Mimoza 20

34 1 2
                                    

Ne istersen gorursun gokyuzune bakarsan ve istersen olursun gozlerini kaparsan...

"Bella , hadi kalk daha yemek yemedik,hem bize dun ne bok yediguni anlatcann."

(Bella Chase)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bella Chase)

Isteeeee Jessicanin( ustume cikmis halde) bu bok sesiyle gune merhaba dedim. Jessicayi ustumden atip fff leye fff leye banyoya girdim. Pofuduklarimi cikarip dusa girdim.

Soguk suyu kokledim. Cokkkk severimmmm..

Soguk suyun yuzume carpmasiyla, ani isi degisimiyle irkildim.

...

Koca havluyu tum vucuduma sarip banyodan ciktim. Kurulanip dolabi actim. Yandan Lacivert cizgili beyaz mini etek , ustumede beyaz gobegimi kapatmayan bi bluz giydim. Sonra da etegimle takim aldigim etegin boyunda lacivert hirkayi giydim.(mediadaaa:)Saclarimi kuruttum ve Kate e kilcik ormesi icin bilegime toka aldim. Dier elimede ayni etegimki gibi yanadan lacivert cizgili beyaz sac kurdelemi aldim.

Iceri girdigimde kizlar koltukta otirmus beni bekliyorlardi. Heralde disarda yiyecektik. Ama onceeeee sacimmmmmmm
Kate in onune oturdum tokayi ve kurdeleyi de eline titusturdum.

"Kanki kilcik orsene."

Evden cikarken beyaz cantami sirtima taktim. Ve beyaz onu siyah babetlerimi giydim.( 35 numara:)

Kizlarin ortasina girmis kolkola pastaneye dogru yururken dun ile ilgili seyler sormamalarini umit ediyordum.

Gecip cam kenarindaki masaya oturduk. Kate le Jessica pogaca- cay olarak klasik ikiliyi aldilar.
Ben:poaca- latte, gercekten mutus oluyor ama. Kizlar suratini burusturmus bana umutsuz vaka gibi bakiyorlardi.
Kate telefonyla oynarken ayni zamanda poacasini yiyordu. Jessica malida ne kadar dinlemesemde bana yeni sevgilisini anlatmakla mesguldu.

Sonra Kate basini telefondan kaldirip muzipce yuzume bakti.

"Bella?"dedi soru sorcagi belli olarak". Dun nerelerdeydin canim arkadasim ? Biz cok merak ettikte!"

Son cumleyi dibime girerek soylemisti.

Jessica da basini sallayip kafama vurdu.

"Seyyyy..."

"Neyyy?" Dedi Kate.

"Ya fff , hani size anlatmistim ya Jason vardi bi tane . Dun bi kizi doverken tuttu beni lunaparka getirdi. Iste oyda banaaa askini ilan etti." Son cumleyi bebek gibi soylemistim." E tabi yakinlastikta. Ama siz onu tanimiyosunuz o kadar yakisiklikiiiiiii."

Ilk soku atlattiktan sonra ikiside ayni an da konustu.

"Yooooo taniyoruzzz."

Gozlerim saskinlikla acildi.

"Nasilll ? o daha yeni geldi ama okula ."

"Ortaokulda Jessica , ben bide o ayni siniftaydik. Kankimdi. Lisedede ayni okula gitcektik ama babam saolsun beni buraya yollayinca yollarimiz ayrildi."

Sonra Jessica araya girdi.

"Ama dedigin Jason otobusten inerken gorup, sonra kacip gittigin Jason dimi. Hani yesil gozlu olan."

Basimi olumlu yonde salladim.

Yesil gozlu prens diye gecirdim icimden.

"Siz ne ara birbirinizi tanidinizda ne ara asik oldunuz ben anlayamadim."

"Tanimadikki, daha onun ile ilgili hic bisey bilmiyorum. Zamanla birbirimizi taniyacagimiza inaniyorum. Biz birbirimizi ilk gordugumuzde sevmisiz aslinda , yani ne kadar kabul etmek istemesemde durum boyle canlarim." Dedim elimi iki yana acarak .

Sonra Jessica cayindan bi yudum alip konustu.

"Opustunuzmuuuuuuu???"

Soyledigine masumca siritarak cevap verdim.

Anlamis olicaklarki ikisi birden
"Oooooooo " filan demeye basladilar.

...

MİMOZA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin