Mr.Sado VS Miss Doraemon!

17 1 0
                                    

Ramai orang di cafe untuk mengisi poket perut mereka dan tak lain tak bukan Irma jugak yang ad dalam sebuah cafe khas untuk peljar-ii menikmati juadah.Pelbagai 'trend' pakaian yang pelajar-ii kenakan.humm diaorang ni datang nak belajar pon bagai nak ke Mall.huh ! Tapi tak apalah diaorang punya cita rasa kita tak boleh nak halang.Ok laa sedang asyik termenung dan termenung dan lagi termenung dan terus termenung Si Irma ni
Tiba-ii ! ! Tren ten ten ! Hahaha

" Assalamualaikum " Aku terus sergah Si Irma yang asyik mengelamun ja hahah ! Ok trkjut gila dia .

" Opss Mak kau baling batu aduh sakit " Hahah Irma melatah rupanya haha!

" haaa ape-ii ? Jawab ler salam aku tu dlu "

" huh ! Waalaikumusalam ,nasib baik takde lemah jantung "

Berkekek aku gelak kenakan si Irma , melatah rupanya mak cik ni hahha ! Mengelamun panjang gila kau haha !

" haa gelak kan aku , dah ler lambat "

" haha ! Ok-ii i'm so sorry my gorgeous girl. Kau melatah er ? Pandai kau melatah " terus aku gelak besar kenakan si Irma.

" kau ni ! Dah-ii la gelak kan aku tu ! Kau buat apa dalam tandas lama sangat ? "

" hermm .. aku jumpa cousin aku tadi , tu ler lambat " jawab aku.

" cousin ? Cousin kau lelaki yang sebaya dengan kita tu kan "

Aku cuma angguk iya kan je,sambil aku sedup air dengan straw.

" wait-ii tapi dia junior kan ? "

" ye laa " ehh si Irma ni dah kenapa? Tnya macam polis soal siasat penjenayah la pulak.

Irma terus sengih .

" kau dah kenapa? Jangan cakap apa yang telinga aku tak nak dengar k " okk Aira Afina dah bagi warning ! Jangan suka kat cousin aku dh laa.

" Maaf sis ! Tersuka Tanpa Sengaja " Berkekek Irma gelak .what ! Dia suka kat sepupu aku ! No way ! Aku tak benarkan anak Pak Usu aku tu bercinta dengan gadis bandar.Si Aril sepupu aku ni nak belajar bukan nak cari jodoh cik Irma oii ! Huh hanya mampu ckap dalam hati jer !.

" U can dreaming , But Not reality " tekan aku dengan ayat reality !

" tapi kenapa ? "

" Dia datang nak study bukan nak menggatal , dah jom la nt lambat masuk kelas pulak " terus aku heret tangan Irma sebelum dia buka mulut tuju kan soalan yang aku mals nak jawab.Boleh ganti Mama si Irma ni !

Si Aril cousin aku ni , dia pendiam.Then susah la nak borak dengan dia ni .Dulu time kecik rapat giler-ii dengan dia .Dia dari keluarga yang susah , anak sulung daripada 5 beradik,Ayah dia hnya nelayan ,mak dia seorang suri rumah,diaorang kais pagi makan pagi , kais petang makan petang ! Kadang-ii tak makan .Aril seorang anak dan abang yang bijak pandai , dia memang pandai kot.kalah aku ! K merendah kan diri jap.Dia cousin aku sebelah mama.Babah yang tolong family dia untuk tampung kehidupan mereka,dan babah la yang masukkan dia ke kolej yang aku belajar.Babah yakin yang Aril mampu mendapat pointer yang tinggi ! Dia menetap di hostel , babah nak kan dia tinggal di rumah kami , tapi dia taknak,dia ckap taknak menyusahkan babah dan mama.

Aku ,Mama, Babah je yang tinggal di Mahligai ni ,abg aku yang satu-ii nya abg aku dan sedara sekandung aku tu ,tengah belajar dia Universiti Oxford London ! Ambik jurusan Binaan ! Okk dia ambik sama dengan Babah ! So aku memang tak la nak ke luar negara , sebab tak nak laa ,tak nak berjauhan dengan mama dan babah ! Universiti tempatan pon banyak , kenapa harus pergi negara orang kan-ii ? Humm ..

***************************************************************

Samsung J1 aku berbunyi nada 'Albi Nadak',mintak untuk di jwab panggilan si pemanggil .!

Mr.Sado VS Miss Doraemon.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang