Mr.Sado VS Miss Doraemon!

46 2 0
                                    

Hujung minggu ni , memang membosankan bagi Aira,yelaa nak keluar malas la pulak,terperap je lam bilik.Kalau hujung2 minggu camni tidur memang best,alaa macam la mama tu nak kasi,sikit2 memekak je depan pintu bilik.Haish bosan la camni, nak layan Running Man pon,dah banyak sangat episod ulang je,sampai boleh hafal skrip la katakan.Kalau nak layan Filem 'MUNAFIk' haa ni memang tak la,macam la berani sangat,entah2 kalau layan cerita ni, rasanya tidur malam kena pergi tidur bawah ketiak mama.Seram Dorrrrr ! Tetiba Fon Samsung J1 yang sememangnya di atas katil tidak diganggu oleh sesiapapun telah berbunyi dengan nada whistle.

From Irma :
We ko kat ne ? Teman aku bli brang jom.
[08.00 pagi]

To Irma :
Ko datang ambik aku kat umah.
[08.02 Pagi]

From Irma :
Ok My Princess ! Dalam masa 30minit aku sampai.jgn lambt!!
[08.03pagi]

Terjegil mata aku terkejut punya pasal dalam masa 30minit dia sampai ?Dia ni kaki drift kereta ke apa?Ke datang dengan superbike nak cilop-ii je.Ke terbang? !ok aku comfius!

Usai bersihkan badan ,terus aku mendapatkan almari baju untuk memilih satu per satu baju yang nak di pakai ,bukan boleh pakai sesuka hati jer,kena ikot mood derr nak pakai baju warna-ii apa ni huhu ! Cerewet betul nyerrr .Sapa dapat menantu cam Aira Afina ni hush ! Tak tahu laa Hahah

' Satu '

' Dua '

' Tiga '

' Empat '

' Lima '

" Haaa ! Baju ni cantik ,sesuai ler ni " aira bercakap sendiri ,sampai yang kelima baru memikat hati dia haha cerewet betul !

Selepas siap kan diri dengan ' express ' nya terus aku keluar dari bilik dengan mengenakan baju kurung pahang dan berlilit-ii shawl atas kepala untuk dapat kan mama di ruang tamu.Okk memang susah la nak tengok Aira Afina anak Dato' Affendi pakai seluar pergi jejalan k,sebab dia memang tak suka pakai seluar ! Kalau nak pakai pon time kolej buat hari sukan o pergi tarian Zumba!k continue .Yer laa nak keluar mesti la kena jumpa mama,!babah ke office humm ok la smbung ,xkan nak main sergah je keluar , tak pasai-ii keluar tak bagi balik rumah dah .Omegad ! Tak boleh bayangkan oii !

" Mama I'm So sorry , tak bagi tahu awal-ii yang Aira nak keluar harini . Mama Kasi Tak ? " Ehh pandai pulak aku bedrama dengan mama,comferm ler bagi dah pkai cantik-ii ni .

Mama pandang aku pelik , dan pandang atas bawah .huish ! Mama ni dah kenapa , nampak aku ni cam ratu cantik ke harini .Oh mama ! Beruntung lah dapat anak cam Aira ni hahah .

" Aira keluar dengan sapa ? " haa ok , sekarang mama dah macam polis pencen nak soal siasat haha.tak pe lah untuk kebaikan kau juga Aira oii .

" hee , macam biasa la ma..keluar dengan irma " aku senyum terus peluk bahu mama .

" Irma ke boypren baru " Pandai pulak mama mngusik aku .hish !

" Ehh mama ni dah kenapa ? Kan mama pon tahu yang anak perempuan mama ni tak de nye nak berboypren-ii ni ,waste my time ler mama " balas aku sambil memucungkan mulut kena usik dengan mama.

" Hahaha ! Kenapa dengan Aira , sakit mulut ke memucung dekat 9 inci dah panjng dia " mama kenakan aku lagi , ish mama ni kan siap ketawa berkekek lagi .

" ish mama ni suka kene kan Aira , dah ler .Aira nak tunggu kat luar , nanti si Irma datang membebel sebakul katanye lambat " aku terus tukar topik perbualan , yer laa mama ni suka usik aku .

" yer la sayang ! Cakap kat Irma mama kirim salam , pandu kete tu elok-ii . TAKE CARE ! " okk tu pesanan khidmat berhati-ii di jalan raya daripada mama aku .hahah !

Mr.Sado VS Miss Doraemon.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang