Aramaya Devam

31 5 4
                                    

Çok geçmeden alışveriş buluşma v.b şeyler bitmişti. Bunlar Önemliydi çünkü o gizli kişiyi ararken onları unutacaktım yada onları üzerdim şimdiden halletmem iyi oldu ki o gizli kişiyi bulmanın vakti geldi. Akşamları yine çıkacaktım onun mesaj atmasını beklemek lazım saat gece 01.00 olana kadar beklemem lazım o zaman kadar film izleyebilirdim. Gözlerim kapanmaya başlayınca kendime gelmemin vaktini gördüm ve uykulu gözlerle saate baktım saatin biri geçmesiyle ayaklandım ayağa kalkmamla mesajın gelmesi bir oldu hemen elime fenerin ve telefonu alıp çıktım korkmuş olsam da kırmızı sınır çizgisini geçtim ve yavaş koşmaya başladım. Ona mesaj atmaya kara verdim attığım mesajla cevap gelmesi bir oldu demek oluyor ki bir sonraki hamleleri biliyor onu kaybetmemek için ama onda ayrıntıyı gözden kaçırmışım. Yemekhanedeki o küçük ışık sanki onu hiç görmemiş gibi yapıp yavaş yavaş parmak ucuyla yürüdüm içimden bir his onun tuzak olabileceğini düşünüyordu ama yine de bu onu bulmam için son şansımdı benim hakkımda benden fazla şeyler biliyordu ve bu beni çok meraklandırıyor.Kafamdaki şeyleri bir yana bırakıp yemekhanenin merdivenlerine yaklaştığımı gördüm. Kalbim öyle hızlı atıyordu ki onu görünce ne yapacağımı bilmiyordum. Yaklaştım ve gölgenin olduğunu fark ettim ama saklandım çünkü biriyle konuşuyordu. Ya ben yanlış duydum ya da doğruydu benim ismim geçiyordu ama tam net duyamıyorum. Duyduğum tek şey ''Evet hanımefendi dediğiniz gibi yaptım '' Belkide bu bir tuzaktı neyse biraz daha dinledim ama bir şey öğrenemedim sadece çocuğun yüzünü hatırlarım o da tam olsa bir şeyide düzgün anlasam. Neyse saklanarak arkasından takip ettim ve odasını öğrendim ve aydınlıkta yüzü daha netti sarımsı saçları renkli gözü hafızamda bu tipi ararken anladım ki bu bizim yan sınıftaki çocuk Arda odama gidip sıkıntılı bir uyku çektikten sonra hazırlanıp okula gittim. Tabi ki her zaman ki gibi dersi dinlemiyordum kimsenin umrunda değilim bu beni daha mutlu ediyordu. Bugün pek olaylı geçmedi şuan o hanımefendiyi ve Ardayı araştırmam gerek galiba tek gizlice konuştuğu yer yemekhane her gece yine gitmeliydim.......

Dediğim gibi yaptım gece yine mesaj gelmesini bekledim ve geldi çıktım ve yine oraya gittim oradaydı. Ama bu farklı bir kişiydi ve bu bir tuzaktı. İçimdeki ses arkamda diyordu ve baktığımda da tam oradaydı çırpınmayı denesemde boşaydı beni bayıltığını anladığımda çok geçti. Gözlerim zar zor açık kalıyordu ve derin uykuya daldım....

Bu bölüm kısa oldu kusura bakmayın diğer bölümde heyecan sizi ve beni bekliyor 

İYİ OKUMALAR 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YETİMHANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin