Her ne kadar neler olup bittiğini anlamasam da kötü bir şeyler olduğunu ve bunun tek çözüm yolunun ben olduğumu sezinlemiştim.Babama neler olup bittiğini anlatması için sorar gözlerle baktım.Anlamış olacak ki annem ve ağabeyimden bizi yalnız bırakmalarını söyledi ve yanındaki koltuğa eliyle vurarak oturmamı söyledi.Oldukça meraklanmıştım aklıma sürekli kötü şeyler geliyordu.Kötü düşüncelerden sıyrılıp koltuğa oturdum ve neler olduğunu öğrenmek için kulaklarımı babama verdim.Sesinin titrememesi için elinden geleni yaparak konuşmaya başladı. "Güzel kızım Alya'm bir talibin var eğer sen de kabul edersen,olumlu bakarsan senin de bizimde hayatımız kurtulacak" dedi. O an kısa süreli bir şok geçirsem de hemen aklıma deli sorular geldi ve güçlükle yutkunarak babama döndüm."Baba benim daha okulum var ama? "Kızım zaten sen tamam desen de ben seni okulun bitmeden evlendirir miyim? Ben babasıyla konuştum o da aynı fikir de zaten" dedi. Babamın öyle bir hali vardı ki benim bu yuvadan uçmamı asla istemiyordu fakat bir yandan da mecburdu sahi benim evliliğim nasıl ailemi de kurtarıyordu? "Baba tamam ama benim evliliğimin sizlerle nasıl bir alakası var sizi nasıl kurtaracağım ki ben? " "Kızım şimdi bana teker teker soruları sorma da ben sana tüm olayları baştan sona anlatayım." dedi. Aslında böylesi daha mantıklıydı kafam o kadar karışıktı ki en mühim soruyu sormayı bile unutmuştum ben kiminle evlenecektim? Babama dinliyorum şeklinde kafamı salladım ve anlatmasını bekledim."Kızım bu gün yanıma Aras oğlumun babası Sedat bey geldi." demesiyle şuan kötü bir şeyler olduğunu anlamıştım.Babam devam etti. "Oğlunu artık bir yuva sahibi olmasını bir düzene girmesini istiyormuş.Evliliğin ona yarayacağını evlendiği kişinin onu çekip çevirip adam edeceğini düşünüyormuş." dedi. Sanırım Aras beyi çekip çevirip adam edecek kurban bendim şuan bunu anlamıştım. "Bak kızım biliyorum Aras hakkında ne gibi şeyler düşündüğünü ama hemen kestirip atma biraz düşün olur yönüne bak. Sadece şunu bil ki maddi olarak her şeyin babanın evinden bin kat iyi olacak.Durumları fazlasıyla iyi zaten sen bir evet desen Sedat bey sana her isteğin şeyi bırak dünyaları alacak.Bilirsin seni çok sever bu yüzden de gelini olarak seni seçmek istemiş tabii sen de kabul edersen yani.Hem Sedat beyin çok yakın bir arkadaşının da bir pastahanesi varmış beni de oraya götürecek bende orada usta olarak kendi işimi yapacağım.Kızım gel ne olursun olumlu düşün sana yemin ediyorum kendimden çok seni düşünüyorum. Hem bir bakarsın Aras kötü biri değildir,belki dışarıda böyle olmak zorundadır evlenince kendi evinde eşiyle birlikte olunca çok iyi biri olur belki de bunları da düşün ve öyle karar ver kızım.Sen olumlu bakarsan her şey güzel olur ne hissettiğini ne düşündüğünü bana anlat çekinme ki bende ona göre hareket edeyim hem siz daha birbirinizi hiç tanımıyorsunuz bile tanışın konuşun görüşün öyle karar verin birbirinizi seversiniz elbette insansınız sonuçta... Aşk ve sevgi insanın en çok muhtaç olduğu bir insan için fazlasıyla önemli ve gereklidir."Babamın bu konuşmasından sonra asla olmaz dediğim bu işe az da olsa sıcak bakmaya başlamıştım. En azından şöyle düşünüyordum sabah gider akşam gelir bende istediğim gibi keyfime bakarım gezerim tozarım alırım satarım kimse karışamaz.Aslına bakacak olursak Aras'da fena halde yakışıklı ve çekiciydi.Şimdi benim bir evet dememle tüm mahallenin peşinde koştuğu karanlıkların adamı Aras benim kocam mı olacaktı? Yok daha neler!!! Beynime gönderdiğim bu iletiler karşısında beynim fonksiyonlarını kaybedip beni cevapsız bıraktı. Babama bu işin olaru var,sizin için bunu yapacağım dercesine gülümsedim. Gülümsemem de ki bu ileti babamı fazlasıyla mutlu etmiş olacak ki biraz önce göz yaşından ötürü parlayan gözleri şimdi mutluluktan parlıyordu.Babama "Babacığım dediğin gibi hemen kestirip atmıyorum biraz zamana,düşünmeye ve Aras'ı tanımaya ihtiyacım var.Bu evlilik basit bir şey değil ben sana hemen evet yada hayır diyemem bu yüzden biraz düşünmeye ihtiyacım var" dedim. Babam bu düşüncemi anlayışa karşılayarak "Sen bilirsin kızım" dedi.Aslında bu mevzuyu tek başımda kafamdaki deli sorularla çözmeye çalışmak oldukça zor olacaktı bu yüzden arkadaş candır her bir şeydir diyerek Ceren ve Çağlayla buluşmaya karar verdim. Çağlanın ağabeyi de Aras'ın grubumdan olduğu için Çağlanın Aras'ı çok daha iyi tanıyacağını ve akşamın bu saatinde evleri tek boş olan kişi de o olacağından dolayı Çağlanın evin de toplanmaya karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK AŞK OYUNU
RomansaLanet olsun fakirlik lanet olsun sana! Oysa tüm bunlar ailem daha iyi daha güzel bir şekilde yaşasın diyeydi ta ki kendi hayatımın yandığı hatta küllerinin avuçlarımda olduğunu görene kadar... Bir insan hem tüm pislik işlerle uğraşıp hem de nasıl b...