CUMARTESİ ALIŞVERİŞİ...

29 11 0
                                    

Sabah uyandığımda aklıma direk yarın alışverişe çıkacağım geldi umarım güzel geçer çünkü dolabımda hiç bir şey kalmadı makyaj malzemelerim o evde oradan alamam çünkü oradan hiç bir şeyin gelmesini istemiyorum oranın kokusunu değişikliğini bozmayacağım ilk önce cüzdanıma baktım en az 500 TL vardır ama yetmezse kredi kartıyla çekerim annemle babamın işlerinin parasının yarısı bana geliyor toplam 18.000 ettiği için tabi ben bunun hepsini harcamıyorum 2000 lirası benim için diğer kalanı kredim için çünkü hayalimi gerçekleşe bilmesi için yatırım lazım annemle babam kardeşim yanımda olmadığı halde onun bu işleri destek çıkıyor ve bu bana mutluluk veriyor. Her neyse formamı geçirip ders programına bakıp okula gittim giderken pastahaneden poğaça ve meyve suyu aldım ve yiyerek gittim hem yedim hemde alışverişi düşündüm 2 gün boyunca alışveriş yapacaktım aslında şöyle de yapabilirdim 1 gününü Ecrin'le diğer günümü ise ya doktorla ya da Defneyle ama ilk önce okuldan döndüğümde dolabıma bakıp liste yapmam lazım boşuna para harcamak istemiyorum. Bu sırada okla varmıştım elimde ki çöpleri çöp kutusuna attıktan sonra sınıfa geçtim bir baktım ki Ecrin de merdivenleri çıkıyor hemen ona yetiştim ve ona hafta sonunu anlattım ve o da onayladı, beraber sınıfa girdik oturduk. Tam o sırada hocamız geldi ve ayağa kalktık bugün hocanın keyfi yok gibiydi o yüzden herkes başka bir işle uğraştı ben ve Ecrin'le kitap okuduk tabi ki bu haftada bir kitabım bitti bu yüzden yeni kitaplar almam lazım neyse ki kitabım bittiğinde zil çalmıştı. Son bir ders ve ondan sonra alışverişime başlayacağım ama bunu Doktorada haber vermem lazım son ders müzik olduğu için dersten çıktım yakalanmadan müdürün yanına gidip izin kağıdı aldım ve odama girdim ve listeyi hazırlamaya başladım ve listem şöyleydi;                                                                               * Ayakkabılar ( spor topuklu )                                                                                                                                                      * Kıyafet Alt Üst                                                                                                                                                                                  * Takılar ( en çok kuru kafalı bileklik )                                                                                                                                       * Telefon Kılıfları                                                                                                                                                                                * Kozmetik ürünler ( kremler, göz kalemi, ruj maskara )                                                                                                  *IKEA' dan küçük dolap ve bazı yastık dekorasyon eşyaları                                                                                            * Tahta yazı tahtası                                                                                                                                                                            * Okul eşyaları ( renkli kalemler) v.b                                                                                                                                           * Siyah şapkalar                                                                                                                                                                                * Bol Hırkalar                                                                                                                                                                                       * Emoji Yastık                                                                                                                                                                                        Çantamdan sıkıldığım için bir çanta seti                                                                                                                               * Renkli Kalemler ( Stabilo , Faber castel )                                                                                                                           * Çalışma masası Not- Geldiğimden beri yatağımda çalışıyorum                                                                                  * Gitar ( en önemlisi )                                                                                                                                                                             

YETİMHANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin