Mr.Sado VS Miss Doraemon!

19 1 0
                                    

Pagi hari lagi ramai pelajar perempuan bersorak-ii bergedik-ii tak tentu pasal , dah kenapa? Aku yang baru menapak kaki ke cafe pon dah pelik , ish ! Overdose betul laa diaorang ni .kes apa pulak duk bergedik-ii sakan ni . Hummm ! Okk , cari si Irma dulu ,weyh Irma manaa la kau ni ..hush ! Samsung J1 aku berbunyi nada whistle menandakan masuknya pesanan ringkas.

From Irma :
Kau kat mne ? Cepat sikit !!
[09.00pagi ]

To Irma :
Aku dalam cafe ni !
[09.02pagi ]

From Irma :
Datang dekat belakang sikit , aku ad sini !
[09.03pagi]

To Irma :
Ok Boss !
[09.04pagi]

Aku terus lajukan kaki untuk dapatkan si Irma di tempat yang di bagitahu tadi ,hadoii ! Belakang kot ! Laki ramai laa kalau belakang .sesampainya aku di belakang , mata galak lelaki terus usyar aku , nak jalan pon tak senng , aku hanya menunduk berjalan , ad yang bersorak bila aku datang , macam vip la pulak hahah ! Ok tak lawak ! Now aku malu derr !

" lambat nye cik kak ? " ujar irma.

" wak lu ! Pilih tempat belakang , lelaki dah ler ramai , asal kau pilih belkang ? " tanya aku pelik , tak pernah-ii duduk belakang.tiba-ii ambik tempat makan kat belakang adoii ! Buang tebiat agaknye!

" aku meluat tengok gang-ii perempuan bergedik di depan sana tu " jawab irma sambil mencebik bibirnya.

" ha'ah asal dengan diaorang tu ? Macam monyet lari dari zoo dah aku tgok time aku datang tadi "

" ade student laki masok kolej kita harini ,that why bergedik mengalahkan monyet dekat zoo tu "

" student lelaki ? Hensem sgt ker sampai tergedik-ii ? Alahai diaorang ni "

Irma mengecilkan matanya kat aku , dah la aku tengah minum ni ! Dia ni kenapa ? Haduh !

" ensem bak hang ! Segak kot , mata sepet , kulit putih , badan sado ,tegap , tinggi , rambut ala-ii korea , sekali senyum memang nauzubillah la memang terpukau la kau tahu tak , tu la ramai pelajar perempuan tergedik-ii kat dia " mak aii , panjang lebar minah ni explain kat aku ,tanya pendek ja , jawab berjelar-ii panjang nye.waduh-ii bikin crazy nih !

" laki tu layan tak dengan permpuan-ii yang tergedik-ii sgt tu "

" dia senyum jer , tapi nampak cam belagak jer , senyum pon cam tak ikhlas jer " jawab irma hampa !

" kau suka dia ? "

Melompong irma dengan soalan aku hahah ! Kau suka dia ? Hahah !

" rugi kalau tak suka ,tu pon kalau dia suka aku laa "

" herh ! Cakap pasai lain la , malas aku nak cakap pasai budak baru tu "

" humm yela " keluh irma.

***************************************************************

Ada sepasang mata sedang galak usyar aku dengan Irma berjalan sewaktu habis kelas , hadeh ! Laki ni asal ? Tak pernah tengok girls jalan ka apa ? Sampai macam tu sekali pandang orang .kee kau berkenan kat si irma ni , haa irma ada orang berkenan kat kau .hahah !

" excuse me ! Sis , ade orang kasi surat " ujar seorang junior perempuan dan belum sempat aku membuka mulut dia terus beredar dengan pantas .Aduh sapa bagi ni .

'    
   Assalamualaikum ! Saya nak nombor fon awak.
           
                                                    >Tony Ja<
                                                                                       '

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: May 25, 2016 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Mr.Sado VS Miss Doraemon.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang