama ca (,) chiar nu trebuie sa renunti la visurile tale, iar eu nu sunt tocmai genul de persoana care sa creada toate rahaturile de citate pozitive de pe net.

Inca de cand aparuse eram obsedata de el, in adevaratul sens al cuvantului. Faceam atacuri de panica cand vedeam ca nu mai sunt episoade, ascultam non-stop opening-ul si ma facea sa zambesc indiferent cat de prost dispusa eram. Tin minte ca il ascultam cu o colega in pauza, doar ca nu observaseram ca profa intrase in clasa iar noi cantam ca descreieratele pe acolo :)))))))))

Totusi, de cand cu pauza asta de vreo 2 ani intre sezoane s-a mai stins flacara aia, oricat as fi incercat sa o tin. Si fiindca multi din cei vechi au renuntat, acum fandomul din Romania are multe de suferit, in mare stricat din cauza pustoaicelor de 11-12 ani care se cred mari scriitoare si plagiaza aceeasi carte incontinuu si incontinuu. Daca tot incerci sa faci o carte macar pune-ti sufletul in ea si sa iasa ceva original! E normal sa nu iasa ceva bun din prima, dar incerci sa evoluezi pana ajungi la nivelul dorit. Poti fi o scriitoare buna si la 8 ani daca stii cum sa faci o carte.
Parerea mea cel putin  ╮(─▽─)╭
Nici eu sunt sunt sfanta si probabil nu as avea de ce sa va critic. Nici eu nu am facut chestii prea originale si actiunea e plictisitoare, lunga si prea detaliata. Trebuie sa le editez dar m-am cam dat batuta iaR VOI SA NU FACETI CA MINEE EDITATI-VA CARTILE SI SLEFUITI DIAMANTUL ALA POSTAT DIN LUCRARILE VOASTREEE.

*calm*

Totusi, azi serbam cea de-a treia aniversare a serialului nostru favorit si nu am putut sa NU postez. Poate nu mai sunt asa obsedata dar inca sunt o fana si sper ca asa va ramane si peste ani. Sper ca nici voi nu v-ati pierdut speranta pe drum ca va trimit inapoi dupa ea (ง'-̀'́)ง

In rest chiar nu stiu ce sa mai zic asa sufleteste si traumatizant. Miraculous va fi mereu o parte din mine si voi incerca pe cat posibil sa repar acest fandom. Daar singura nu voi reusi mare lucruu *tuse* help *tuse*

Ma bucur ca, de vreme de cititi capitolul asta inca mai aveti cartea mea in biblioteca voastra nu?
Nu cred ca o sa mai revin asa curand, mai nou as vrea sa ma axez pe cele o mie de carti din ciornele mele si sa sper ca le voi posta candva, sa imi continuu ff-ul cu AoT si sa imi tin inspiratia in lesa sa nu mai plece niciodata. Dar mersi de incredere ( ´ ▽ ' )ノ

Si vreau sa va mai spun un lucru:

LA MULTI ANI MIRACULOUS! 🐞🐱🎉








❤️Marinette❤️

Miraculous Official Fanclub RomaniaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum